Erikoisjoukot -25. Mitä mietteitä herätti, kun Hanna Tikander aloitti johtamistehtävänsä viime jaksossa?
Hän kun aloitti puhuttelulla joukoilleen, Jotenkin että: Jos joku ajattelee että nainen ei voisi johtaa nykypäivänä ... jne..
Minun mielestäni siihen tuli tuosta puhuttelusta negatiiviset tuntemukset. Voin tietysti olla väärässä ja tuo puhuttelu miehille oli tarpeellinen. Ehkä hänellä naisena on kokemuksia asiasta ja hänen piti tuo johtajuutensa sinetöidä tuolla alkupuheella.
Kommentit (11)
Miehet säikähti ja alistuivat mukisematta.
Pitkässä juoksusssa voi olla että homma ei toimisi.
Vierailija kirjoitti:
Paljasti oman noloutensa.
mee itse nolo pois
Ihan hyvä sanoa mieltäpainava asia heti ja sitten siirtyä aiheeseen. Eikö ne muuten pärjänneet paremmin kuin toinen joukkue, joka oli ihan eksyksissä.
En olisi itse pitänyt alkupuhetta. Vaan tarvittaessa ojentanut porukkaa. Mutta me ollaan kaikki erilaisia ja hyvä niin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Paljasti oman noloutensa.
mee itse nolo pois
Ollaanpas sitä nyt kovin herkillä. Pää pois perseestä ja tervetuloa nykyaikaan johtamisineen.
Mun mielestä se oli nolo avautuminen. Ihan aiheellinen aihe, mutta jotenkin noloa mielestäni tuoda se esille noin. Hanna ei kyl muutenkaan ole mun lempihahmo siinä sarjassa tai muutenkaan. Tekee kauheen numeron kaiksesta. Esim. juomisestaan tai siis nykyisin juomattomuudestaan sekä hänen ja miehensä välisestä ikäerosta, mikä mun mielestä ei ole ikäero eikä mikään. Mutta hän haluaa dramatisoida kaikkea.
Hannasta kyllä saa sarjan (ja somen) perusteella etäisen ja itsekkään kuvan. Vaikea kuvitella häntä kiinnostumassa, jonkun muun jutuista.
Se oli kyllä ihan tarpeeton avautuminen suoraviivaisessa (yö)suunnistustehtävässä. Heillä meni siihen ihan turhaan aikaa.
Heillä oli kartta ja kompassi kädessä ja KAIKKI tiesivät, että hämärä ja pimeys ehtii tulla matkan aikana. Olis voinut sanoa, että porukka pidetään kasassa ja liikkeelle lähtiessä olis voinut selvittää, onko kenellä kokemusta yösuunnistuksesta.
Mikä ihmeen turha julkkis tässä kyseessä? Mistä pitäisi tietää?
Kuka tämä on? Joku mainos, jossa piti podcastia. Tää on varmaan uusi aluevaltaus, johon voi kuka tahansa hypätä 😄
Ihmetytti ja nolotti ja lopulta nauratti. Kovat on luulot itsestään .