Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Hyvänen aika, kun kirkas huulipuna kaunistaa

Vierailija
26.04.2025 |

Olen aina käyttänyt hillittyjä nudesävyjä. Nyt selvittelin, mikä olisi hyvä puna pehmeä kesä -värityypille. En olisi ikinä valinnut näin punaista, mutta sehän sopiikin älyttömän hyvin! Hampaat näyttävät valkoisilta ja vihreät silmät tulevat jotenkin paremmin esiin. Näköjään yli viisikymppisen kannattaa pysyä erossa mummon sukkahousujen värisistä nudepunista.

Kommentit (9)

Vierailija
1/9 |
26.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

No en mä ainakaan ole koskaan mitään sukkahousujen väristä huulipunaa käyttänyt. Mulle ei sovi kirkas punainen. Ei vaatteissa eikä huulipunana. Tuollaiset kirkkaat värit ei sovi mulle. 

Vierailija
2/9 |
26.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei sovi mulle. Pienentää vaan huulet ihan olemattomiksi ja korostaa niiden epäsymmetrisyyttä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/9 |
26.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pelkään, miten upealta tulisin näyttämään huomiota herättävässä huulipunassa, ja jätän sen kaupan hyllylle. Nyyh!

Vierailija
4/9 |
26.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kirkkaanpunainen huulipuna on minulle oikea inhokki. Eräs poliitikkonainen suosii sitä erityisesti. Voisi vaihteeksi käyttää jotain hillitympää.

Vierailija
5/9 |
26.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Huulipuna on naiselle halpa huvi piristää päivää, kannattaa kokeilla. Itselleni sopii tuollainen hieman kirkaamman punainenkin, mutta vaaaletukkaisena hieman vaaleanpunaiseen vivahtava on oma suosikkini.

Vierailija
6/9 |
26.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei todellakaan kannata meikata samalla tavalla kuin nuoruudessaan. Nude-huulet sopivat vain teineille.

Vierailija
7/9 |
26.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse käyttänyt aina punaista ,mutta nyt vanhempana on pakko hillitä. Rakastan punaisia huulipunia mutta ajan kanssa kaikkea. 

Vierailija
8/9 |
26.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Pelkään, miten upealta tulisin näyttämään huomiota herättävässä huulipunassa, ja jätän sen kaupan hyllylle. Nyyh!

T. Pasi

Vierailija
9/9 |
26.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Huulipuna on naiselle halpa huvi piristää päivää, kannattaa kokeilla. Itselleni sopii tuollainen hieman kirkaamman punainenkin, mutta vaaaletukkaisena hieman vaaleanpunaiseen vivahtava on oma suosikkini.

Se on halpa, jos osaa ostaa sävyn, jota käyttää. Mutta minulla on monta hutiostosta jäänyt käyttämättä. Liian tummia, pinkkejä, lämpimiä. En tarkoita siis sellaista klassista paloauton punaista, se ei minulle sovi, vaan heleää, hiukan viileän sävyistä. Boss pink.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme kahdeksan yhdeksän