Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Ehtiikö juhannukseksi laihtua 10kg?

Vierailija
22.04.2025 |

Onko mahdollista?

Kommentit (32)

Vierailija
21/32 |
23.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tavoite kiloissa on huono mittari. Parempi mittari on että paljonko paino tippuu mahdollisimman vähäkalorisella dietillä. Alle gramma rasvaa ja 1.2 grammaa protskua per rasvaton painokilo ei pidä alittaa jos kituuttelee vähänkään pitempään. Tuo määrä määrä makroja ei hidasta maksimaalista rasvanpolttoa, mutta säästää lihaksia ja pitää horminitoimintaa sekä vireyttä yllä.

Vierailija
22/32 |
23.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Toivottavasti ehtii laihtua. Itse ainakin yritän. Viikko sitten aloitin keto - ruokavalion. Painoa on lähtenyt 3 kg. On tietysti nestettä suurin osa, mutta kasvot näyttävät jo kapeammilta, kun turvotus on pois. Olen keski-ikäinen ja bmi 32 eikä painon pudotus ole helppoa. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/32 |
23.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Laihduin 3 kuukaudessa 23 kg. Mut pitää treenata 2 kertaa päivässä eli ainakin 2 tuntia, kuntopyörällä poljin itse silloin kun laihdutin.

Vierailija
24/32 |
23.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olisiko kannattanut ottaa projektiksi jo talven aikana? Todella helpompaa ja vähemmän stressiä. Varmasti myös sama asia vuosittain mutta ei mene jakeluun.

Vastauksena kysymykseen, kyllä. Mutta pitää aloittaa tänään. Mässyt pois ja urheilu arkeen 

Vierailija
25/32 |
23.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei kannata.Kroppasi ei sen kauniimmalta tule näyttämään, kun tuolla tahdilla hävität lihaksetkin.

Ja kasvot rupeaa roikkumaan.

Mieluummin hitaasti alaspäin, muutama kilo per kk ja liikunnan ja terveellisen ravinnon hehku, kuin kitukuurin jäljiltä riutunut olemus juhannuksena.

Vierailija
26/32 |
23.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

<<<<<<<<<<<<<<  P E R S K U T A R A L L A A  >>>>>>>>>>>>>>>

XXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXX

TUKI PERUSSUOMALAISILLE ON TUKI TRUMPILLE JA PUTINILLE!

XXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXX

mikäköhän mielisairaus johtaa tähän? Jaksuhalit sinne psykiatriselle osastolle 

Vierailija
27/32 |
23.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Elekää hyvät ihmiset tehkö mitään rääkkikuureja. Ilman kunnon ruokaa ja raivotreeni päälle vetää ihmisen kuin ihmisen tilttiin. Jo pelkästään 4 kovaa punttikertaa viikossa riittää saamaan ihan jokaisen ylikunto-tilttiin vaikka söisi hyvin.

Vierailija
28/32 |
23.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei kannata.Kroppasi ei sen kauniimmalta tule näyttämään, kun tuolla tahdilla hävität lihaksetkin.

Ja kasvot rupeaa roikkumaan.

Mieluummin hitaasti alaspäin, muutama kilo per kk ja liikunnan ja terveellisen ravinnon hehku, kuin kitukuurin jäljiltä riutunut olemus juhannuksena.

Kympin laihdutus ei tee kenestäkään riuduta yhtään ketään. :D Paitsi ehkä valmiiksi alipainoista ihmistä.

Vierailija
29/32 |
23.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Varmaan lääkärin seurannassa ene-dieetillä ainakin jos on kovinkin läski

Vierailija
30/32 |
23.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Elekää hyvät ihmiset tehkö mitään rääkkikuureja. Ilman kunnon ruokaa ja raivotreeni päälle vetää ihmisen kuin ihmisen tilttiin. Jo pelkästään 4 kovaa punttikertaa viikossa riittää saamaan ihan jokaisen ylikunto-tilttiin vaikka söisi hyvin.

Kyllä tuotakin kroppa jonkin aikaa jaksaa, mulla meni vasta parin vuoden jälkeen ykikunnon puolelle kun otin julksutreenit 5 salitreenin lisäksi.

Vierailija
31/32 |
23.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Helposti. Jätä herkut ja ylimääräinen höttö pois, siis leipä, peruna, pasta, riisi. Ja jos käytät mehuja, muroja, myslejä, valmiiksi maustettuja jogurtteja, vanukkaita tai valmiiksi marinoituja tuotteita, niin ne pois.

Syöt vaan puhdasta, mahdollisimman vähän käsiteltyä perusruokaa eli vihanneksia, hedelmiä, marjoja, pähkinöitä, proteiinia. Ja kävele 5pv viikossa 10 000 askelta, jos ei muuten tule liikkumista ja autoilet kaikkialle.  

Vaikka vetäisit välillä viikonloppuna jonkun mässypäivän, niin onnistut silti, mutta viikonlopun mässäilyt tuo helposti heti sen 1-2kg takaisin, joka kylläkin lähtee muutamassa päivässä taas pois. Mutta on plus/miinus nolla. 

Vierailija
32/32 |
23.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

" Tutkimusten mukaan yli 90 prosenttia laihduttajista palaa lähtöpainoonsa ja yli. Eli juhannuksena olet ehkä -10 kg mutta jouluun mennessä olet +15 kg. Jokainen pikalaihduttaja ajattelee, että on poikkeus säännöstä ja tämä on viimeinen laihdutuskuuri, mutta tämä on kova totuus. Olen nähnyt tämän jokaisessa ylipainoisessa ystävässäni ja kokenut sen myös itse. Ei missään nimessä kannata tehdä tällaista. "

Tutkimustieto vaan ei tue sitä, että nopeasti laihduttaminen olisi jotenkin todennäköisempi tie jojoiluun kuin hitaampikaan. Itse asiassa lievästi jopa päinvastoin. Mutta se on kyllä totta, että laihduttipa "kitukuurilla" tai hitaasti elämäntapamuutoksilla, 90% lihoo takaisin.