Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

juoko muitten miehet kännit joka viikonloppu?tai ainakin toisena päivänä?

Vierailija
16.03.2007 |

Kommentit (27)

Vierailija
1/27 |
16.03.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kerran-kaksi vuodessa EHKÄ. Siis ihan maksimi tuo 2.

Vierailija
2/27 |
16.03.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

tuntuu tosi kivalta kun mies tulee töistä avaa melkein saman tien kaljan ja minä se hoidan vauvan ja toinen makaa sohvalla kunnes sammuu siihen ja saa raahata sänkyyn...että on tosi kivoja viikonloppuja meillä...minä illat yksin kun saan vauvan nukkumaan... mutta mies haluu rentoutua ja ottaa kaljaa mutta koskakohan minä saan rentoutua...

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/27 |
16.03.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija:

tuntuu tosi kivalta kun mies tulee töistä avaa melkein saman tien kaljan ja minä se hoidan vauvan ja toinen makaa sohvalla kunnes sammuu siihen ja saa raahata sänkyyn...että on tosi kivoja viikonloppuja meillä...minä illat yksin kun saan vauvan nukkumaan... mutta mies haluu rentoutua ja ottaa kaljaa mutta koskakohan minä saan rentoutua...

Vierailija
4/27 |
16.03.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei tosin mitään kalsarikännejä, mutta kuitenkin sen 6 ainakin, jolloin on selvästi humalassa.

Vierailija
5/27 |
16.03.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

ottaa kotona kuitenkin joka viikonloppu ja se ärsyttää koska isänä pitäis myös kantaa joku vastuu lapsesta...en minäkään äitinä voi juoda vauvan aikana..

Vierailija
6/27 |
16.03.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

mut sitä ennen joi senkin edestä.

Vierailija
7/27 |
17.03.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nautiskelee sen oikein hartaudella ja horisonttiin toljottaen, kuittaa sillä kuulemma raskaan työviikon. Sitä on niin kiva kattella. ;)

Vierailija
8/27 |
17.03.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Viiniä juodaan silloin tällöin ruuan kanssa, iltapaukun ottaa ehkä kerran kuukaudessa.

Vierailija
9/27 |
17.03.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Saunan jälkeen juodaan joskus (max kerran kuussa) siideri tai olut.

Viiniä juodaan joskus harvion ruuan kanssa (tänä vuonna kerran). Konjakkia juo ehkä kerran kuussa, jos kavereita saunomassa. Kesällä grilliruokien kanssa juo välillä oluen.

En suostuisi elämään sellaisen kanssa, joka juo edes pari kertaa/kk itsensä humalaan. Ja vielä yksin.

Vierailija
10/27 |
17.03.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mua häiritsee sekin, että mies käyttää olutta janojuomana, eli juo aina viikonloppuisin tai muuten vapaalla sen kaksi pulloa tietsikalla pelatessaan. Mua häiritsee tuossa nimenomaan se, että se on niin pinttynyt tapa, ei niinkään määrä.

Muuten käy baarissa ehkä kerran kuussa-kahdessa ja on humalassa muutaman kerran vuodessa, eli ihan kohtuukäyttäjä on kyllä. Mutta sen verran olen alkoholisteja tuntenut, että oman miehen kohdalla alkotutka on vähän ehkä yliherkkäkin...

Vierailija
11/27 |
17.03.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä ollaan selvillä vesillä joka päivä.

Vierailija
12/27 |
17.03.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

kaljan tai kaksi, ei kuitenkaan joka päivä. Ei häiritse minua yhtään, käytös ei muutu mitenkään.

Viikonloppuna ostaa perjantaina alkosta neloskalja six päckin ja juo sen illalla kun lapsi on nukkumassa tai sitten juo 3 pe ja 3 la. EI taaskaan häiritse mua yhtään. Jos ollaan ravintolassa syömässä juo aina oluen ruuan kanssa, ei häiritse.

Itse juon joskus, ehkä joka toinen kuukausi tai harvemmin viiniä pari lasia, joskus enemmänkin.

Meillä aina tuo kalja tai viini kuuluu sen jälkeen kn lapsi on nukkumassa ja jos minun tekee mieli niin mies ei silloin tietenkään ota mitään, aina selvä aikuinen talossa!

Itse olen alkoholistin kanssa elänyt ja en enää päivääkään sellaista katselisi. Myös omat vanhemmat ovat alkoholisteja, joten ap sinuna iettisin tarkkaan minkälaisen mallin haluat antaa lapsellesi....

Vierailija
13/27 |
17.03.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos on pakko ryypätä niin minä en halua että tekee sitä lasten nähden. Enkä itsekään jaksa kattella.

Vierailija:

ottaa kotona kuitenkin joka viikonloppu ja se ärsyttää koska isänä pitäis myös kantaa joku vastuu lapsesta...en minäkään äitinä voi juoda vauvan aikana..

Vierailija
14/27 |
17.03.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä ei ole koskaan alkoholia kotona. Baarissa käymme muutamia ketoja vuodessa, ei joka kuukausi.

En sietäisi tuollaista joka viikonloppu tinttaamista.

Vierailija
15/27 |
17.03.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

On ehkä kerran tai kaksi vuodessa humalassa eikä silloinkaan missään räkäkännissä. Alkoholistin lapsena en suostuisi ka,tselemaan joka viikkoista kännäämistä ja omasta kokemuksesta voin sanoa että lapset kärsväti siitä myös vaikka toinen vanhemmista olisikin aina selvänä. En ole itse myöskään koskaan humalassa. Juon kyllä yhden siiderin saunan jälkeen tai lasillisen tai kaksi viiniä jossain juhlissa, mutta humalassa en ole koskaan.

Vierailija
16/27 |
17.03.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sellasen miehen heittäsin ketoon.

Vierailija
17/27 |
17.03.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olutta joskus saunajuomaksi, mut sitäkin harvoin.

Vierailija
18/27 |
17.03.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä mä olen se joka käyttää alkoholia useammin. Mies taas juo harvemmin mutta sitten se vetäseekin viinaa kunnolla nassukkaan, ravintolassa. Mä taas tissuttelen kotona. Eilen join 2 siideriä ja yhden oluen, mies ei mitään. Että tälläistä.

Vierailija
19/27 |
17.03.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olisin tosi huolissani jos 37-vuotias perheellinen mies joisi joka viikonloppu kännit. Eiköhän noi ajat pidä olla jo eletty tossa iässä. Alkoholia juodaan, mutta ei tolla mallilla että joka viikonloppu.

Vierailija
20/27 |
17.03.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei hirveästi haittaa, sillä hän istuu nököttää telkkarin ääressä, ja on kiltti ja kiva, ei räyhää ja riehu - no en toki sellaista katselisikaan.

Toisaalta haittaa, sillä poika saa huonon miehenmallin siltä osin - muuten oikein hyvä miehen malli.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän viisi kolme