Toivon ettei valtio anna enempi rahaa rikkaille yhteisestä kukkarostamme
Nyt jo saavat paljon enemmän kuin muut, eli EI RIKKAIDEN VERONALENNUKSILLE!
Kommentit (51)
Meillä on Ahneus Yhteiskunta jossa rikkaat eivät tajua että heidän vetonalennuksiaan edelsi liian suuret leikkaukset köyhiltä sekä sairaanhoidosta!
Köyhille ei jää tarpeeksi rahaa ruokaan ja lääkkeisiin, oi kok - mulkvistit😠
Vierailija kirjoitti:
Miten sinä yhteiskunnan elätti jaat omastasi?
No hänen mielestä kukkaro on yhteinen eli sinä teet työt ja jaat hänelle kotia rahaa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Nykyäänhän on tuo kestoperuste: ne lähtee pois jos ei saa kaikkea!
Seuraavaksi kokpers alkanee valittamaan että yritykset kaikkoaa koska orjuus on kiellettyä.
Onhan tuo jo nähty, että aika moni on lähtenyt kotimaahansa, kun etuuksia pienennettiin.
...ja siksi suomi niiden kotimaiden kaltaiseksi? Ihan oikesti?
Yhteisestä kukkarostamme????
Olisikohan niin, että ne rikkaat ovat sitä rahaa sinne yhteiseen kukkaroon eniten laittaneetkin? Liiankin kanssa!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mulla on ihmisoikeus hyvään elämään vaikken oo työelämässä, koska oon ihminen. Ihan samoin kuin opiskelleilla ja työllistetyillä. Ei se oo itsestä kiinni.
ap
On kyllä jos itse elämäsi maksat!! Ei ole minun velvollisuus elättää sinua minun työnteolla kun et sitä itsekään halua tehdä. Ei saa vaatia muilta semmoista mitä ei itsekään halua tehdä. Töitä saa kyllä jos olet valmis muuttamaan suurimmista kaupungeista ja suostut tekemään niitä rankempia ja likasemoia töitä mistä ei makseta huippu palkkaa
No miksi käyt töissä jos se ei yhtään nappaa? Ootko tyhmä vai? Mä haluan vaan oman osani yhteisestä potista mikä mulle kuuluu ihmisoikeutena ja perustuslakina. Sen mikä on reilua. Vaadi säkin oma osasi hyvinvoinnista!
ap
Miksi ette oikeistosuperkovikset muuta unelmamaahanne?
Pääsisin mielelläni näkemään miten "Suomi romahtaa" ilman teitä!
Vierailija kirjoitti:
Mulla on ihmisoikeus hyvään elämään vaikken oo työelämässä, koska oon ihminen. Ihan samoin kuin opiskelleilla ja työllistetyillä. Ei se oo itsestä kiinni.
ap
Sulla on oikeus elää ja me työssäkäyvät elätetään sinut, mutta sinä et päätä mitä elintasoa sinä saat muiden rahoilla elää.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No hänen mielestä kukkaro on yhteinen eli sinä teet työt ja jaat hänelle kotia rahaa.
Kukkaro on yhteinen ja ne työt ja rahat myös, ei sun ja mun. Reiluus kunniaan ja kaikille reilusti!
ap
Kaikkeen pitäisi lyödä tasavero 20%. Ihan kaikkeen. Alkaisi olla ihmisillä rahaa ja moni liiketoiminta elpyisi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
ap
On kyllä jos itse elämäsi maksat!! Ei ole minun velvollisuus elättää sinua minun työnteolla kun et sitä itsekään halua tehdä. Ei saa vaatia muilta semmoista mitä ei itsekään halua tehdä. Töitä saa kyllä jos olet valmis muuttamaan suurimmista kaupungeista ja suostut tekemään niitä rankempia ja likasemoia töitä mistä ei makseta huippu palkkaa
No miksi käyt töissä jos se ei yhtään nappaa? Ootko tyhmä vai? Mä haluan vaan oman osani yhteisestä potista mikä mulle kuuluu ihmisoikeutena ja perustuslakina. Sen mikä on reilua. Vaadi säkin oma osasi hyvinvoinnista!
ap
No kun se ei ole mikään yhteinen potti. Sinä riistät meitä työssäkäyviä. Ymmärrätjkö ahne mul**u?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kukkaro on yhteinen ja ne työt ja rahat myös, ei sun ja mun. Reiluus kunniaan ja kaikille reilusti!
ap
Onneksi sun tukia on leikattu paska loinen ja hinnat nousee.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
ap
ap
Sulle ei "kuulu" mitään, joten läpi umpeen, urpå.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
ap
Sulla on oikeus elää ja me työssäkäyvät elätetään sinut, mutta sinä et päätä mitä elintasoa sinä saat muiden rahoilla elää.
En päätäkään vaan me kaikki yhdessä ja me on päätetty et kaikilla on ihmisoikeus hyvään elämään eli reiluus.
ap
Niiden jotka saavat käydä töissä on velvoite elättää työttömiä, minäkin olen 8 vuotta ollut työttömänä ja voin sanoa että helppoa ei ole ollut.Rikkaat saa kaikenlaisia vähennyksiä ja etuuksia mutta köyhät joutuu kärsimään vaan.
Vierailija kirjoitti:
Ei tuollainen houkkamaisuuskaan ihan harvinaista ole.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ai toive että kaiken pilaaja poistuu on houkkamaisuutta? Voihan sen kai nähdä niinkin.
Jotenkin oikeistopers- ihmisistä(siis kommenteistaan) tulee mieleen epävarma varhaisnuori joka esittää mahtikovista tehdäkseen vaikutuksen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ai toive että kaiken pilaaja poistuu on houkkamaisuutta? Voihan sen kai nähdä niinkin.
Minä en ehkä näe mitä sinä näet sillä ylipäätään en ymmärrä mitä sinä näet.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
ap
En päätäkään vaan me kaikki yhdessä ja me on päätetty et kaikilla on ihmisoikeus hyvään elämään eli reiluus.
ap
No ei ole. Sulle on armosta annettu kela-gold ja muuta sun ei pidäkään saada.
Jos rikkaat maksaa jo tälle paskalandialle 50-60% veroina, joka vituttaa jo suuresti, niin vieläkö heidän pitäis kustantaa sulle jotain lisää?
Valtio ei anna tippaakaan rahaa veronalennuksilla. Jättävät vain vähän vähemmän perimättä, edelleenkin järkyttävästi.
Jos menisit töihin niin pääsisit itsekin nauttimaan tästä "edusta".