Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Netflixin etusivu täynnä sarjoja ja leffoja jotka olen jo katsonut!!!

Vierailija
24.04.2025 |

Vähintään puolet oman sivuni tarjonnasta on sellaista, minkä olen jo katsonut. Mikä järki??? En meinaa millään löytää uutta katsottavaa tästä syystä.

Kommentit (30)

Vierailija
21/30 |
24.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hei täällä sama juttu. Todella hitaasti sinne ilmestyy mitään uusia leffoja. 🙄

Vierailija
22/30 |
24.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Hei täällä sama juttu. Todella hitaasti sinne ilmestyy mitään uusia leffoja. 🙄

Kiva kuulla, etten ole ainoa jolla tämä ongelma :)

ap

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/30 |
24.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

vaihda toiseen suoratoisto palveluun. apina

Vierailija
24/30 |
24.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Työttömällä on aivan liian paljon aikaa istua telkkarin ääressä.

No tottakai on aikaa katsoa vaikka leffoja kun ei meille ole niitä töitäkään!!!!

Vierailija
25/30 |
24.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itsellenikin suosituksiin ilmestyi kolme sarjaa, jotka olen jo katsonut. 

Vierailija
26/30 |
24.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

netflixilla oli hyviä: Narcos, Ozark, Bad Boy ja Breaking Bad - kaikki narkkisarjoja

mutta mullapa on vielä disney+ (6e kk), Prime (4 e kk), Apple tv oli mutta poistin kun se oli vain paskaa, Skyshowtime, joka on paras maksaa 5 e kk. 

siellä parhaat Yellowstone 5 kautta, 1883, 1923 ja Landman, kaikki on Sheridanin kirjoittamia ja mahtavia sarjoja, vain Landmanin pari osaa katsomatta. parhaat sarjat oli siinä

Disneyllä on nyt Andor 2. kausi, Snowpiercer 2. kausi ja kesken mulla tuo Justified sheriffisarja

Netflixilla se huono puoli että suurin osa on paskaa ja joka sarjassa melkein on pakko olla homo tai lespopari

Vierailija
27/30 |
24.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi niitä suosituksia on pakko katsella? Etkö osaa skipata niistä yli?

Vierailija
28/30 |
24.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Soita johonkin kriisipuhelinpalveluun.

Vierailija
29/30 |
24.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kyllä sinun täytyy olla melkoinen suurkuluttaja. Oon potenut huonoa omatuntoa liiallisesta ruutuajasta, mutta Netflixin tarjonnan kanssa tulee yhä ähky ja valtavasti on tuntemattomia sarjoja ja leffoja.

Juu katson Netflixiä melko paljon, kun siitä maksankin. Olisi paljon helpompaa löytää uutta katsottavaa, jos nuo jo katsotut eivät veisi turhaan tilaa etusivulla. Tätä saanen ihmetellä.

ap

Olen huomannut saman. Ja olen myös muutamankin kerran aloittanut sarjan ja huomannut pian, että olen jo katsonut tämän. Aikaa menee hukkaan, koska kaikkien nimiä ei millään muista, kun je ovat vieraskielisiä - vaikka kielet osaakin. Suomalainen nimi jäisi paremmin mieleen. Luomittelu myös kieliryhmittäin olisi selkeyttävä. Kokonaisuudessaan Netflixin ohjelmaryhmittelyt ovat sekava vyyhti.

Vierailija
30/30 |
24.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Paras ratkaisu tähän olisi kategoria "Katsotut", josta voisi sitten halutessaan selata ja katsoa uudelleen.