Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Haluaisin itse viettää opiskelijavapun kavereiden kanssa, mutta tyttöystävä vastustaa sitä

Vierailija
24.04.2025 |

Hänen mielestään mun pitäisi viettää vappu hänen kanssaan ja kahdestaan mun yksiössäni. Masentaa ja koen että jään paitsi vuoden parhaasta juhlinnasta

Kommentit (42)

Vierailija
21/42 |
24.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tosiaan nyt sinne vappubileisiin! Olet vain kerran nuori.

No nuoresta en tiiä, oon melkein 30. Mut ois sitä nyt kiva juhlia kunnolla kun noita opiskelijavappuja on aika rajallinen määrä

Ap

Ei siinä opiskelijavapussa ole mitään ihmeellistä. Itse en mennyt ollenkaan mihinkään opiskelijavappuihin saati, että olisin antanut kastaa itseni Tammerkoskessa. Olen DI.

Vietin vappuna poikaystävän kanssa aikaa. Nykyinen mieheni. 

Vierailija
22/42 |
24.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En kyllä käsitä miksi tyttöystävä edes haluaa nököttää vapun keskenään kotona. Sitä voi tehdä minä tahansa päivänä vuodesta?

Mut joo jss

Ty on aika kotihiiri eikä juuri jaksa käydä missään. Oon ite menevämpi ja seikkailunhaluisempi

Ap

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/42 |
24.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuinka inside vappupirskeet ne opiskelijakavereiden kesken oikein on?

Meidän porukassa on kyllä ollut kaikenlaisia tyttö/poikaystäviä sun muita vappuheiloja mukana juhlimassa. 

Kaikki mahtunut hyvin mukaan. 

Vierailija
24/42 |
24.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Runttaat sitä ennen lähtöä kunnolla kakkoseen niin jää mielellään yksin kotia parantelemaan. 

Vierailija
25/42 |
24.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mieslapsi.

Niinpä niin, jos joku naispuolinen olisi tehnyt tän aloituksen, kertonut että poikaystävä ei päästäisi häntä juhlimaan kavereiden kanssa, poikaystävä tuomittaisiin oitis kauheaksi kontrollifriikiksi josta kannattaa hankkiutua äkkiä eroon. Miestä haukutaan nyt sitten mieslapseksi. Tämä ei miehet ole teille oikea foorumi hakea tukea ja sympatiaa..

Vierailija
26/42 |
24.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei tuommonen peli vetele.Jos on noin mustasukkainen lopeta jo heti suhde. En yhtään ymmärrä naisena mistä on kysymys . 

Sairasta. 

Vierailija
27/42 |
24.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Opiskelijavappu ehdottomasti!   Tyttöystävän kanssa ehtii myöhempinä vuosina kävellä popliinitakki ja yo- hattu päässä.   Mutta nyt hauskaa opiskelijawappua🥂

Vierailija
28/42 |
24.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Me vietettiin miehen kanssa opiskeluaikana vaput yhdessä JA opiskeluporukoissa. Jos molemmilla oli menoja, sukkuloitiin parina useammissa bileissä pitkin iltaa. Ei olis tullut mieleenkään jättää toista vappuna yksin, eikä toisaalta vaatia toista kyhjöttämään vappua kotona. Ollaan oltu yhdessä nyt 24 vuotta, ja edelleen meille on tärkeää viettää vappu yhdessä.

Hommahan menee niin, että pyydät tyttöystävän mukaan. Jos hän ei halua lähteä, sitten se on hänen oma valintansa, josta on turha jälkikäteen purnata. Olet antanut mahdollisuuden viettää yhteistä vappua (ja toivottavasti kertonut, että toivot sitä), joten et ole hylkäämässä häntä. Sen sijaan on ikävästi tehty olettaa, että toinen jää vapun juhlinnasta syrjään vain, koska itseä ei huvita olla sosiaalinen. Vappu on kerran vuodessa vaan!

Vierailija
29/42 |
24.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos haluat loppuelämän kiellot ja kontrollin niin onnea suhteeseen. Jos taas haluat pitää ystäväsi niin mieti mitä tehdä. 

Vierailija
30/42 |
24.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

O vietät opiskelijavapun 

etsi tyttis joka haluaa juhlia joskus 

hauskempi elämä niin 

Vierailija
31/42 |
24.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

En kyllä käsitä miksi tyttöystävä edes haluaa nököttää vapun keskenään kotona. Sitä voi tehdä minä tahansa päivänä vuodesta?

