Aikuinen sinkku, haaveiletko
vielä avioliitosta tai muusta kiinteästä suhteesta?
Elätkö mieluummin itsekseen tai ainakin oman katon alla?
Kommentit (19)
En haaveile, oon aidosti tosi tyytyväinen näin. Tein lapset itse hoidoilla. Elämä on ihan älyttömän hyvää näin, mitään ei puutu.On upea tunne olla vapaa siitä ikuisesta säädöstä, jota hyvän parisuhteen metsästys ja ylläpito on. Harteilta poistui iso taakka, kun lakkasin aikoinaan etsimästä miestä, elämänlaatu parani merkittävästi. Ei tarvitse enää yrittää esim. sietää sitä saastaa, jota naiset saavat nettideitissä koko ajan osakseen. Jää aika paljon iloa ja energiaa kaikkeen sellaiseen, mikä on oikeasti merkityksellistä.
N 48
Vierailija kirjoitti:
Mitä tarkoittaa kiinteä suhde? Yhdessä asumista?
Sellaista. Avo/avioliitto, kihlat, yhteinen omistusasunto, monogamia. Perheen tyylinen elämä.
En haaveile. Ajattelin pyhittää loppuelämän opiskeluun ja tutkimustyöhön.
Vierailija kirjoitti:
En haaveile. Ajattelin pyhittää loppuelämän opiskeluun ja tutkimustyöhön.
Loistava suunnitelma.
Ap
Pari kertaa yritin ja eipä enää parisuhteet kiinnosta saati eläminen jonkun kanssa samassa kämpässä. Meinasin sanoa saman katon alla mutta tajusin että taloyhtiössähän asutaan naapureiden kanssa saman katon alla.
Vierailija kirjoitti:
Minä sinkku
mulle kelpais vaikka
YH-kinkku
Mutta sit pitäis olla sullakin jotain antaa,
ei yh:t oo kinkkuja, eikä kaipaa elämäänsä lantaa.
Meidän lapset on meille se tärkein asia
ei olla epätoivoisia, eikä sun jakorasia.
Me tiedetään arvomme ja ollaan ylpeitä sinkkuja
viimeinen asia, jota kaivataan on mies, jolle ollaan vain kinkkuja.
Miksi haaveilla asioista, jotka eivät kohdallani tule toteutumaan?
Kaikki nuo jutut ovat minun kaltaisiltani poissuljettuja.
Ikinä ei ole ollut, eikä tule olemaan.
90% ajasta en, enkä etsi ketään. Olen viisikymppinen, enkä ole koskaan ollut suhteessa jossa olisi asuttu yhdessä, nuorempana muutama vuosien seurustelu viikonlopputapaillen vaan. Olen tottunut olemaan itsekseni, ja voisi olla hyvin vaikea sopeutuakin johonkin toiseen samassa asunnossa. Eikä sitä seksiäkään enää niin tee mieli, joten en tiedä mihin miestä tarvisin.
Mutta joskus yksin lomilla tai juhlapyhinä tulee tilapäisesti olo, että olisipa kiva kun olisi tässä elämänkumppani jonka kanssa juhlia tai matkustella, ja vanheta yhdessä. Sitten taas alkaa duuni ja arki ja kumppanin kaipuu haihtuu mielestä pois, ja tuntuu etten edes jaksaisi ketään.
Miksi aikuinen sinkku? Ei kai alaikäisiä vielä määritellä sinkuiksi tai parisuhteellisiksi?
Vierailija kirjoitti:
Miksi aikuinen sinkku? Ei kai alaikäisiä vielä määritellä sinkuiksi tai parisuhteellisiksi?
45-100v. Ei enää niin aktiivisesti pariutumisiässä. Takana ehkä ero ja lapset aikuisia, jos niitä on.
Pärjään kyllä yksinkin enkä aktiivisesti ole etsinyt, mutta periaatteessa haaveilen kyllä avioliitosta ja siitä oikeasta, tai edes siitä että joku tykkäisi minusta, mutta melko epätodennäköiseltä vaikuttaa...
Itselleni on riittänyt se 1 avioliitto. Nyt hyvät ihmissuhteet antaa kaiken tarvittavan. Henkilökohtainen tila ja vapaus on tärkeää, vaikka välillä on kiva olla yhdessä ja jonkun lähellä. Onneksi olen löytänyt sellaisia ihmisiä.
Ap
Up