Asun yksiössä ja yläkerran ihminen on kanta-astuja
Ja tietenkin hän liikkuu öisin. Miten helvetissä tuollaista rallia voi yksiössä edes pyöriä ja yöaikaan? Mitä tässä voisi tehdä? Herään usein öisin noihin tömähdyksiin.
Kommentit (40)
Kiitä luojaas ettei ole parveketupakoitsija
Yksi päivä siivosin vähän keittiössä Treella ja ihmettelin kun kuului yhtäkkiä askelia, jyminää, tärinää ja keittiön tasot tärähtelivät. Ei ole ennen ollut. Mikä jättiläinen siellä meni ja missä. Ihan outoa. Mietin oliko se käytävä, tuskin vai todella naapuri yläkerrasta, ei pitäisi olla edes mahdollista. Tämä ei ole vitsi vaikka vitsiltä se kyllä kuulostaa ja voi naurattaakin.
Mun yläkerrassa oli vastaavaa häiriötä. Laitoin.postiluukusta ystävällisen viestin, että onkohan heillä aavistusta, että alakertaan kuuluu töminää öisin. Ihme kyllä meteli hiljeni, mutta olivatkin sivistyneitä ihmisiä.
Vierailija kirjoitti:
Mun edellisessä asunnossa oli yläpuolella maaninen kantapäätamppaaja ja juokseva pikkulapsi sekä bonuksena alapuolella asuva ketjupolttaja :D
Vierailija kirjoitti:
Tupakan poltosta ei lähde mitään ääntä ja tuoksu on ihan hyvä
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tupakan poltosta ei lähde mitään ääntä ja tuoksu on ihan hyvä
Joo mieluummin ottaisin sen parveketupakoitsijan naapuriksi kuin tamppaajan ja koluuttajan. Hajut saa pidettyä ulkona pitämällä partsin oven kiinni, tamppausta ja ryskettä ei pysty pakenemaan millään ellei sitten saa sovittua asian naapurin kanssa/tekemällä valituksen tai muuttamalla pois.
Vierailija kirjoitti:
Ei kai se savu alaspäin parvekkeelta kulje.
Asun kolmiossa (vuokra 1300e + vesimaksu ja sähkö päälle) ja sama ralli yläkerrassa. Huoneesta kantapäin päästä päähän. Pesukone pyörii kello 7 viikonloppuisinkin. Eikö v.ttu nukuta koskaan. Rakki siellä on. Rappukäytävässä ravataan. Ja tupakalla. Ovi läiskästään kiinni ja auki. Voi v.ttu.
Huono äänieristys ja yliherkkä ap. En ole koskaan kerrostaloasunnossa kuullut kanta-astujan ääniä, mutta kyläillessäni yliherkillä olen kuullut valitusta ihan normaaleista äänistä.
Vierailija kirjoitti:
Idiootti.
Eihän sellaista menoa sallita enää missään 😅😅😅. Missä oikein asut?
Dille kirjoittaa ikivanhoista kuvitelmistaan eikä tiedä lainkaan mistä kirjoittaa.
Vierailija kirjoitti:
Huono äänieristys ja yliherkkä ap. En ole koskaan kerrostaloasunnossa kuullut kanta-astujan ääniä, mutta kyläillessäni yliherkillä olen kuullut valitusta ihan normaaleista äänistä.
Ja siinä yks kantapäätamppaaja joka puolustaa heimolaisiaan.
Itse olen kantapomppija. En voi sille mitään että keskiyön tienoilla minulle tulee pakonomainen tarve pomppia tasajalkaa ympäri kotiani.
Naapurin ukko astuu avovaimonsa lähes joka aamu. Hyvin kuuluu.
YLE:llä on välillä hyödyllisiä opetusvideoita, esim. kuinka kaatua siten ettei loukkaannu. Sen pitäisi tehdä myös opetusvideo, miten kävellä siten ettei alakerran naapuri häiriinny.
Vierailija kirjoitti:
Ap ei varmaan tiedä, että ihminen on kanta-astuja. Se koskee häntäkin.
Yksinkertaista, nukut.