Mistä maasta ostaisit itsellesi loma-asunnon jos varaa olis?
Eli raha ei ole rajoite tässä hassuttelussa.
Itse 50 vuotiaana suomi miehenä kyllä ehdottomasti Thaimaasta, vaikka tää varmaan kerää alapeukkuja.
Kommentit (180)
Etelä-Ranska, tosin hyvillä sijainneilla ei isokaan Lottovoitto riitä.
Olen aina pyrkinyt käymään eri paikoissa, joten asia ei ole ollut ajankohtainen. Minulla on perintömökki Keski-Suomessa saaressa ja vaimolla on sisarustensa kanssa lapsuudenkotinsa kesämökkinä Japanissa.
Jossain Välimeren rannalla. Vaikka Barcelonassa tai Portugalin Sintrassa.
Meillä on jo talo Thaimaassa. Seuraava Italiasta
En mistään. Liikaa huolta ja on kiva vaihtaa aina maisemaa.
En mistään. Olisi ihan painajainen omistaa ulkomailla talo.
Vierailija kirjoitti:
Laos. Meillä itse asiassa onkin maaseutukoti Laosin maaseudulla. Ihana, rela maa.
Saako ulkomaalainen omistaa maata Laosissa? Minäkin olen pari kertaa käynyt Laosissa, tykkään, sielu lepää.
Vierailija kirjoitti:
Tämä. Hyi hitto kun puistattaa lukea kun joku hehkuttaa ostaneensa talon ulkomailta. Ajattelen vain sitä stressiä ja huolta ja byrokratiaa ulkomailla.
Teneriffalta, jostain vuorenrinteestä, josta voisi katsella kiikarilla kuinka turistit tallaa kaupungin katuja.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tämä. Hyi hitto kun puistattaa lukea kun joku hehkuttaa ostaneensa talon ulkomailta. Ajattelen vain sitä stressiä ja huolta ja byrokratiaa ulkomailla.
Enpä ole noita huomannut, lomakoti ollut ulkomailta jo 10v
Ostaisin mummonmökin Suomesta, järven rannalta. Ei ole varaa lähihoitajan palkalla. Edesmennyt äitini sanoi, että köyhän ainoa huvitus on rikas mielikuvitus.
Naimaasta. Nimikin kertoo, että tytöt tulee luokse. Heidän kanssaan voi sitten vaikka syödä erittäin hyvää naimaalaista ruokaa, jos ei satu olemaan juoksu päällä. Tai jos ei ole niin nälkä niin jano on silti aina - siis saluunaan joka tapauksessa.
Syödä, juoda ja naida - siinä se on elämän taika. Peräseinäjokelainen kansanviisaus.
Ei ole rahasta kiinni. En vaan pidä ekologisesti vastuullisena rampata hirveitä matkoja jossain ulkomailla.
Kuuba.
Rakastan sitä maata.
N58