Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kilpailu: noloin tilanne, joka teille on käynyt. Tuomari olen minä

Vierailija
24.04.2025 |

Eikä huijauksia! :D Karsin helposti tilanteet, jotka ovat liian feikinoloisia. 

Kommentit (9)

Vierailija
1/9 |
24.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse OLIN homojen oikeuksien puolella, ja päätin viime kesänä vihdoinkin matkustaa paikan päälle helsinkiin antamaan tukeni. Olin kuullut pridestä pelkkää hyvä ja kuulemma kaunis koko perheen tapahtuma.

Mitä vielä! Joka toisessa pusikossa oli seksisessiot käynnissä, huumeita käytettiin avoimesti ja kirsikkana kakun päällä oli, kun transnainen esitteli penistään noin 5-vuotiaalle tytölle kun tämän äiti nyökkäili innostuneena vieressä.

Tällaisenkö kuvan homoseksuaalit itsestään haluavat antaa?

Vierailija
2/9 |
24.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olin eräänä kesänä kylässä, jossa keskusteltiin Lidlin valikoimasta. Haukuin lyttyyn niiden valmiit kakkupohjat.

Kahvin kanssa oli sitten emäntä ostanut ko. kakkupohjan ja laittanut päälle kermavaahtoa ja mansikoita. Kehui vielä ostaneensa sen Lidlistä. Vähän kyllä hävetti.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/9 |
24.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuivattelin uikkareita uimahallin saunan kiukaalla. Kävin välissä suihkussa ja sillä aikaa sinne livahti oikein iso porukka ja kaikki vaan ihmetteli mikä täällä haisee. En kehdannut enää noukkia niitä sieltä kiviltä, vaan ostin uudet. uimahallin valvojat kyllä tunnisti kellä on uudet uikkarit mutta eivät kehdanneet suoraan sanoa. Katsoivat siitä lähtien kuin halpaa makkaraa.

Vierailija
4/9 |
24.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olin pienimuotoisilla festareilla, muutama bändi. Olin herännyt aikaisin aamulla siivoamaan- palkkatöitä ( pimeänä - sekin vähän noloa ) Uusi mielialalääkitys ja aloin heti aamupäivästä tissuttelemaan. 

Lopputuloksena heräsin putkasta, oksennukset päälläni. Ei rahaa, ei savukkeita. Suuntasin juna-asemalle,iski valtava ripuli - puskaan siis. Olikin paljaana ihmisten katseille, ihmiset kävelivät ohi ja paheksuivat syvästi toimintaani. City-jänis katsoi kysyvästi tilannettani, olin kovin häpeissäni.

Saavuin viimein asemalle, säälittävänä kerjäsin yhden tupakan. Sain jopa setelin, jolla suuntasin lähikuppilaan ostamaan pullon keskiolutta - siellä oli tietysti ihastukseni  -toiselta paikkakunnalta- , jonka kanssa olimme sopineet tapaavamme lähiaikoina- no, emme tavanneet.

Sain vielä lähijunassa sakot lipuntarkastajilta ja soitin seuraavana aamuna duuniin, että olen kipeä - makasin pari päivää häpeissäni sängyssä.

Vierailija
5/9 |
24.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Myin pikkuhousut netissä kerran miehelle joka sitten vuotta myöhemmin tarjosi 1000€ että myyn hänelle livenä

Tein sen

Olen vieläkin yhteydessä häneen

Vierailija
6/9 |
24.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Harrastin tytön kanssa seksiä ja tytön äiti tuli kotiin , emme kuulleet ja se tuli tytön huoneeseen ja panin siinä tyttöä. Oli noloa muna seisokissa siinä kun se äiti katsoi eikä meinannut lähteä pois. Pistin äkkiä vaatteet ja lähdin kotiin.

Vierailija
7/9 |
24.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Väänsin armeijassa pimeänä iltana sissipaskat pururadalle. Tajusin tilanteen kun porukkaa alkoi juoksemaan läheltä otsalamppujen kanssa.

Vierailija
8/9 |
24.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Runkkasin töissä työhuoneessani ja pomo tuli huomaamatta paikalle.

Vierailija
9/9 |
24.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Käytin nuorempana farkut "loppuun asti" eli pienet reiät eivät haitanneet menoa. Ongelma muodostui siitä, kun myös alushousuissa oli reikä.

Olin töissä päiväkodissa. Istuin matalalla jakkaralla ruokakärryn takana jakamassa välipalaa lapsille. Katsoessani alaspäin, näin omituisen näköisen karvaisen möykyn tuolilla jalkojeni välissä. Tajutessani sen olevan kivekseni, olisin halunnut maan aukeavan ja nielaisevan minut. Tiedätte sen kokonaisvaltaisen häpeän tunteen, joka jähmettää niille sijoilleen ja saa toivomaan katoamista.

Sain korjattua asentoani niin, ettei mitään sopimatonta enää näkynyt. Pälyilin ympärilleni miettien, oliko kukaan nähnyt. Hetki sitten tiimikaverinaiset opiskelijaa myöten olivat parveilleet ruokakärryn luona. Koskaan ei asiasta ainakaan puhuttu. Olisihan se nolo aihe työkaverillekin sanoa, että "sun palli pullahti ulos jakkaralle".

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän kolme kahdeksan