Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Minkä ikäisenä ensimmäinen kertasi?

Vierailija
25.04.2025 |

Olin 13 kun olin parikymppisen miehen kanssa alasti ja suostuin. En ole katunut vaikka olinkin pelosta kankea ja muutenkaan se ei ollut mikään kauhean hehkeä hetki.

Seuraavat oli jo paljon parempia muutamaa kuukautta myöhemmin. 

Kommentit (30)

Vierailija
21/30 |
30.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Taisin olla 19 v. Jollain mökillä se oli. Muut oli lähtenyt ja me kaks jäätiin yöksi. En ensin ollut oikein sillä päällä, mutta sitte kuitenki naitiin. Ei nyt niin häävi kokemus ollut. Ei huono, ei hyvä. Seuraavat kerrat meni jo paremmin! Tyttö oli kyllä halukas, oli sitä usein myöhemminkin! Muodokaskin oli... Oli ihana kuiteskin päästä tutustumaan naisen vartaloon lähemmin! Isohkot rinnat ja pehmeä kostea alapää, pehmeä peppu ..Tiet vaan sitten erkani. Kyllä joskus häntä vielä muistelen

M62

Vierailija
22/30 |
30.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Taisin olla 19 v. Jollain mökillä se oli. Muut oli lähtenyt ja me kaks jäätiin yöksi. En ensin ollut oikein sillä päällä, mutta sitte kuitenki naitiin. Ei nyt niin häävi kokemus ollut. Ei huono, ei hyvä. Seuraavat kerrat meni jo paremmin! Tyttö oli kyllä halukas, oli sitä usein myöhemminkin! Muodokaskin oli... Oli ihana kuiteskin päästä tutustumaan naisen vartaloon lähemmin! Isohkot rinnat ja pehmeä kostea alapää, pehmeä peppu ..Tiet vaan sitten erkani. Kyllä joskus häntä vielä muistelen

M62

Vertaatko vaimoon?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/30 |
30.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

No, enpä. Muuten vaan muistelen. Onhan sitä itsekkin muuttunut iän myötä jos on vaimokin...🙄

Vierailija
24/30 |
30.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olin juuri täyttänyt 15 ja mies  oli 30. Aivan ihana ja suhde kesti vuosikymmenen ensimmäisen kerran jälkeenkin. 

pedofiilien kunkku

Vierailija
25/30 |
02.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ysiluokan keväällä eli 16 olin. Koulun jälkeen odotimme bussia. Seinustalla seisoskeli Tia, seiskaluokkalainen samankylän tyttö. Tiasta kuului juttuja että paneskelisi vanhempien poikien kanssa. Menin juttelemaan Tialle ja kysyin mitä tekee illalla? Ei ollut mitään tekemistä. Kysysin et lähdetäänkö naimaan. Tia katsoi silmiini ja nyökkäsi, hämmästyin ja kysyin varmastko? Nyökkäsi uudelleen. Jess... Sovimme treffipaikaksi kylän laidalla metsikössä olevan autiotalon. Sovittuna aikana menin talolle, Tia istui rappusilla.

Menimme taloon sisälle, yläkerrassa oli parisänky ja nopeasti vaatteemme väheni kun suukottelimme sängyllä. Nousin istumaan ja katselin Tian pillua, karvoja oli hentoisesti.  Otin Tian verkkarit kokonaan pois. Tia makasi nakuna jalat yhdessä kun asetuin päälle ja työnsin kullin yhdessä olevien jalkojen väliin. Ajatus pillun saannista sai minut laukeaman jalkoväliin. Spermoja siivottiin nenäliinoilla, niin Tia kiroili kun koko pillun sotkin, olisit lauennut sängylle. Hetken kuluttua olin taas valmis ja aioin ottaa kortsun, mutta Tia sanoi että ei tarvi on pillerit.

Tia levitti jalkansa ja otti polvitaipeistaan kiinni ja pyysi panemaan.

Fiilis oli käsittämätön kun työnsin kullin lämpimään, liukkaaseen pilluun. Muutama työntö ja laukesin taas.

Tia sanoi et älä vedä ulos vaan jatka heti kun voit. Toinen kerta onnistui jotenkuten. 

Vierailija
26/30 |
02.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ysiluokan keväällä eli 16 olin. Koulun jälkeen odotimme bussia. Seinustalla seisoskeli Tia, seiskaluokkalainen samankylän tyttö. Tiasta kuului juttuja että paneskelisi vanhempien poikien kanssa. Menin juttelemaan Tialle ja kysyin mitä tekee illalla? Ei ollut mitään tekemistä. Kysysin et lähdetäänkö naimaan. Tia katsoi silmiini ja nyökkäsi, hämmästyin ja kysyin varmastko? Nyökkäsi uudelleen. Jess... Sovimme treffipaikaksi kylän laidalla metsikössä olevan autiotalon. Sovittuna aikana menin talolle, Tia istui rappusilla.

Menimme taloon sisälle, yläkerrassa oli parisänky ja nopeasti vaatteemme väheni kun suukottelimme sängyllä. Nousin istumaan ja katselin Tian pillua, karvoja oli hentoisesti.  Otin Tian verkkarit kokonaan pois. Tia makasi nakuna jalat yhdessä kun asetuin päälle ja työnsin kullin yhdessä olevien jalkojen väliin. Ajatus pillun saannista sai minut laukeaman jalkoväliin. Spermoja siivottiin nenäliinoilla, niin Tia kiroili

Jos sun Tia olisi levittänyt jalkansa, olisit ehkä päässyt sisään asti ekalla kerralla. Mikä juttu siinä muuten on, ettei tyttö osaa tehdä niin automaattisesti? Muistan, että minun piti sanoa tytölle, että "levitä jalkoja" kun ekaa kertaa sählättiin pippeliä pimppiin. Ei pahalla, ihan mukavia muistoja noista hetkistä ja siitä tytöstä. 16 oltiin molemmat, rakastuneita niin kuin vain teinit voi olla ja meillä kotona koulun jälkeen.

Vierailija
27/30 |
02.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

M62

Olin mökillä minäkin ja 17 v.

N54

Vierailija
28/30 |
04.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oli 5v kun  nuolin saman ikäisen tytön pillua. Vuotta myöhemmin yritettiin 12v tytön kanssa yhtyä. Ei se onnistunut vaikka toistuvasti yritettiin🐝

Vierailija
29/30 |
04.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

M62

Mökki taisi olla monelle seksiin liittyvä paikka! Niin mullekin ekalla kerralla. Olin 16v.

N61

Vierailija
30/30 |
04.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

90.v ja se päivä oli tänään,huomenna koitan sitten kakkoseen,sovittiin sen nuoren naisen kanssa että tehdään niin.