Mistä halvimmat FUZZIT? Onko kukaan tutkinut asiaa :)
onko tosiaan niin, että vaikka tilaisi 6 kpl, hinta on n. 18.50 e/kpl ? Kummallisia paljoustarjouksia kun ei hinta tipu kuin 30 senttiä per vaippa.. grrrr... ja postikulut vielä tohon päälle. Pitikin koittaa noita fuzzi bunzeja, ostin yhdet ja ne on niin hyvät että kiilasivat suosikeiksi heti.
- Gallup siis, mistä löytyy halvimmat?
Kommentit (8)
www.kestovaippakauppa.com sieltä tyhjennytkori tai joku vastaava.
Siellä on fuzzeja ilman microinserttiä 16 euroa.
Toinen mistä olen tilannut on: www.hymyhyttynen.net, fuzzi+mikroinsertti 17 euroa.
Heillä ei tosin taida olla kauheaa varastoa, mutta oleppa heihin yhteyksissä :)
Itsekkin fuzzeihin ihastunut :)
-OP
Siellä miniliinissä olivat tosiaan edullisimmat, kun haluan nimenomaan sen imun kanssa ne. Ne imut on yksinään ostettuna kalliita. Siellä ei tule yli 100e tilauksesta lainkaan postikuluja, joten ne 6 kpl maksoi 18e kpl ja säästin vielä postipakettimaksun joka on yli 7 euroa! Nyt vaan odottelen pakettia, joka kuulemma lähti matkaankin jo tänään.
Kaveri osti vielä niistä 2, joten olen tosi tyytyväinen. Värivalikoimakin on ihan hyvä tai ainakin löytyi ne mitä halusinkin. Taas kannatti avata suunsa ja kysyä. Kiitos teille!! googlella en tätä miniliiniä löytänyt vaikka etsin fuzzien myyjiä.
t. ellu
Tosi nopeasti ja hauskoja tyyppejä siellä töissä ja hyvä palvelu. Kiitos viilissiilille vinkistä ja jos käyt siellä paikanpäällä niin sano terveisiä Elisalta, joka pähkäili värien kanssa varmaan ärsytyskynnyksen rajalle asti :)
Tarkennuksena: kuka on ostanut netistä VALKOISIA Fuzzeja täyttövaipalla, ja mistä, ja mahd. edullisesti tietysti?
Kun tuntuu, että monista nettipuodeista ei saa kuin värillisiä?
Osoitteita kiitos jos jollakin on tietoa :-)
sieltä saimme 17¿ kpl insertin kera ja ei tullut edes postimaksuja!
..mieskin ihastui niihin!
Muuten, Perhepuodissa ne maksaa 18,90kpl ja 6kpl maksaa 110e, eikä 17e!
Eihän tuo ero paljon ole, joten se on ihan makuasia ja muhun kolahtaa myös tuon toisen kaupan " ajatusmaailma" - samanhenkistä :)) . Ehkä tilaan sieltä, jos nyt raaskin ostaa noin monta.
Kiitos teille tästä ketjusta. Miekään en löytänyt googlella tota Miniliiniä kun hain fuzzeja.
Miksei hakukoneella voi hakea vaan esim. että " fuzzi ja hinta" ? Tiedättekö miten noi hakukoneet toimii, että mitä kannattais kirjottaa?(sorry,ohi otsikon)
Joo mutta laitoin monille myyjille tarjouspyynnön ja perhepuoti antoi tuohon hintaan
Meillä on lähikaupungissa lastentarvikekauppa Miniliini. Siellä fuzzit maksaa sen 18,90 mutta 6 kpl sai ainakin viime viikolla 108e eli 18e kpl. Siis niissä on se fuzzyn oma lisäimu mukana. Niillä on kuulema nettikauppa mutta äsken kun googlella etsin, niin miniliini.com ei taida olla valmis tai sitä päivitetään. Siellä ei ollut fuzzissa hintoja, mutta kai ne vastaa sähköpostiin.
Aikaisemmin olen tilannut myös pehmopepuilta joka oli melkein yhtä halpa.
En itse viitsis ostaa huuto.netistä kun hinnat nousee niin korkeiksi vaikka on käytetyistä kyse. Tosin mulle ei tule nyt postikuluja kun tuli lähelle myyntiin hyvällä hinnalla uusiakin, joten kallistun uusien puoleen itse.