Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Isän treenit vie aikaa lastenhoidolta

Vierailija
23.04.2025 |

Mitä olette mieltä kuviosta. Kaksi pientä lasta, toinen 6kk vauva, toinen 3v energinen leikki-ikäinen. Äiti lasten kanssa kotona, tekee töitä etänä päiväuniaikaan ja illalla pari tuntia, kun isä tulee kotiin. 

Isällä liikuntaharrastus, 2-3 kertaa viikossa, joka tarkoittaa sitä, että hän on töissä 8-16, menee töistä suoraan treeneihin ja on kotona n. 19, jolloin äidille jää käytännössä koko päivä yksin lasten kanssa.

Kommentit (87)

Vierailija
1/87 |
23.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Up

Vierailija
2/87 |
23.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siis äiti on 2 tai 3 päivää yksi illalla muutaman tunnin enemmän ja se on paha? Äippä voisi itse miettiä myös 2-3 päiväksi kivan iltaharrastuksen niin menisi puntit tasan.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/87 |
23.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Siis äiti on 2 tai 3 päivää yksi illalla muutaman tunnin enemmän ja se on paha? Äippä voisi itse miettiä myös 2-3 päiväksi kivan iltaharrastuksen niin menisi puntit tasan.

Mieti itse. Ei meillä olisi mies pärjännyt iltakausia puoli vuotta vanhan vauvan + leikki-ikäisen kanssa.

Vierailija
4/87 |
23.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Taas

Vierailija
5/87 |
23.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei tuo kuulosta reilulta jos äitikin on töissä, vaikka on kotona niitä tekemässä. Kuulostaa itseasiassa aika stressaavalta elämältä josta oma aika puuttuu kokonaan, jos päiväuniaikakin menee työntekoon. Miehenhän ei tarvitse luopua omasta ajasta, näemmä. 

Vierailija
6/87 |
23.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi miehet edes hankkivat lapsia? Häh? Kun ei oikeasti kiinnosta ne lapset mitenkään

Vierailija
7/87 |
23.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Raskaalta tuo kuulostaa äidille, äidillä ei taida olla paljon omaa aikaa, jos päiväuniaikana tekee töitä. Toki treenit isänkin jaksamiselle varmaan tärkeät. Vaihtoehtoja: isä treenaa vasta myöhemmin, kun lapset jo nukkumassa esim. 19-21 aikaan tai äidille myös 2-3 kertaa viikossa liikuntaa tai muuta omaa aikaa tai isä treenaa viikonloppuisin, jolloin arkena koko päivä ei lankea äidille tai 3v joitain päiviä päiväkotiin.

Vierailija
8/87 |
23.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onhan tuossa vielä viikonloput, jolloin teistä tuskin kumpikaan on töissä. Silloin voisit ap itse ottaa pari kertaa omaa harrasteaikaa.

Vierailija
9/87 |
23.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä on elämä vaikeaa nykyajan naisilla. Minuutilleen lasketaan kuinka paljon enempi pitää olla lastensa kanssa, elo järkkyy jos isällä on muutama tunti viikossa harrastuksia. Minulla ei aikoinaan tullut mieleenkään kytätä kuinka paljon enemmän olin lasten kanssa, pidin huolen että pääsin myös ittekseni välillä harrastamaan ja menemään. ei mitään probleemaa.

Vierailija
10/87 |
23.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mieti itse. Ei meillä olisi mies pärjännyt iltakausia puoli vuotta vanhan vauvan + leikki-ikäisen kanssa.

Ihme mies. Mun mies pärjäsi oikein hyvin. Turhaan sä sitten mangut kun itse olet miehesi valinnut ja lapsia sen kanssa hankkinut.

Vierailija
11/87 |
23.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Sinun mies on poikkeuksellisen avuton, kun ei edes omien lastensa hoidosta selviä. Jopa vakavasti mielisairaiden/lähes liikuntakyvyttömien naisten oletetaan lastensa hoidosta selviävän ihan itsestäänselvyytenä.

Vierailija
12/87 |
23.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itsekäs ukko

Vierailija
13/87 |
23.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miksi miehet edes hankkivat lapsia? Häh? Kun ei oikeasti kiinnosta ne lapset mitenkään

Missä kohtaa aloiutuksessa tuli ilmi ettei miestä kiinnosta lapset mitenkään?

Vierailija
14/87 |
23.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kyllä on elämä vaikeaa nykyajan naisilla. Minuutilleen lasketaan kuinka paljon enempi pitää olla lastensa kanssa, elo järkkyy jos isällä on muutama tunti viikossa harrastuksia. Minulla ei aikoinaan tullut mieleenkään kytätä kuinka paljon enemmän olin lasten kanssa, pidin huolen että pääsin myös ittekseni välillä harrastamaan ja menemään. ei mitään probleemaa.

Usein puolisoista ne, jotka pääsevät vapaammin menemään, eivät "näe tilanteessa mitään probleemaa", vaikka toinen olisi kiinni lapsissa 24/7/365. Olitko teidän parisuhteessa se, joka pääsi menemään?

Vierailija
15/87 |
23.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kunnon pick me girl -vastaus. Onneksi olkoon, että olet noin suuremmoinen ihminen.

Vierailija
16/87 |
23.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Usein puolisoista ne, jotka pääsevät vapaammin menemään, eivät "näe tilanteessa mitään probleemaa", vaikka toinen olisi kiinni lapsissa 24/7/365. Olitko teidän parisuhteessa se, joka pääsi menemään?

Kyllä minäkin pääsin menemään vaikka lasten kanssa enemmän olinkin. En minä laskenut mitään tunteja enkä kärsinyt kun omia lapsiani enempi hoidin, en nähnyt siinä mitään probleemaa. Väitän että on naisesta itsestäkin paljolti kiinni miten asiat järjestää ja ottaa sitä vapaata. Toki jos mies on täydellisen itsekäs eikä piittaa lapsista pätkääkään niin tietysti silloin hankalaa.

Vierailija
17/87 |
23.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jos sinun miehesi on avuton, se ei tarkoita että kaikki miehet tai miehet yleensä ovat.

Vierailija
18/87 |
23.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eli haluatko ap nyt että mies lopettaa harrastuksen jotta voi kärsiä täysin saman ajan kuin sinä, vai haluaisitko itsekin harrastaa jotain?

Jos jälkimmäinen niin mikä sinua estää?

Vierailija
19/87 |
23.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kyllä minäkin pääsin menemään vaikka lasten kanssa enemmän olinkin. En minä laskenut mitään tunteja enkä kärsinyt kun omia lapsiani enempi hoidin, en nähnyt siinä mitään probleemaa. Väitän että on naisesta itsestäkin paljolti

Niin, mutta pääsikö miehesi omasta mielestään menemään vapaasti, vai oliko mielestäsi "kotona viihtyvää sorttia", jolle lastenhoito sen myötä luonnollisesti lankesi.

Vierailija
20/87 |
23.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niin, perhe-elämässä ei mene kaikki asiat prosentilleen tasan. Se on normaalia ja täyden tasajaon vaatimus kaikilla rintamilla mahdottomuudellaan tuhoaa koko homman.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi kaksi seitsemän