Hirvittääkö ketään muuta Tinder-kulttuuri?
Kertakäyttösuhteita, suoraan sänkyyn, 30 treffit vuodessa eri ihmisen kanssa jne.
Kommentit (64)
Hirvittää vähän siitä näkökulmasta, että miten pärjäisi, jos itse jäisi sinkuksi.
Olisi ehkä ollut ihan kivaa, jos olisi ollut nuo tinder-hommat silloin kun itse olin nuori.
"kertakäyttösuhteita"
Tarjolla jos on nainen tai chad
"suoraan sänkyyn"
mahdollista sinulle, jos olet nainen tai chad
"30 treffit vuodessa"
voit saada sen, jos olet nainen tai chad
Lähinnä tavallinen, ruma tai lyhyt (kalju) mies on tässä ihmettelijänä samalla, kun jättiläisjänne ja tavistiina tekevät diilin pöydän alta ja miehet kokoontuvat kaveriporukoina yökerhoissa, jossa ainut nainen on tiskin takana.
Tinderissä kertakäyttökulttuuria harrastavat nimenomaan naiset, ei miehet. Tai no, toki ne muutamat suosituimmat miehet. Valtaosalla miehistä ei ole mistä valita, jo ihan pelkästään sen takia, miten räikeä epäsuhta sukupuolten määrissä on.
Se on ihan miten sitä käyttää.
Omat kokemukset ovat olleet:
- Ekalla kerralla tinderöidessä ensimmäisen parin kanssa treffeille ja se päätyi puolen vuoden tapailuun, kunnes tiet erkani yhteisymmärryksessä
- Tokalla kerralla sain 4 paria, joista 2 alotti vonkaamalla seksiä eli poistin heti ja kahden kanssa keskustelu hiipui ennen kuin edes nähtiin
No ei. Muut tehkööt omia juttujaan siellä vaikka olisivat minun mielestäni kuinka omituisiai. Minä kun saan silti ihan itse päättää ketä tapaan ja mitä teen niiden tapaamieni ihmisten kanssa. Ap:n logiikalla pitäisi hirvittää mennä uloskin, kun siellä voi jotain irtoseksin harrastajia olla.
Vierailija kirjoitti:
- Ekalla kerralla tinderöidessä ensimmäisen parin kanssa treffeille ja se päätyi puolen vuoden tapailuun, kunnes tiet erkani yhteisymmärryksessä
- Tokalla kerralla sain 4 paria, joista 2 alotti vonkaamalla seksiä eli poistin heti ja kahden kanssa keskustelu hiipui ennen kuin edes nähtiin
Mikä erottaa seksin ehdottamisen seksin vonkaamisesta?
Onkohan vonkaaminen joku sanallinen jippo, millä naiset yhtaikaa kauhistelevat sitä, että mies uskaltaa sanoa, mitä on mielessä, mutta myös yrittävät saattaa miehen jotenkin säälittävään valoon? "Voi minä kuninkaallinen sanoin alamaiselle ei".
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Onkohan vonkaaminen joku sanallinen jippo, millä naiset yhtaikaa kauhistelevat sitä, että mies uskaltaa sanoa, mitä on mielessä, mutta myös yrittävät saattaa miehen jotenkin säälittävään valoon? "Voi minä kuninkaallinen sanoin alamaiselle ei".
Ei niitä erota mikään, ne ovat sama asia. Normaali ihminen ei ehdota seksiä kenellekään, jota ei ole koskaan edes tavannut. Se on naisten mielestä äärettömän säälittävää yrittää ehdotella seksiä valokuvalle netissä, vaikka se miten loukkaisi teidän egoa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miksi ei voi vain myöntää että se ON säälittävää? Ihan samoin useimmat miehet pitäisivät säälittävänä naista, joka ilmestyisi metsästä kyselemään kullia keneltä tahansa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miksi ei voi vain myöntää että se ON säälittävää? Ihan samoin useimmat m
Koska se ei ole säälittävää tai jos on, niin mitä väliä sillä on? Siinähän ihminen vain seuraa taipumuksiaan, mikä vaatii rohkeutta ja spontaaniutta. Jokaiselle naiselle on itsestään selvää, että hän pääsee seuraamaan vaistojaan ja elämään viettielämää, mutta monta naista suututtaa, että mies joskus edes kokeilee samaa.
Jos naisen vieettielämään kuuluu sohvalla hautuminen ja miehen lähestymisten arviointi, kunnes seksi "vain tapahtuu", niin tuossa naisen fantasia passiivisena kivirekenä olemisesta ja halutuksi tulemisesta täyttyy. Jos taas naisen mielestä on joskus ovulaation aikaan siistiä ottaa 191cm miestä etumuksesta kiinni, niin senkin hän voi tehdä.
