Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Asuuko kukaan helsingin kumpulassa?

Vierailija
16.03.2007 |

Mulle tarjottiin Saton asuntoa sielta? Onko millainen alue lasten kanssa asua? En tunne yhtaa Helsinkia, joten kaikki tieto tarpeen. Onko kouluja, tarhoja? Kiitos jos joku viitsii vastata.

Kommentit (6)

Vierailija
1/6 |
16.03.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Päiväkoteja on paljon, ja ulkoilumahdollisuudet hyvät. Kouluja on lähellä. Lähin (riippuu vähän mistä kohti kumpulaa) on varmaankin Käpylän ala-aste. Mukava paikka minusta.

Vierailija
2/6 |
16.03.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Parhaita alueita Helsingissä, onnittelut uudesta asunnosta! Lapsille kivaa aluetta, päiväkoteja erityisesti on monta. Koulujen kohdalla tilanne ei ihan niin hyvä, mutta ei täältä pitkät matkat mihinkään ole.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/6 |
16.03.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Muutan Gadolininkadulle. Mihin tarhaan kannattaisi hakea? Ja onko se Kapylan ala-aste lahin koulu? Mita muita kouluja on lahella? Aloitan itse opiskelut katiloksi Sofianlehdonkadulla, joten ei mullakaan kait ole kovin pitka matka mita olen kartasta katsonut?

Vierailija
4/6 |
16.03.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ollaan asuttu Käpylässä ja usein ulkoiltu Kumpulan puolella.

Onnea ap, Kumpulaan monet haluaisivat muuttaa! Maalaisidylliä Helsingissä.

Vierailija
5/6 |
16.03.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

ovat muistaakseni lähinnä Gadolininkatua. Sitten siellä sun tulevan opiskelupaikan lähellä on pk isonniitty, pk niittyvilla ja pk kesäheinä. Anteeksi isojen kirjaimien puute. Yhdellä kädellä hankalaa =)

Vierailija
6/6 |
16.03.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

käpylän a-aste on tosiaan tuota lähinnä. Tai on vielä lähempänä kumpulan koulu, mutta siinä taitaa olla vain luokat 1 ja 2.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi yhdeksän kuusi