Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Ohje epäselvissä r aiskaustapauksissa toimimiseen

Vierailija
24.04.2025 |

Huom. raiskauksen yrittäminenkin on rikos.

1. Välittömästi palosireeni ja vaatteet päälle.

2. Kaikki yhteydenpito loppuu r aiskariin tai sen yrittäjään.

4. Älä puhu teosta julkisesti tai lähde levittämään juttuja, että kyseessä olisi r aiskari, sillä tällöin voit itse syyllistä rikokseen (kunnianloukkaus). 

3. Tee henkilöstä rikosilmoitus, poliisi päättää tapahtuiko rikosta vai ei.

Jos henkilö yrittää r aiskata yhtä, hän todennäköisesti yrittää r aiskata toistakin. Tällöin on hyvä, että poliisilla on rekisterissään henkilön muut sekoilut.

Kommentit (11)

Vierailija
1/11 |
24.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ohje ihan kaikille: älkää raiskatko! Ei ole uhrin vastuulla tai velvollisuus toimia rikoksen kohteeksi joutuessaan "oikein".

Vierailija
2/11 |
24.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ohje ihan kaikille: älkää raiskatko! Ei ole uhrin vastuulla tai velvollisuus toimia rikoksen kohteeksi joutuessaan "oikein".

No valitettavasti on pakko ellei halua itse syytteeseen. R aiskauksista tuomitaan alle 15% mutta sakot kunnianloukkauksesta voi rapsahtaa jos esim. möläyttelee julkisesti teosta ennen tuomiota.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/11 |
24.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Raiskauksesta pitää puhua ihan kaikille heti ja todenmukaisesti. Muuten jätkä väittää, ettei mitään tapahtunut. 

Ne, joille kerrot, todistaa sun tilasta ja puheista heti tapahtuneen jälkeen. Ovat voineet myös nähdä tai kuulla asioita, jotka tukee sun tarinaa, esim äijän lähdön asunnosta.

Vierailija
4/11 |
24.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Raiskarin vastuulla on todistaa, että hänellä oli suostumus. 

Vammat ja uhrin mielentila tutkitaan ja kuvataan lääkärissä. 

Vierailija
5/11 |
24.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

On varmaan vaikeaa noudattaa tuota neuvoa tilanteissa, joissa uhrikaan ei oikein tiedä onko raiskausta tapahtunut ei. 

Vierailija
6/11 |
24.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No valitettavasti on pakko ellei halua itse syytteeseen. R aiskauksista tuomitaan alle 15% mutta sakot kunnianloukkauksesta voi rapsahtaa jos esim. möläyttelee julkisesti teosta ennen tuomiota.

No sitten maksaa ne sakot. Voi siitä pari sataa maksaa että syyllinen saadaan julkisesti esiin.

Vierailija
7/11 |
24.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Raiskarin vastuulla on todistaa, että hänellä oli suostumus. 

Vammat ja uhrin mielentila tutkitaan ja kuvataan lääkärissä. 

Näinhän se käytännössä menee. Nykyään oikeus menee niin päin, että syyttömyys on todistettava, ei syyllisyys.

Vierailija
8/11 |
24.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mikä tuossa hölinässäsi auttaa uhria? Ai niin, tarkoituksesi on suojella suomalaisia raiskaajamiehiä.

Vierailija
9/11 |
24.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ohje tekijälle: laita hakemusta vetämään jääkiekkojoukkueeseen ja persujen ehdokkaaksi.

Vierailija
10/11 |
24.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jos ketään ei tuomita, mistä tiedät, että raiskaus on edes tapahtunut? Et mistään. 

Vierailija
11/11 |
24.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kerroin välineillä rai..skanneesta kirurgista julkisesti netissä niin, että tietää kuka olen. Mulla on muitakin kidutuksen jälkiä kehossa. Odotellut jo vuosia kutsua oikeuteen. Ei ole tullut, koska hän on syyllinen. 

En saa juttua oikeuteen, koska rahanahneet juristit ei ota siellä maassa casea, jossa uhri ei halua rahaa, vaan haluaa sekopään vankilaan. Ehkä poliisi tutkii. Täytyisi vain PTSD saada tainnutettua, että saisi tehtyä rikosilmoituksen.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän neljä viisi