Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Erilaiset alkuraskaudet?

Vierailija
17.03.2007 |

Onko muita, joilla raskausoireiden vahvuus on vaihdellut raskauksissa? Itselläni ekalla kerralla oli pahoinvointia, en pystynyt nauttimaan kahvia tai lakritsia, koska molemmat kuvottivat kamalasti, samoin tupakanhaju. Lisäksi olin erittäin väsynyt, jopa unelias. Tällä kerralla näitä oireita ei ole ollenkaan, vain hieman rintojen turvotusta. Liikuntakin sujuu entiseen mallin, viimeksi väsymyksen takia keskityin vapaa-aikoina nukkumiseen.

Mistä tällaiset poikkeamat voivat johtua? Tiedättekö " virallisia" selityksiä tai oletteko keksineet omia? Alan kohta epäillä, etten olekaan raskaana. :)

Kommentit (9)

Vierailija
1/9 |
17.03.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap

Vierailija
2/9 |
17.03.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

itsellä toka raskaus oli juuri tollanen vähä oireinen ja se paljastuikin sitten myöhemmin tuulimunaksi. Toivottavasti sinulla kyse ei ole tästä vaan siitä että jokainen raskaus on erilainen

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/9 |
17.03.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täällä ultrataan n. 12. viikolla, itsellä menossa viikko 8.

Ap

Vierailija:

itsellä toka raskaus oli juuri tollanen vähä oireinen ja se paljastuikin sitten myöhemmin tuulimunaksi. Toivottavasti sinulla kyse ei ole tästä vaan siitä että jokainen raskaus on erilainen

Vierailija
4/9 |
17.03.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Näin on mulle sanottu, eli oireista ei voi päätellä, onko kyseessä tm.

Vierailija
5/9 |
17.03.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

että oireettomassa tapauksessa kyseessä on tuulimuna?

Ap

Vierailija
6/9 |
17.03.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä siis tärppi liki kolmen vuoden yrittämisen jälkeen, joten vähän hermostuttaa tuo tuulimuna-ajatus, vaikkei sille tietenkään mitään voi, jos huono tuuri osuu. Pääsisiköhän ultraan vai jännittäisikö sinne 12. viikolle..?

Vierailija
7/9 |
17.03.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pieni hinta mielenrauhasta.

Vierailija
8/9 |
17.03.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei kuvotusta,pissalla ravaamista,väsymystä,mikään ei haissut pahalle tms. niiin sanotusti normaaleja oireita! Raskaudesta ei kielinyt mikään muu kuin viikon 24 jlk kasvamaan alkanut maha!!

Itse epäilin tässä kolmannessa jotain vikaa kun oli etova olo 24/7 ensimmäiset 12vko,ja jatkuvasti olis pitäny syödä jotain,kahvi haisi ihan kamalalle jne..

Mutta hyvältä näyttää=O) Viikkoja kasassa 25,ja normaalisti kasvaa ja oireetkin on jo kadonneet jonnekin,joten kahvikin taas maistuu!

Eli mä kyllä sanoisin,että älä murehdi.. Se on ihan normaalia toi vaihtelu!

Vierailija
9/9 |
17.03.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

oireita ei ollu juuri yhtään, mutta eipä niitä oo ollu näissä onnistuneissakaan raskauksissa.

rauhallisin mielin odottelet ultraa. yleensä tuulimuna tulee pois jo ennen viikkoa 12, mutta jos ei ole tullut, sitten ultranjälkeen kaavintaan, ainakin minulle tehtiin niin.

Mutta toivotaan, että kaikki on hyvin!!!

Ai nii, mulla alko 3 raskaudessa, siis ensimmäisessä joka " onnistu" raskausoireet vasta viikon 12 jälkeen..

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä kahdeksan kolme