Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kulmakarvojen nyppiminen

Vierailija
16.03.2007 |

Mulla on tuuheat kulmakarvat, joita en ole juurikaan nyppinyt...olen joskus yrittänyt vähän kaaria kaunistaa mutta sattuu niin paljon, että oon lopettanut. Tekniikka taitaa olla väärä.

Kertokaas viisaammat kuinka usein niitä joutuu käydä nypityttämässä eli jos alkaa käydä ammattilaisen luona? Töihin meno kotiäitivuosien jälkeen häämöttää ja naama pitäisi saada kuntoon;).

Kommentit (7)

Vierailija
1/7 |
16.03.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Muutaman nyppimiskerran jälkeen karvatuppi on löysemmässä ja lähtee helpommin, ja ei satu niin paljoa.

Vierailija
2/7 |
16.03.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Näin kulmat pysyvät siisteinä, eikä tarvitse käydä ammattilaisella ehkä ollenkaan, ehkä vain 3-4 kertaa vuodessa. Kallista lystiä se ei ole, 10-15¿/kerta.

Niin, ja venytä nahkaa kunnolla ennen kun nyppäiset. Hanki hyvät pinsetit, ja nypi kunnon valaistuksessa peilin edessä että näet.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/7 |
16.03.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pari kertaa vaan sitkeesti nypit ja itket - siihen oikeesti tottuu. Sattuu se vieläkin, mutta ei liikaa : )

Vierailija
4/7 |
16.03.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Toinen saa paljon paremman lopputuloksen aikaan. No tietty riippuu nyppijästä, olen huonojakin saanut.

Itselläni on näkö ilman laseja niin huono ja silmät eriparia, joten en viitsi itse nyppiä kuin ns. varmat karvat.

Helsingissä voin suositella Stockan lähellä olevaa Make Up Baria, joka tekee non stop värjäyksiä ja muotoiluja. Aina oon siellä saanut hyvät.

Kulmat kyllä tekevät ison eron kasvoihin jos ne on rehottavat tai kauniisti muotoillut.

Vierailija
5/7 |
16.03.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla on ammattilaisen luona poistettu ylimääräiset karvat kuumavahalla. Kerran kirpasee, ei oikeasti tunnu pahalta.

Onnistuisikohan kotikonstein...?

Vierailija
6/7 |
16.03.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kohottaa ilmettä ja antaa varmuutta! Kunnon väri ja muotoilu, joka tosiaan kannattaa jättää ammattilaiselle, jos tuntee epävarmuutta. Kauheita sellaset väriviivat, hui! Nypit sitten kasvavat karkulaiset jatkossa.

Vierailija
7/7 |
16.03.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mutta suojaa sormesi. Jotta saat vielä otteen pinseteistä. Ja alusta asti Vauhdilla. Ota karvan juuresta kiinni ja tee pieni liike karvan kasvusuunnasta poispäin. Älä lähde tuntiin minnekään. Voi punoittaa alue pidempäänkin.