Netflixin etusivu täynnä sarjoja ja leffoja jotka olen jo katsonut!!!
Vähintään puolet oman sivuni tarjonnasta on sellaista, minkä olen jo katsonut. Mikä järki??? En meinaa millään löytää uutta katsottavaa tästä syystä.
Kommentit (30)
Vierailija kirjoitti:
Hei täällä sama juttu. Todella hitaasti sinne ilmestyy mitään uusia leffoja. 🙄
Kiva kuulla, etten ole ainoa jolla tämä ongelma :)
ap
vaihda toiseen suoratoisto palveluun. apina
Vierailija kirjoitti:
Työttömällä on aivan liian paljon aikaa istua telkkarin ääressä.
No tottakai on aikaa katsoa vaikka leffoja kun ei meille ole niitä töitäkään!!!!
Itsellenikin suosituksiin ilmestyi kolme sarjaa, jotka olen jo katsonut.
netflixilla oli hyviä: Narcos, Ozark, Bad Boy ja Breaking Bad - kaikki narkkisarjoja
mutta mullapa on vielä disney+ (6e kk), Prime (4 e kk), Apple tv oli mutta poistin kun se oli vain paskaa, Skyshowtime, joka on paras maksaa 5 e kk.
siellä parhaat Yellowstone 5 kautta, 1883, 1923 ja Landman, kaikki on Sheridanin kirjoittamia ja mahtavia sarjoja, vain Landmanin pari osaa katsomatta. parhaat sarjat oli siinä
Disneyllä on nyt Andor 2. kausi, Snowpiercer 2. kausi ja kesken mulla tuo Justified sheriffisarja
Netflixilla se huono puoli että suurin osa on paskaa ja joka sarjassa melkein on pakko olla homo tai lespopari
Miksi niitä suosituksia on pakko katsella? Etkö osaa skipata niistä yli?
Soita johonkin kriisipuhelinpalveluun.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kyllä sinun täytyy olla melkoinen suurkuluttaja. Oon potenut huonoa omatuntoa liiallisesta ruutuajasta, mutta Netflixin tarjonnan kanssa tulee yhä ähky ja valtavasti on tuntemattomia sarjoja ja leffoja.
Juu katson Netflixiä melko paljon, kun siitä maksankin. Olisi paljon helpompaa löytää uutta katsottavaa, jos nuo jo katsotut eivät veisi turhaan tilaa etusivulla. Tätä saanen ihmetellä.
ap
Olen huomannut saman. Ja olen myös muutamankin kerran aloittanut sarjan ja huomannut pian, että olen jo katsonut tämän. Aikaa menee hukkaan, koska kaikkien nimiä ei millään muista, kun je ovat vieraskielisiä - vaikka kielet osaakin. Suomalainen nimi jäisi paremmin mieleen. Luomittelu myös kieliryhmittäin olisi selkeyttävä. Kokonaisuudessaan Netflixin ohjelmaryhmittelyt ovat sekava vyyhti.
Paras ratkaisu tähän olisi kategoria "Katsotut", josta voisi sitten halutessaan selata ja katsoa uudelleen.
Hei täällä sama juttu. Todella hitaasti sinne ilmestyy mitään uusia leffoja. 🙄