Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Kaikkein parhaimmalta maistuva eläintuote tai siis "liha"?

Vierailija
25.04.2025 |

Sun mielestä! Mun mielestä: kana. Se onkin siinä. Niin yksinkertaista. Kana! Kana kana kana.

Ei lammas, ei kananmuna, ei kala, ei lohi, ei silakka, ei maksa, ei sydän, ei munuainen, ei kieli.

Ja itseasiassa, yllättävän pahanmakuisia hommeleita joita mieluiten vain välttelee vihoviimeiseen asti: nauta ja sika.

Nyt ei oteta huomioon juustoja. Toki fetajuusto maistuu hyvältä, mutta tommoset tuotteet on nyt ulkona tästä kilpailusta. Tässä kilpailussa on mukana vain tuotteet joita eläimistä saadaan "ihan suoraan" eli esim kananliha ja kananmunat.

Ehkä mun pitäisi jatkossa syödä paljon lisää kalkkunaa jotta tietäisin että onko kalkkuna vielä parempaa kuin kana. Tai ehkä mun pitäisi jatkossa löytää vielä joitain muitakin syömäkelpoisia lintuja. Onko linnut ne parhaimman makuiset eläimet?

Kommentit (10)

Vierailija
1/10 |
25.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lohi. Etenkin loimulohi

Vierailija
2/10 |
25.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joulukinkku. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/10 |
25.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sian kylki ja poron paisti

Vierailija
4/10 |
25.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kylmäsavulohi ja ilmakuivattu kinkku. Voisin elää näillä loppuelämäni, mutta ruokabudjetti on toistaiseksi eri mieltä.

Vierailija
5/10 |
25.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hirvi. Kylmänä leivän päällä.

Vierailija
6/10 |
25.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Atrian hornet siivet

Vierailija
7/10 |
25.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä kunnon lihakarjan entrecôte on yksi parhaista. Naudan kieli, raakakypsytetty lohi, Alexanderplatzin haukikvenellit pääsevät myös top viiteen.

Vierailija
8/10 |
25.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Savustettu ahven

Vierailija
9/10 |
25.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ehkä mun olisi pitänyt kysyä: "kaikkein parhaimmalta maistuva ELÄIN". Niin että jätettäisiin ulos kaikki "eläintuotteet". Jätettäisiin ulos munat ja maidot jne. Eläin, ihan mikä vaan eläin, vaikkapa hiiri tai sisilisko tai muurahaiskarhu. Mutta toki mun mielestä tähän kilpailuun kelpaa myös eläinten sisäelimet. Kenties et yhtään tykkään sianlihasta. Mutta kenties rakastat sianmaksaa. Joten kyllä, sen todellakin saa mainita tässä kilpailussa: saa mainita sianmaksan. Ei saa mainita sianmaitoa tai sianmunia. Varmaan kukaan ei tykkää sianmunista!

ap

Vierailija
10/10 |
25.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kana, ehdottomasti. Kalkkunaakin olen kokeillut, mutta se on kuivaa ja jotenkin pahvista.

Naudan -ja sianliha etoo.