Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Tapasin miehen ja hän on kuulemma vain nimellisesti naimisissa vaimonsa kanssa

Vierailija
23.04.2025 |

Asuvat siis yhdessä ja sanoo olevansa vain lapsen vuoksi yhdessä vaimonsa kanssa. Kun olen kuunnellut miestä, on tullut selväksi, että tämä on jo ainakin 17 tai jopa 18 vuotias. Voiko tuossa tapauksessa enää puhua edes lapsesta. Minua on alkanut epäilyttämään onko mitään lasta edes enää kotona olemassakaan. Itse olisin kiljunut riemusta jos tuon ikäisenä olisin päässyt "eroon" edes toisesta vanhemmasta. Kuulostaa kyllä niin tekosyyltä, että ei muka voi erota lapsen takia. Ja lapsi on siis ihan normaali, terve ihminen. 

N.53

Kommentit (36)

Vierailija
21/36 |
23.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Maailman vanhin vale. Jos mies haluaa erota hän eroaisi heti ja eläisi iloisena sinkkuna ja seksiä etsien. Nyt etsii pelkkää seksiä, ja aikoo pysyäkin naimisissa. 

Vierailija
22/36 |
23.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olisiko käynyt niin, että vihtaasi on kustu? Olisiko käynyt niin, että sinua olisi huijattu?

T. Lapparit

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/36 |
23.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No niin taas.

Niin no aina meitä löytyy niitä, jotka eivät ole elämässään tällaiseen tilanteeseen joutunut. Minäkin luulin, että tämän ikäisenä ei tarvitsisikkaan koskaan joutua. Mies syyllistää minua rivien välissä, että hän on mielestään "uhri". Olen kiltti ihminen ja minun on vaikea lopettaa suhteita.  Olen kuullut ikäisiltäni ja vanhemmilta, että seuraavaksi nämä miehet sitten vetoaa kotona olevaan sairaaseen puolisoon. 

Ap.

Nyt en ihan tajua, mikä tämä ihmissuhdekuvio on, mikä on oma osuutesi siinä jne...? 

Vierailija
24/36 |
23.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Emme voi tietää toisten perheiden sisäisiä suhteita. Siellä voi olla läheisriippuvuutta tms. Lapsilla on tuossa vaiheessa tärkeät vaiheet kun he miettivät opiskelupaikkoja. Avioero voisi romuttaa kaiken ja haitata lapsen elämän tulevaa kehitystä.

Ei aina tarvitse miettiä pahimman kautta. Ja seuraa voi pitää kaikenlaisten ihmisten kanssa. 

N 48

Mutta seuraa ei ole pakko pitää kaikenlaisten kanssa. Itse en ainakaan jaksaisi keneltäkään tuollaisia suhdevuodatuksia kuunnella, enkä tosiaan mitään suhdetta virittelisi myöskään "kaikenlaisten ihmisten" kanssa.

Vierailija
25/36 |
23.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Hieno mies.😅😆🤣

Mitä sinä ylipäänsä olet seurassaan, jos hänellä  ON PERHE?

Kuin sä kehtaat?

Syyllistä miestä. Vapaa nainen saa ottaa kenet haluaa. Vaikka ukkomiehen. Niistä pääsee helposti eroon, se hyvä puoli niissä on. Riittää kun lupaa lähettää intiimikuvia rouvalle tai medialle (jos poliitikko tai rikas) jos ei ne ole kiltisti.

Vierailija
26/36 |
23.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yäk. Ties missä kikuliaan uittanut. Ei jatkoon. Sääli vaimoa. 

Vierailija
27/36 |
23.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

älkää kuunnelko tollasten narsisti ja pettäjä kusettajien satuja.arvosta itseäsi ja kelpuuta vain rehellinen mies.

Vierailija
28/36 |
23.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ukkomiestä on tosiaan helppo kontrolloida. 

Vierailija
29/36 |
23.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ukkomiestä on tosiaan helppo kontrolloida. 

Vaimon vai rakastajan? 

Vierailija
30/36 |
23.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

älkää kuunnelko tollasten narsisti ja pettäjä kusettajien satuja.arvosta itseäsi ja kelpuuta vain rehellinen mies.

Rehellinen mies on oksymoroni.

Vierailija
31/36 |
23.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Rehellinen mies on oksymoroni.

Entä "rehellinen nainen"?

Vierailija
32/36 |
23.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

AP, jos mies kiinnostaa, niin varmista tilanne hänen vaimoltaan - sillähän se selviää.

Vierailija
33/36 |
23.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Klassikkovedätys.

Vierailija
34/36 |
23.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Melko epäklassinen tapahtui itselleni nuorempana. Oltiin samassa tuttavapiirissä miehen kanssa tutustuttu ja hän oli älykäs ja hauska. Tiesin hänen olevan avoliitossa, joten en otaltautunut mitenkään hänen lähestymisyrityksiinsä. Noin puolen vuoden jälkeen törmättiin taas ja kyselin normaalin tapaan, että mitä kuuluu. Mies otti sellaisen koiran ilmeen ja kertoi surullisena, että ero nyt tulossa. Oli niin karmee suhde hänen kanssaan, ettei semmoista edes uskoisi. Lopulta lähetin hänen vaimolleen (meni siis naimisiin!) kaikki mieheltä saamani viestit ym. Minä olin sitten se paha ja huono. Vaimonsa soitti minulle ja kerroin hänelle kaiken niin kuin se oli ollut. Meni perille.

Älä ap usko miestä. Sano, että odotat, kunnes tilanne/erp on totta. Ja max aika kerro. Itselleni tuo oli niin karmea kokemus, että luottamus miehiin meni useaksi vuodeksi ja menin terapiaan päästäkseni yli.

Vierailija
35/36 |
23.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

rakkaushuijari. teitä on monta ja kohta hän pyytää rahaa. 

Vierailija
36/36 |
23.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

rakkaushuijari. teitä on monta ja kohta hän pyytää rahaa. 

Tai mies voi velkajärjestelyssä/ulosotossa. Otapa selvää!

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän kolme viisi