Mies toi luxsus tapas leikkele tarjottimen
On Reserva kinkku, chorizo salam pamplona, chorizo salam ilmakuivattu, salchichon-salam, fuet salam, kohta luxsus illallinen kartanossamme, mies erikois hammaslääkäri päivystäjä sekä kirurkien opettaja.
Kommentit (72)
Ihanaa luxsusta teillä. Mieheni on DI ja toimitusjohtaja. Toi tänään leikkelejä ja juustoja iltaa varten. Myös mukana kimppi ruusuja!
Ihanaa! Minun mies on arcitehti ja hän tuo meille kalliita juoma kuten champpanja ja wisgi. Juon vain siiterää minä.
Vierailija kirjoitti:
Ihanaa! Minun mies on arcitehti ja hän tuo meille kalliita juoma kuten champpanja ja wisgi. Juon vain siiterää minä.
Onko myös irisch koffee, cognak sekä cherri?
Mun mies on indinööri. Me soitiin lassgnea ja jiotiin pulliksjhvit. Laivoin itse!!
Vierailija kirjoitti:
Mun mies on indinööri. Me soitiin lassgnea ja jiotiin pulliksjhvit. Laivoin itse!!
Kirjoituksesi kertoo, ettei miehesi ole diplomi-insinööri, noilla taidoilla et sellaista iske.
Vierailija kirjoitti:
👌
Ja sinä et osaa edes kirjoittaa oikeen .Että on Luxsus.
Siellä mökissäsi haaveilet rikkaasta elämästä.
Vierailija kirjoitti:
Onneksi sinä osaat.
Pyysin miestä tuomaan kaupasta shamppoota, hän toi vahingossa shamppanjaa. Eikö ole hauskaa? Meillä on siihen varaa, koska mieheni on johtaja.
Minun mieheni Traktorinkuljettaja toi Ruispaloja ja meetwurstia sekä Juhla Mokan..
Illalla sitten metukkaleipää ja kahvia.
Meillä on kaviaaria ja terkkutattirisottoa. Hans Välimäki touhuaa keittiössä. Uskooko joku ihan oikeesti tätä paskaa?
Vierailija kirjoitti:
Kyllä näin on tosiasia, ja huomenna miehen huvijahdille nauttiman erikois aamiainen merinäköalalla. Laineiden liplattaessa hovimaestro tuo meille alku trinkit ennen pääruoka luxsusta!
Trauma se on tuokin, yrittää esittää jotain hienostorouvaa, vaikka kirjoitustaito puuttuu!!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kyllä näin on tosiasia, ja huomenna miehen huvijahdille nauttiman erikois aamiainen merinäköalalla. Laineiden liplattaessa hovimaestro tuo meille alku trinkit ennen pääruoka luxsusta!
Saat viettää upeaa elämää. Jahti maestro trinkkeiä! Älä välitä kateellisista. Heillä on pöydässä lauvantaimakkaraa.
Vierailija kirjoitti:
Oliko olliiveja kans?
Olliiveja kivettömiä sekä kivellistä variaatiota ja mustia vihreitä, kyllä rahaa riittää!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kyllä näin on tosiasia, ja huomenna miehen huvijahdille nauttiman erikois aamiainen merinäköalalla. Laineiden liplattaessa hovimaestro tuo meille alku trinkit ennen pääruoka luxsusta!Saat viettää upeaa elämää. Jahti maestro trinkkeiä! Älä välitä kateellisista. Heillä on pöydässä lauvantaimakkaraa.
Juuri näin ja mersedes pents huippuluokkaa ja autonkuljettaja kuljettaa kyllä hakemaan lisää, jos loppuu!
Sil vous plait 👌