Paimio asuinkuntana?
Paimiossa asuvat tai joskus asunneet, minkälaista siellä on asua? Toimiiko sosiaali-, terveys-, sekä sivistyspalvelut hyvin? Onko Paimiossa lapsiperheellä hyvä asustella?
Kommentit (2)
Kaksi vuotta asuimme ja esikoisemme syntyi sinä aikana. Päivähoitopaikoista en osaa sanoa, neuvolaan (lasten) olin tyytyväinen.
Kaikkiaan Paimio on pieni ja sisäänpäin lämpiävä. Koin, että en ollut " tervetullut" sinne. Paljon vanhuksia ja jotenkin kuolleen oloinen koko paikka :/ Sain sen käsityksen, että Paimiossa asuvat ja viihtyvät pääasiassa sieltä syntyjään olevat.
Monia asioita sai aina lähteä toimittamaan Turkuun, joten bensoihin paloi rahaa. Olin siellä äitiyslomalla todella yksinäinen. Valitettavasti minulla ei siis ole juurikaan positiivista sanottavaa Paimiosta :(
ja syksyllä avataan yhen pk:n lisäosa...
tontteja kaupungilla on tarjottavana tällä hetkellä 0 mutta jotain uusia kaavoituksia tulossa....
kiireetöntä lääkäri aikaa saat odottaa 1kk mutta aamupäivällä saa vielä tk:sta päivystys ajan.... ainakin lapselle aika irtoo helposti...
neuvolasta voi ollaa montaa mieltä ihan niinkuin missä tahansa kaupungissa tätejä kaksi ja asuinalueen mukaan jaottelevat kummalle uudet lapset menee...
yksityiset lääkärin palvelut löytyy lähimmillään turusta ja salosta... ja aikoja saa tosi nopsaa..
nyt juuri on ollut kysely paimio lisän maksamisesta kotihoidossa oleville lapsille.... en tiä tuleeko mutta toivossa on hyvä elää....
0-3v pk ryhmiä on vain kaksi eli ne lapset pph hoidossa pääsääntöisesti...
yksi ylä aste keskellä kaupunkia ala-asteen kouluja siellä täällä reunemmallakin....tarkkaa määrää en nyt äkkii osaa laskee mutta päikkäreitä on 5...... kaupungin sivuilta irtoo jotain infoo....