Mikä sisälämpötila kotonanne on?
Mulla on 20,7 astetta. Aiemmin oli melkein 24 astetta kun patterin säädin oli rikki.
Kommentit (21)
Mielestäni salakavala. Koska vaikka mittari näyttäisi että on "lämmintä", on kylmiä kohtia, pintoja ja kylmää siirtyy ikkunoista, raoista. Mulla on villat ja vaatteita, se alkaa ärsyttää kun koko ajan.
Vaihtelee 20-21 välillä. Just sopiva öisinkin.
En tiedä mutta liian kylmä. Kaukolämpö on. Lämmitetään ilmalämpöpumpulla omaan laskuun. Näin tehty koko talvi. En siedä kylmää.
es iz nit pasik far a tate tsu farkoyfn a shtik fun shtof bdeh far a kind 's kleyd aun trinken di gelt.
Viihdyn viileässä. Tavallisesti 15-17 asteen välillä, nyt mittari näyttää 17,8 astetta.
Meillä on sisällä aina sama 22 asteen lämpötila vain makkarissa asteen tai pari matalampi talvella.
26 astetta, ihanaa kun pärjää ilman villasukkia ja välihousuja!
Vierailija kirjoitti:
+28 C astetta
Tukehtuisin tuossa lämpötilassa ja perheellinen ei viitsi kuljeskella kotona alasti. Mahtaa mennä monta litraa vettä kurkusta alas päivässä?
26 astetta. Olen asunnossa kalsareissa
Vierailija kirjoitti:
26 astetta. Olen asunnossa kalsareissa
Hyi helvetti.
19-22, riippuen huoneesta. Olkkarissa joskus 24 kun takassa on tuli. Autotallissa 13-17.
17 muualla, mutta makkarissa lähemmäs 20, et tarkenee nukkua. Kesällä sitten liian kuuma kaikkialla.
23 astetta näyttäis olevan nyt.