Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Toivon ettei valtio anna enempi rahaa rikkaille yhteisestä kukkarostamme

Vierailija
23.04.2025 |

Nyt jo saavat paljon enemmän kuin muut, eli EI RIKKAIDEN VERONALENNUKSILLE!

Kommentit (51)

Vierailija
41/51 |
23.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mulla on ihmisoikeus hyvään elämään vaikken oo työelämässä, koska oon ihminen. Ihan samoin kuin opiskelleilla ja työllistetyillä. Ei se oo itsestä kiinni.

ap

Sulla on oikeus elää ja me työssäkäyvät elätetään sinut, mutta sinä et päätä mitä elintasoa sinä saat muiden rahoilla elää.

En päätäkään vaan me kaikki yhdessä ja me on päätetty et kaikilla on ihmisoikeus hyvään elämään eli reiluus.

ap

No ei ole. Sulle on armosta annettu kela-gold ja muuta sun ei pidäkään saada. 

Jos rikkaat maksaa jo tälle paskalandialle 50-60% veroina, joka vituttaa jo suuresti, niin vieläkö heidän pitäis kustantaa sulle jotain lisää? 

Älä anna reppanan provota sinua.se prpvoilee neukkukkuutiosta nälissään.

Vierailija
42/51 |
23.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vtu miten harhaista porukkaa täällä on! MITÄ valtio antaa rikkaammille? Ne ns. rikkaammat ansaitsevat omat rahansa, josta esim. meillä valtio OTTAA melkein 50% palkkatulosta. Ainoa kenelle valtio ANTAA, on kaltaisesi vähä-älyiset kelaelätit.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/51 |
23.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mulla on ihmisoikeus hyvään elämään vaikken oo työelämässä, koska oon ihminen. Ihan samoin kuin opiskelleilla ja työllistetyillä. Ei se oo itsestä kiinni.

ap

Sulla on oikeus elää ja me työssäkäyvät elätetään sinut, mutta sinä et päätä mitä elintasoa sinä saat muiden rahoilla elää.

En päätäkään vaan me kaikki yhdessä ja me on päätetty et kaikilla on ihmisoikeus hyvään elämään eli reiluus.

ap

Jos rikkaat maksaa jo tälle paskalandialle 50-60% veroina, joka vituttaa jo suuresti, niin vieläkö heidän pitäis kustantaa sulle jotain lisää? 

Ei ne rikkaat yksin maksa mitään vaan me kaikki yhdessä : ) Reiluus kunniaan itsekkyys hittoon!

ap

Vierailija
44/51 |
23.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllähän se on niin et veronalennukset rikkaille on pois yhteisestä kukkarosta. Eli oikeessa olet ap.

Vierailija
45/51 |
23.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap, et ole minkään arvoinen.

Vierailija
46/51 |
24.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

ap

ap

Jos rikkaat maksaa jo tälle paskalandialle 50-60% veroina, joka vituttaa jo suuresti, niin vieläkö heidän pitäis kustantaa sulle jotain lis

No otetaanko reiluuden ja tasapuolisuuden vuoksi myös sinulta 50% veroa? Oletko sitten tyytyväinen? 

Vierailija
47/51 |
24.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tasavero 20% kaikille! 💪

Vierailija
48/51 |
24.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Nykyäänhän on tuo kestoperuste: ne lähtee pois jos ei saa kaikkea! 

Seuraavaksi kokpers alkanee valittamaan että yritykset kaikkoaa koska orjuus on kiellettyä.

Mielipiteessäsi ei ole mitään järkeä, pelkkää öyhötystä. 

Vierailija
49/51 |
24.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siis rikkailleko annetaan rahaa? Itse luulin että heiltä vain otetaan nyt vähemmän. 

Vierailija
50/51 |
24.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä hel..ttiä.

Ei valtio ole antamassa yhtään mitään rikkaille siitä yhteisestä kukkarosta. Rikkaat päinvastoin luovat sen yhteisen kukkaron, josta sinä ap ryöväät rahasi. Me maksamme järjettömän määrän veroja siihen yhteiseen kukkaroon. Jos tätä verotaakkaa edes rahtusen kevennetään, niin se ei ole antamista vaan verorasituksen kohtuullistamista.

Vierailija
51/51 |
24.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miksi ette oikeistosuperkovikset muuta unelmamaahanne? 

Pääsisin mielelläni näkemään miten "Suomi romahtaa" ilman teitä!

Itse asiassa näet jo kun katsot ympärillesi. Kato on käynnissä ja verotulot romahtaa.