Te, jotka käytätte mekkoja kotioloissa, pidättekö myös sukkahousuja niiden kanssa?
Kesän ulkopuolella siis tietenkin, kesähelteillä varmastikaan kukaan täysijärkinen ei niitä kotioloissa pue.
Kommentit (20)
En, ja uloskin laitan alle legginsit enkä sukkiksia. Helmat ovat aina pitkät, sama mitä sinne laittaa.
Käytän usein, nytkin. Joskus kotona mekko ja verkkarit tai mekko ja merinokalsarit.
Snag tightsiltä tilaan. En oikeastaan enää osta muita sukkiksia.
Vierailija kirjoitti:
En pidä, inhoan sukkahousuja.
Tarkenetko siis paljain jaloin mekko päällä tähänkin vuodenaikaan?
En kotona. Mutta sitten tilalla on polvipituiset villasukat. Ja pitkät mekot.
En käytä juurikaan mekkoja, mutta hameita päivittäin ja niiden kanssa sukkahousuja kyllä.
Pidän sukkiksia kun lähden kotoa mekko päällä, kotona mekon alla on villapitkikset.
Talvella kotona käytän mekon kanssa legginsejä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tarkenetko siis paljain jaloin mekko päällä tähänkin vuodenaikaan?
Mä tarkenen. Mulla on vain mekko ja jalassa villasukat.
Yleensä hame tai mekko ja pidän sukkahousuja !
Kyllä pidän. Monet tuntuvat inhoavan sukkahousuja, mutta minä käytän niitä mielelläni. Joka päivä.
Vierailija kirjoitti:
Käytän usein, nytkin. Joskus kotona mekko ja verkkarit tai mekko ja merinokalsarit.
Snag tightsiltä tilaan. En oikeastaan enää osta muita sukkiksia.
Samoin! Snag tightsin sukkikset on niin mukavia.
Leggingsejä pidän mekkojen kanssa. Näin pakkasilla on kätevä sitten vetää vaan farkut niiden päälle, kun lähtee ulos.
Hameen kanssa sukkahousut. Paksuus riippu ulkolämpötilasta. Tykkään pitää housujenkin alla sukkahousuja.
Leggings ja stringit. Kun lähden työmatkalle niin jätän ne pimpin ja pyllyn hajuisina miehelle runkkumateriaaliksi.
N26
En käytä sukkahousuja vaan villasukat ovat hameen kanssa.
Entäs pikkuhousut kotona mekon kanssa?
Joo, käytän. Ihan kesät talvet. Ja vieläpä paksuja sellaisia.
En käytä sukkahousuja kotona. Ollaan paljain jaloin, meillä on kuuma usein. Paritalo kaukolämmössä. Hame tai vanhat legginsit.
Vierailija kirjoitti:
Hameen kanssa sukkahousut. Paksuus riippu ulkolämpötilasta. Tykkään pitää housujenkin alla sukkahousuja.
Samoin minä tykkään pitää sukkahousuja housujenkin alla. Kotiin tultua vaihdan usein päällyshousut kotihameeseen ja pidän sukkahousut jalassa.