Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Keskustelut on poistettu.

Vierailija
26.04.2025 |

Varmaan pitää kiirettä ilmoittaa jatkuvasti keskusteluja asiattomiksi. Liian helppoa tuo keskustelujen estäminen. Oikeastaan mistään aiheesta ei voi keskustella kun ne poistetaan.

Kommentit (55)

Vierailija
41/55 |
28.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mustafe Muusesta on tabu eli haram

Vierailija
42/55 |
04.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nyt on kyllä todella kummallista. Myöhään eilen illalla aloittamani keskustelu "Onko sairaus vaikuttanut ulkonäköösi? Miten suhtaudut asiaan?" oli aamulla lähtenyt.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/55 |
04.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Nyt on kyllä todella kummallista. Myöhään eilen illalla aloittamani keskustelu "Onko sairaus vaikuttanut ulkonäköösi? Miten suhtaudut asiaan?" oli aamulla lähtenyt.

On vaikea ymmärtää, mitä pahaa tässä oli. (-Sama)

Vierailija
44/55 |
04.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Systemaattinen valehtelu tarvitsee sitä että vastaväitteet poistetaan ripeästi ennen kuin kukaan kerkiää niitä lukemaan. Se on hesarin luoman epäkeskustelupalstan ydin. Tämä on pelkän vasemmistolaisen valehtelun tarpeisiin kehitetty. 

Täällä on kylläkin persumoderaattori.

Sen huomaa. 

Vierailija
45/55 |
04.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja Suomessa huom pitäisi olla sananvapaus 

Vierailija
46/55 |
04.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olet käsittänyt tämän foorumin väärin, mene torille, siellä on aina ollut vapaus ilmaista puhumalla. 

Vierailija
47/55 |
04.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Minulla olisi ollut paljonkin tuohon aloitukseen vastattavaa. Ja olen melko varma että muitakin vastaavia olisi löytynyt. Ehkä olisin tukeakin saanut. 

Vierailija
48/55 |
04.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Eniten ihmetyttää moderoinnin epäloogisuus. Välillä kommentit häviävät muutamassa minuutissa.  Vastaavasti alatyylisiä ja kiroilua ja haistattelua täynnä olevia viestejä ei poisteta, vaikka niistä tekisi ilmoituksenkin.

Minä en tuota tiedä kun en ole koskaan yrittänyt poistaa yhtään keskustelua.

Okei. Minä olen poistattanut satoja, jos ei tuhansia keskusteluja.

minä laitan aina ne TV-7 mainokset laittomine rahankeräyksineen, gesera-neserat ja vastaavat, mies-nais vastakkainasettelut, MV-lehdestä kopioidut  sekä muut valheelliset spämmit poistoon

Vierailija
49/55 |
04.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:. 

Olet käsittänyt tämän foorumin väärin, mene torille, siellä on aina ollut vapaus ilmaista puhumalla. 

Suomessa on Diktatuuuri. Enkä mene torille koska onneksi muutan kohta ulkomaille. 

sä oot sitä lähtöö jo vuosia tehnyt... ei taida toteutua nytkään

Vierailija
50/55 |
04.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Älä monista, tai spämmää, katso säännöt.

🤪

Vierailija
51/55 |
04.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tänään poistui ketju, jossa keskusteltiin eri lehtitalojen ja keskustelualustojen moderoinnista sekä siitä, ketkä moderoi, kun ei koskaan näy moderaattoreiden työpaikkailmoituksia.

Lisäksi poistettiin ihan asiallinen keskustelu siitä, kuinka FB:ssä on todella iäkästä käyttäjäkuntaa ja millainen paikka taas Threads on. 

Joskus poistettiin pitkä ketju, jossa pohdittiin, onko kuinka normaalia surra lemmikin kuolemaa monta viikkoa. 

En tajua.

Lukekaa säännöt. Kiroilu on kiellettyä, jos näen yhdenkin kirosanan tai kiertoilmaisun sellaiselle niin ketju lähtee poistoon.

Modet voi poistaa ketjuja. Keskusteluissa modejen pitää identifioida itsensä modeksi. Rikotko sääntöjä?

Vierailija
52/55 |
04.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sananvapaus tarkoittaa, ettei ole ennakkosensuuria. 

Vierailija
53/55 |
04.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:. 

Suomessa on Diktatuuuri. Enkä mene torille koska onneksi muutan kohta ulkomaille. 

Siellä ehkä opit jotain näistä asioista.

Vierailija
54/55 |
04.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Minulla olisi ollut paljonkin tuohon aloitukseen vastattavaa. Ja olen melko varma että muitakin vastaavia olisi löytynyt. Ehkä olisin tukeakin saanut. 

Tämä oli kiva kuulla, kiitos sinulle. <3 Ehkä vielä joskus uusi yritys. Tai sitten yritän etsiskellä uudelleen, josko aiheesta olisi jotain vanhaa ketjua olemassa.

Vierailija
55/55 |
04.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niinpä kaikki hyvät ja mielipiteitä jakavat kunnon keskustelut poistuu, ja jäljelle jää vaan tylsät ja typerät ja mielenkiinottomat keskustelut.🤔🤔🤬

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi kaksi yhdeksän