Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kännykän ja tabletin pidikkeet sängyssä makoilijalle?

Vierailija
22.04.2025 |

Yritin googlailla, mutta en ole varma edes hakutermeistä... tietääkö joku, mistä saisi edullisesti laadukkaan "telineen", johon voi laittaa kännykän tai tabletin ja telineen itsensä vaikka sängyn päätyyn tai johonkin lähellä olevaan pöytätasoon tai hyllyyn niin että illalla sänkyyn mennessä saisi sen kännykän tai tabletin roikkumaan naaman eteen?

Mielellään siis joku sellainen viritys, jossa voisi "vartta" taivutella sopivaan asentoon ja etäisyydelle kasvoista.

Kommentit (3)

Vierailija
1/3 |
22.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aliexpressistä tilasin omani vuosia sitten. Toimii erinomaisesti, maksoi ehkä 10 euroa, mutta kerännyt pölyä nurkassa vuosia, ei sitä tule käytettyä.

Vierailija
2/3 |
22.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aika turvallinen veikkaus: Temu.

Laadusta en sitten tiedä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/3 |
22.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Aliexpressistä tilasin omani vuosia sitten. Toimii erinomaisesti, maksoi ehkä 10 euroa, mutta kerännyt pölyä nurkassa vuosia, ei sitä tule käytettyä.

Itsekin olen etsinyt samaa kuin ap ja ihmettelen, ettei ainakaan Gigantista ja Powerista löydy. Luulisi nyt tuollaisille olevan kotimaisiakin markkinoita. Itse olen suhtautunut näihin niin, etteivät ne ainakaan unenlaatua paranna, joten hyvä vain ettei ole helposti tarjolla :)

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän viisi kolme