Mutta jos akateeminen kalju ja kuntoileva 180cm mies joskus antaa maskuliinisen energiansa näkyä? Hyyyyiiii. Soosoo!
Jos siis mieskin haluaa joskus seurata vaistojaan eikä vain hakea hyväksyntää, niin ilmeisesti vähemmän säälittävää olisi vain olla seinäruusuna tai odottaa, että nainen tulee ehdottamaan seksiä, vaikka sitä ei koskaan tapahdu? Onko kyse sitten oikeastaan yhteiskunnan ongelmasta, että miehille palvelut ovat noin huonoja?
Vierailija kirjoitti:
"kertakäyttösuhteita"
Tarjolla jos on nainen tai chad
"suoraan sänkyyn"
mahdollista sinulle, jos olet nainen tai chad
"30 treffit vuodessa"
voit saada sen, jos olet nainen tai chad
Lähinnä tavallinen, ruma tai lyhyt (kalju) mies on tässä ihmettelijänä samalla, kun jättiläisjänne ja tavistiina tekevät diilin pöydän alta ja miehet kokoontuvat kaveriporukoina yökerhoissa, jossa ainut nainen on tiskin takana.
Mistä löytyy tavallinen kalju mies? Kelpaisi. Lyhyyskään ei haittaa, en ole itsekään kovin pitkä.
T. 36v nainen
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miksi ei voi vain myöntää
Mitkä palvelut? Sinä voit ostaa niitä palveluita vaikka heti. Muut naiset eivät ole olemassa tarjoamassa sinulle palveluita. Voit toki olla ihan niin rohkea kuin haluat olla, mutta tulosta se ei tule tuottamaan, kuten olet jo hommannut. Jos minä päätän naisena, että alan nyt hakea seksiä miehiltä menemällä kaupan eteen ja uhkailemalla heitä puukolla koska niin minä haluan tehdä, on selvää että ongelma on lähetystavassa eikä miehissä.
Tuntuu että 30v ihmiset ovat jollain 19v tasolla tuolla Tinderissä, että tässä on tehty samaa tason laskua kuin vähän jokaisella muullakin saralla.
Toki yksittäisiä poikkeuksia on aina.
Vai viettielämää, kaikkea sitä kuulee. Miltä miehistä tuntuisi, jos nainen heti ensimmäisessä kommentissaan pyytäisi miehen autoa lainaan päivän ajaksi? Kuinka moni on että jee, pitäähän sitä naista jelpata, kun sillä tuntuu olevan puute kyydistä?
Ei hirvitä. Kun en ole siellä. Eikä sinunkaan ole pakko olla osallisena ko. kulttuuriin. Jätä se heille, jotka tuollaista kulttuuria arvostavat.
Kuka pakottaa TINDERII.?
Ei kukaan?
Ite en usko että sirltä mitään oikeeta suhdetta saa.
Taitaa olla enempi pelkkä panoseuran etsintä palvelu.
Miksi Suomeen ei olisi Bordellia jossa nää pelkkää sitä etsivät sais käydä. Tai nämä mummojen raiskaajat myöz. Ei tartte muita kiusata.
Ite en tartte tinderiä mihinkää.. Pahimmassa tapauksessa on henki pois jos menee väärään seuraa. Maailma on eri mitä ysärillä... 🤪
Tinder on normalisoinut huoraamisen. Sitoutuvaa materiaalia turha sieltä etsiä. Suosittelen harrastuksia, järjestöjä tai mitä tahansa ei-virtuaalista toimintaa.
Vierailija kirjoitti:
Tinderissä kertakäyttökulttuuria harrastavat nimenomaan naiset, ei miehet. Tai no, toki ne muutamat suosituimmat miehet. Valtaosalla miehistä ei ole mistä valita, jo ihan pelkästään sen takia, miten räikeä epäsuhta sukupuolten määrissä on.
Tämä "räikeä epäsuhta" kertookin paljon tindermiesten arvomaailmasta. Harmi vaan teille miehille, että samaa arvostavia naisia on niin vähän.
Vierailija kirjoitti:
No täähän se todellisuus siellä suurimmalle osalle on eikä mikään irtoseksiorgia. Ne irtoseksityypit löytäis sitä seuraa baareistakin samalla tavalla.
Ei siihen ole pakko osallistua. Pitää vaan uskaltaa elää toisin.