Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Burgerimiehet kinkkutaivaassa!

Vierailija
23.04.2025 |

Täytyy myöntää, että nyt käy kateeksi. Kuola alkoi valumaan. Pojat aika hyvillä mestoilla. 

Sanottava on, että ollaan me Suomessa aika aloittelijoita tässä lihanjalostustouhussa.

Paljonkohan maksaisi Suomessa Espanjan tyyliin valmistettu 3 vuotta raakakypsytetty kinkku?

Onnistuisikohan ollenkaan?

Kommentit (7)

Vierailija
1/7 |
23.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nyt on ohjelma minunkin makuun. Kunnon porsastelua. Silleen hyvässä mielessä.

Vierailija
2/7 |
23.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lääkärilläni saattaisi olla jotain sanomista tuollaisesta reissusta. 

Saattaisi olla Denitit tarpeen. 

Mutta toisaalta olisihan tuo ihan hyvä tapa lähteä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/7 |
23.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

On ne kyllä hyvännäkösia poikia. Tolla ruokavaliolla ulkoisen olemuksen kohentaminen onnistuu. Oon ihan costunut jo Välimeren kuohareista. Aa-ah!

Vierailija
4/7 |
23.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nyt se on päätetty. Vapuksi espanjalainen tapaslautanen. pääosassa Iberico-kinkkua ja kuivaa sherryä. 

Vierailija
5/7 |
23.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Nyt se on päätetty. Vapuksi espanjalainen tapaslautanen. pääosassa Iberico-kinkkua ja kuivaa sherryä. 

Aah! Mä haluan ISON miehen, sen rinnalle kinkkua, tapaksia ja pihvin. Ja jotain vahvaa viinaa.

Vierailija
6/7 |
23.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Aah! Mä haluan ISON miehen, sen rinnalle kinkkua, tapaksia ja pihvin. Ja jotain vahvaa viinaa.

Blöllöö iltaa! Terkuin - 130 kg

Vierailija
7/7 |
23.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kookos*vartalomies, kinkkua ja muita lihaisia eineksiä ja aineksia. Varmaan maanpäällinen taivas. * karvainen ja pyöreöitynyt

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi yksi kolme