Parhaiten työllistävät koulutukset?
Kommentit (8)
Siivoojaksi pääsee ilman koulutusta. Itse en työllistynyt oman alan töihin, niin hain siivoojaksi. Nyt 8 vuotta ollut töissä, eikä yhtään päivää työttömyyttä. Koulutus on ajan tuhlausta.
Vierailija kirjoitti:
Siivoojaksi pääsee ilman koulutusta. Itse en työllistynyt oman alan töihin, niin hain siivoojaksi. Nyt 8 vuotta ollut töissä, eikä yhtään päivää työttömyyttä. Koulutus on ajan tuhlausta.
Ei pääse enää nykyään.
Vierailija kirjoitti:
Ongelmahan on ajokortti ja auto, se vaaditaan usein noihin
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ongelmahan on ajokortti ja auto, se vaaditaan usein noihin
No sitten hankkii auton ja ajokortin, ei enää ongelmaa. Muutenkin ajokortittomuus kertoo sivistymättömyydestä. Kyllä kaikilla pitäisi sellainen olla ellei terveydellisiä ongelmia.
-Valtiotieteen maisteri tai yhteiskuntatieteiden maisteri pääaineena sosiaalityö.
-logopediaa.
-psykologian maisteri.
-lääketiede.
- kokki, tarjoilija ja yleensä keittiöalan työt
- varhaiskasvatusala
Laitoshuoltajaksi tai toimitilahuoltajaksi (selkokielellä siivooja)
Olin koko elämäni työtön 40 vuotiaaksi asti vain peruskoulun käynyt ja jo työharjoittelun aikana luvattiin vakipaikka kun valmistun. Koulutus kesti alle vuoden ja menin töihin sinne missä harjoittelun ja näytöt tein. Nyt ollut kymmenen vuotta töissä, kannatti:)