Mut joo jss

Ty on aika kotihiiri eikä juuri jaksa käydä missään. Oon ite menevämpi ja seikkailunhaluisempi

Ap

Ei semmoisen kanssa elämästä tuo mitään sitten 

läy tylsäksi 

Vierailija
32/42 |
24.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Parisuhde on kompromisseja. Opiskelijavappu tuppaa venymään useammalle päivälle. Jospa viettäisitte aaton yhdessä ja kavereiden kanssa vapunpäivä tai toisin päin.

Vierailija
33/42 |
24.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Joko otat hänet mukaan tai olet vain hänen kanssaan. 

En pariutuisi tyypin kanssa, joka laittaa kaverit etusijalle. 

En pariutuisi tyypin kanssa joka ei anna edes muutaman kerran vuodessa hillua kavereiden kanssa. AP varmaan muuten aika paljon naisensa kanssa on?

Vierailija
34/42 |
24.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mut joo jss

Ap

Oletko varma, että sovitte toisillenne?

Vierailija
35/42 |
24.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Anna vastustaa keskenään.

Jos menen niin tiedän että saan kuulla erittäin väkevät raivarit ja erouhkailut

Ap

Luuletko, että nainen ja tuo teidän parisuhde paranee kuin aikaa kuluu?! Voin kertoa, että turha toivo! Ei tuollaista naista kannata katsoa tai jos teidän sukupuolet olisi toisin päin, niin ei tuollaista miestä kannattaisi katsoa. Muuten olet loppuelämäsi paskassa suhteessa henkilön kanssa joka ei anna sinulle tilaa ja vapautta ja olet koko ajan sukkasillaan, ettet vain suututa häntä. Ja aina se jostain sinulle syyn raivota keksii silti!

Vierailija
36/42 |
24.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pliis, mene viettämään opiskelijavappua. Ja harkitse vakavasti haluatko pidemmän päälle jatkaa suhdetta. Tuollainen käytös tuskin muuttuu - eikä ole tervettä. 

Vierailija
37/42 |
24.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mut joo jss

Ap

Taidatte olla liian eriluonteisia. Nyt on vakavan keskustelun paikka. Jos toinen haluaa mennä ja toinen olla kotosalla, suhde ei pitkän päälle toimi. Ja jos olet jo kohta 30v, mutta "opiskelijavapppu" kiinnostaa vielä noin paljon, tuskin tuosta muutut. Eikö se Ty voisi avartaa maailmankuvaansa, ja lähteä mukaan rientoihin, niin saa vaihtelua elämään? Jos ei edes yritä, suhteenne on tuhoon tuomittu.

Jos saatte lapsia, onko Ty kotona niiden kanssa, ja sä menet kaveriporukan mukana?

Teillä on eri tavoitteet, erotkaa.

Vierailija
38/42 |
24.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mut joo jss

Ap

Taidatte olla liian eriluonteisia. Nyt on vakavan keskustelun paikka. Jos toinen haluaa mennä ja toinen olla kotosalla, suhde ei pitkän päälle toimi. Ja jos olet jo kohta 30v, mutta "opiskelijavapppu" kiinnostaa vielä noin paljon, tuskin tuosta muutut. Eikö se Ty voisi avartaa maailmankuvaansa, ja lähteä mukaan rientoihin, niin saa vaihtelua elämään? Jos ei edes yritä, suhteenne on tuhoon tuomittu.

Jos saatte lapsia, onko Ty kotona niiden kanssa, ja sä menet kaveriporukan mukana?

Teillä on eri tavoitteet, er

No sellaisiakin toimivia suhteita on, jossa toinen on kotihiiri ja toinen välillä juhlii. Ja onnellisina voivat elää samassa parisuhteessa! Olennaisinta on, että molemmat antaa toisen tehdä sitä mitä haluaa! Jopa kotihiiri voi olla hyvin onnellinen, kun saa silloin tällöin yksin rauhaa kotona, kun toinen lähtee juhlimaan. Eikä raivoamiset tai erouhkailut kuulu mihinkään suhteeseen.

Vierailija
39/42 |
24.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ajattelin että ap on joku 21. No, vaikka on melkein 30, niin ei silti ole ok yrittää rajoittaa toista, kuten ap:n ty. Onkohan ty tosi nuorikuka aikuinen nainen koittaa estää kumppaniaan menemästä kaveriporukan vappujuhliin. Joko hän tulee mukaan tai nauttii omasta rauhasta kotona. Teidän pitää oikeasti miettiä miten pystytte elämään elämää, jossa molemmat on onnellisia - vai pystyttekö. Useimpia ahdistaisi aika lailla tuollainen rajoittamisen yrittäminen. 

Vierailija
40/42 |
24.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Anna vastustaa keskenään.

Jos menen niin tiedän että saan kuulla erittäin väkevät raivarit ja erouhkailut

Ap

Eroa nyt . 

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä yhdeksän kahdeksan