Keskustelua kotigeelilakkauksista!
Jaetaan kokemuksia!
Olen vasta tutustumassa tähän maailmaan. Hankin LED-lampun, 48W, ja alkajaisiksi Normalista alus- ja päällyslakan ja marketista Wild&mild sekä Dependin värilakkoja.
Olen vasta kokeillut tuota w&m värilakkaa, ja se tuntuu kutistuvan kynnellä kovettaessa, voi toki johtua myös aluslakasta, onko muilla tästä kokemuksia?
Ekat lakkojen halkeamiset kynsien kärkiin tuli jo kolmantena päivänä :( Kaksi kertaa ennen tätä olen salongissa laitattanut geelilakkaukset, ja ne kesti kyllä paremmin. Lieneekö ongelma halvoissa lakoissani vai huonossa esityö- tai lakkaustekniikassa, en ole varma :)
Pohdin myös, siirtyisikö ajan mittaan kalleimpiin lakkoihin, jos tämä innostus jatkuu, onko teillä vertailukokemuksia, että onko ne kalliimmat lakat oikeasti parempia luin nämä markettilakat?
Kommentit (5)
Vierailija kirjoitti:
Mä ostin dependin ja käyttänyt joitakin kertoja. Mulla kynnet kuivui ja haurastui tosi paljon. Siirryin takaisin normi lakkoihin
Kestikö sulla ne dependit kuinka kauan versus normilakat? :)
Kalliimmat lakat ovat himpun verran parempia kuin halvat lakat. Jatkuva geelilakan käyttö ei tee kynsille hyvää.
Vierailija kirjoitti:
Kalliimmat lakat ovat himpun verran parempia kuin halvat lakat. Jatkuva geelilakan käyttö ei tee kynsille hyvää.
Kuinka pitkään sulla kesti lakkaus kalliimmilla lakoilla versus markettilakoilla? Oisko sulla tuotenimiä muistissa? :)
Nyt on menossa normalin alus- ja päällyslakan välissä Dependin värilakka. Tokaa päivää ja yksi lakkaus in pikkasen noussut peukalon kärjestä. Muuten sama kokemus, kuin wild&mild:n värilakalla, mutta dependin lakka ei näyttänyt kutistuvan kuivattaessa yhtä paljon.
Mä ostin dependin ja käyttänyt joitakin kertoja. Mulla kynnet kuivui ja haurastui tosi paljon. Siirryin takaisin normi lakkoihin