Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Pystyykö toisen ihmisen puhelimeen asentamaan vakoiluohjelman s-postilinkin kautta?

Vierailija
26.04.2025 |

Epäilen et mulle tehtiin näin. Oli epämääräinen tiedosto, jonka latasin. Nyt en enää edes löydä tätä sähköpostia.

Kommentit (91)

Vierailija
81/91 |
26.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vauvalla ei edes hyldyllinen tietoturvaketju pysy asiassa, kun mukana räpättää ryccätrållit, palstan ämteet ja savolainen team aikuiskiusaajat. Oh well. 

Vierailija
82/91 |
26.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei kannata ladata kännykkäänsä koskaan julkisten paikkojen, bussien tai muiden sellaisten usb-pistorasian kautta. Eikä ventovieraiden latureilla.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
83/91 |
26.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Näistä länkyttäjäpelleistä ikä 20 jotain eli  palstan pullasorsat, ei kukaan pärjäis mulle leuanvedossa tai punnerruksissa.

Tuskin varusmiespalvelusta suoritettu/sa_int_medaljonkeja näiden pojujen kaulassa. Semmonen tuntuma juu.

Toki lahjaton tekee sen minkä parhaiten osaa.

Vierailija
84/91 |
26.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Älä lainaa toiselle puhelintasi, edes hetkeksi. Tein itse näin lentokentällä noin 15 vuotta sitten, Suomessa.

Enää en lainaisi ventovieraalle.

Vierailija
85/91 |
26.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei kannata käyttää langattomia kuulokkeita kodin ulkopuolella. 

Vierailija
86/91 |
26.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Bluetooth,wifi yhteyttä ei koskaan pidä jättää puhelimeen päälle...

Vanhojen puhelimien tietoturvahaavoittovuudet on 80 prosenttisesti näissä ominaisuuksissa..

Jos linkki on sovellus niin puhelin kyllä kysyy asennus lupaa...

Jollei noita tarvitse mihinkään, niin sama nuo toiminnot sammuttaa virtaa kuluttamasta. Tosin tuskin nuo kovin paljoa virtaa vie.

Vierailija
87/91 |
26.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

up

Vierailija
88/91 |
26.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pystyy ja mitään sähköpostilinkkejä tms ei pidä availla puhelimella tai tietokoneella, jolla hoidetaan esimerkiksi pankkiasioita.

Vierailija
89/91 |
26.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Up.

Vierailija
90/91 |
07.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei edes viideksi minuutiksi pidä jättäää puhelinta pois.silmistä. tuo aika riittää vakoilu ohjelman asentamiseen.

T: Testaaja.

Vierailija
91/91 |
07.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei edes viideksi minuutiksi pidä jättäää puhelinta pois.silmistä. tuo aika riittää vakoilu ohjelman asentamiseen.

T: Testaaja.

Joo, se onkin mun elämän tarkoitus, tuijottaa puhelinta koko ajan.

Ja kun kirjoitin niin tajusin että noita pösilöitähän on kadut täynnä, tuijottavat koko ajan puhelintaan ettei vaan kukaan asenna salaa mitään.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi viisi yksi