Nainen, miksi varattu mies on niin haluttua seuraa?
Jos ja kun nämä sinkku ressukat eivät iske teihin naisiin nii miksi me varatut miehet kelvataan aina? Sitä paremmin mitä suorempaan siitä ilmoittaa. "Olet mulle pelkkä kynnysmatto, heitän sut sänkyysi ja nain sulta aivot pellolle, enempää et musta saa, vaimoni hoitaa loput" kuva pelkkä musta. Mutta silti teitä on sata jonossa. Kuvan ku näyttää nii aina kelpaa. Aviomies
Kommentit (32)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Olen täältä palstalta lukenut, että monet uskovat löytävänsä varatusta miehestä kultakimpaleen, kun mies on kelvannut jo jollekin muullekin.
Tuntuu uskomattomalta, että joku kuvittelee pettävän miehen olevan kultakimpale, mutta omaakin miestäni yksi tällainen taukki piiritti yli vuoden päivät.
Ja sinussa ei ollut mitään vikaa? Tai syytä siihen että mies petti. Voin kyllä samaistua siihen miten Selänteen vaimo sanoi. "Pitäkää miehenne tyytyväisenä tai muuten he hakevat tyydytyksensä muualta". En usko että monikaan mies tai nainen pettää jos saa kotona sen mitä haluaa...
Sun sisälukutaidossa ainakin on vikaa. Kyse oli nyt varattujen miesten perässä juoksevista naisista, eikä siitä, miksi miehet pettävät.
Mutta jos välttämättä haluat vastauksen, niin en ole vastuussa mieheni valinnoista. Jos mies on tyytymätön suhteeseen, helpotusta tilanteeseen haetaan puolison kanssa keskustelemalla ja tarvittaessa vaikka pariterapiasta. Se, että ratkaisua haetaan pettämisestä, kertoo aina enemmän pettäjästä kuin petettävästä.
Vierailija kirjoitti:
Joillekin tuntuu edelleen olevan vaikea ymmärtää että nainenkin voi haluta pelkkää seksiä.
Sä saat sitä sinkuilta miehiltä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Olen täältä palstalta lukenut, että monet uskovat löytävänsä varatusta miehestä kultakimpaleen, kun mies on kelvannut jo jollekin muullekin.
Tuntuu uskomattomalta, että joku kuvittelee pettävän miehen olevan kultakimpale, mutta omaakin miestäni yksi tällainen taukki piiritti yli vuoden päivät.
Ja sinussa ei ollut mitään vikaa? Tai syytä siihen että mies petti. Voin kyllä samaistua siihen miten Selänteen vaimo sanoi. "Pitäkää miehenne tyytyväisenä tai muuten he hakevat tyydytyksensä muualta". En usko että monikaan mies tai nainen pettää jos saa kotona sen mitä haluaa...
Selänteen vaimo ei sitten osannut pitää temeä tyytyväisenä vai oliko kommenttisi sarkasmia? Olen kyllä tavannut aiemminkin typeryksiä, jotka uskovat selänteiden uskollisuuteen toisiaan kohtaan.
Mut se korpeaa kun eivät jätä vaimojaan :(
Totuus kylläkin että kaikki tahtoo tietää jos häntä petetään. Viimeisenä sen kuulee yleensä puoliso.
Rehellisyys on tärkeää vastuunkantoa. Kaveri piti vuosia sivusuhdetta, nyt elämä pitää järjestää uudelleen.
Häpeähän lankesi suvunkin puolelta tuskin kukaan pitää yhteyttä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Selänteen vaimo ei sitten osannut pitää temeä tyytyväisenä vai oliko kommenttisi sarkasmia? Olen kyllä tavannut aiemminkin typeryksiä, jotka uskovat selänteiden uskollisuuteen toisiaan kohtaan.
"kotkan meripäivät" :D
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Joillekin tuntuu edelleen olevan vaikea ymmärtää että nainenkin voi haluta pelkkää seksiä.
Eri- Ja jos ei niiltä saa, se on vakavan itsetutkiskelun paikka. Jossain on vikaa, jos sinkkumiehet karttelee.
Vierailija kirjoitti:
Sellaisia kiimaisia otuksia ne naiset ovat.
Ja miehet.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Eri- Ja jos ei niiltä saa, se on vakavan itsetutkiskelun paikka. Jossain on vikaa, jos sinkkumiehet karttelee.
Miehet ovat sellaisia h*roja, ettei se sinkkumiehiltä saaminen ole ongelma.
Ap ilmeisesti kuvittelee, että se hänen kalsarien peseminen, kodin kunnossapito ja lasten hoitaminen olisi hänen vaimolleen "kunniatehtävä", josta toinen nainen on kateellinen :D
Kokeile ap jonkin aikaa hoitaa yksin koti ja lapset vaimosi juostessa vieraissa. Paranisi se toisen ymmärrys omassa liitossasi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mites naisten tyytyväisenä pito
Joka kerta orgasmi kun seksiin suostuu... Useampi kerta viikossa on saavutus jo 15 vuoden yhdessäolon aikana. Seksi on aina parasta vaimon kanssa
Itse en ole koskaan ihastunut varattuun. En ymmärrä miten kukaan voi?
Muutenkin jos varattu antaisi vastakaikua tunteille, niin sehän kertoisi jo miten hirveästä henkilöstä on kyse
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:Olen täältä palstalta lukenut, että monet uskovat löytävänsä varatusta miehestä kultakimpaleen, kun mies on kelvannut jo jollekin muullekin.
Väärin. Tämä on se taktiikka jota pettäjät ja henkistä väkivaltaa tekevät ihmiset käyttävät - syytetään omista teoista muita.
Pettäjät pettävät, koska heissä on vikaa. Voit olla vaikka kuinka kaunis, lahjakas, menestyvä, huomiota antava jne.. ja sinua voidaan silti pettää, koska se pettäminen johtuu pettäjästä ja pettäjien narsistisesta luonteesta ja siitä, etteivät pettäjät kykene aitoon rakastamiseen ja välittämiseen
Mites naisten tyytyväisenä pito