Minkä ikäisenä löysit pisimpän kestäneen parisuhteesi?
Minkä ikäisenä löysit pisimpään kestäneen parisuhteesi?
Kommentit (39)
Tavallaan jo esikoulussa. Tosin emme sentään parisuhteessa ole siitä saakka olleet. Olimme pitkään ystäviä. Seurustelemaan aloimme 15-vuotiaina ja nyt olemme 50+ ikäisiä.
Toivon, että en ole vielä löytänyt pisimpään kestänytttä parisuhdettani. Tähän mennessä pisin on ollut vähän päälle 6v. Tapasimme kliseisesti opiskelijabileissä.
Kun synnyin, tapasin vanhempani. Toiseksi pisin on puolisoni kanssa, on oltu yhdessä 37 vuotta.
Vierailija kirjoitti:
Kun synnyin, tapasin vanhempani. Toiseksi pisin on puolisoni kanssa, on oltu yhdessä 37 vuotta.
Sinulla on parisuhde vanhempiesi kanssa?
17v. Se parisuhde kesti 28v, joten enää ei toista noin pitkää parisuhdetta ehtine tämän elämän aikana saamaan.
-50v
19v. Nyt 60v. Ja yhä yhdessä. Vaikka helppoa ei ole ollut.
Vierailija kirjoitti:
19v. Nyt 60v. Ja yhä yhdessä. Vaikka helppoa ei ole ollut.
Oletko ajatellut muuttaa tapojasi ja alkaa kohdella miestäsi paremmin?
Olin 23, kun aloimme seurustelemaan. Oltiin tutustuttu jo teineinä, taisin olla 15 v., kun tutustuttiin. Oltu yhdessä jo 21 vuotta.
Olisinkohan ollut 25... Hiukan yli 7 vuotta olimme yhdessä.
31-vuotiaana. Suhde kesti 5 vuotta ja luulen, että siinä oli mun viimeinen parisuhteeni tässä elämässä.
N43
Olin 16-vuotias, kun alettiin seurustella, vielä ollaan yhdessä. N75
Olen ollut vain yhdessä parisuhteessa alkaen vuodesta 2006. Olin 15 suhteen alkaessa.
25 vuotiaana ja nainen oli parivuotta vanhempi. Ei kestänyt kahtakaan vuotta. Ihavvitunsama. Eimuavoikukaanrakastaa.