13-vuotias iski puukolla kadulla syöpäsairasta naista
Nainen ei edes pystynyt huutamaan apua koska syöpähoitojen vuoksi voi kommunikoida vain kirjoittamalla.
Kommentit (59)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ja nyt sitten yhteiskunta kustantaa tekijälle kaikenlaiset terapiat ja hoidot.
Hän oli jo lastensuojelun asiakas.
Minä kustannan mielelläni hänelle päivittäiset sähköshokit koko pitkäksi loppuelämäkseen.
Ei ole tervettä fantasioida kostavansa lapselle, joka elää nyt jo vankilaoloissa. Uutisessa sanottiin, että on lasun asiakas, joten todennäköisesti huostattu johonkin helvetilliseen laitokseen. Mieti itse jos olisit elänyt lapsuutesi jatkuvassa pelossa.
Vierailija kirjoitti:
Rikollisvastuuikärajaa pitäisi lsskea 12-13 vuoteen, nykyisen 15v sijasta !
Mitä se auttaa? Ehdollista ne niillekin antaa, eli ei mitään. On alettava tuomita ehdottomia ja vankilassa kovat miehet sitten pitävät teinirikollisille armeijamaisen kurin. Päätä ei pidä silitellä vaan tehdä selväksi että te olette nyt tottelemassa ja kärsimässä tuomiota. Hyvällä käytöksellä sitten vapauksia, ensin pleikkari tunniksi viikossa.
Toivon kaikkea mahdollista pahaa tuollaiselle oksettavalle nulikalle.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Minä kustannan mielelläni hänelle päivittäiset sähköshokit koko pitkäksi loppuelämäkseen.
Ei ole tervettä fantasioida kostavansa lapselle, joka elää nyt jo vankilaoloissa. Uutisessa sanottiin, että on lasun asiakas, joten todennäköisesti huostattu johonkin helvetilliseen laitokseen. Mieti itse jos olisit elänyt lapsuutesi jatkuvassa pelossa.
pelko ei laita ihmistä toimimaan näin, jotain muuta vialla siinä päässä on. Toivoa sopii että sitä pelkoa on hänelle jatkossakin tarjolla, uhri kun ei uskalla enää liikkua ulkoa hänen takia.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei kiinnosta vittuakaan puukotteleva psykopaatti. Sähköä jokapäivä kunnes laskee alleen ja toimitus striimataan julkiseen nettiin jotta voidaan esittää varoittavana esimerkkinä aloitteleville koviksille.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No olisiko se huostattu aikanaan ihan syystä? Varmaan ei ollut eka kerta kun käytös oli väkivaltaista.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Onneksi pääsi ketterästi karkuun ettei käynyt sen pahemmin, tekijälle ei voi toivoa kun kaikkea huonoa jatkoon. Saa olla vanhemmat ylpeitä tuotoksestaan. Ja kyllä viimeinen aika laskea se rikosvastuun ikäraja 12v, nykyinen on jo auttamattomasti vanhentunut.
Uutisesta käy ilmi, että oli lasun asiakas ja huostattu. Sitä se feministinen bisnes on Suomessa, että vieraannutetaan pojat iseistä ja laitetaan laitoksiin. Jos viedään ihmisarvo, niin viedään ihmisyys. Jos kasvat lapsuutesi väkivallan alla, opit ilmaisemaan itseäsi. Sairasta syyttää lasta siitä.
Ilmeisesti se isä ei ole osannut tai viitsinyt kasvattaa tuota pentua.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Onneksi pääsi ketterästi karkuun ettei käynyt sen pahemmin, tekijälle ei voi toivoa kun kaikkea huonoa jatkoon. Saa olla vanhemmat ylpeitä tuotoksestaan. Ja kyllä viimeinen aika laskea se rikosvastuun ikäraja 12v, nykyinen on jo auttamattomasti vanhentunut.
Uutisesta käy ilmi, että oli lasun asiakas ja huostattu. Sitä se feministinen bisnes on Suomessa, että vieraannutetaan pojat iseistä ja laitetaan laitoksiin. Jos viedään ihmisarvo, niin viedään ihmisyys. Jos kasvat lapsuutesi väkivallan alla, opit ilmaisemaan itseäsi. Sairasta syyttää lasta siitä.
Ilmeisesti se isä ei ole osannut tai viitsinyt kasvattaa tuota pentua.
Fasistin puhetta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Olisitpa sinä ollut tuon puukotetun naisen asemassa hänen sijastaan. Silloin olisi osunut ansaitusti.
Hah. Ihan sama mitä kaltaisesi dorka sanoo, jatka sinä vaan rikollisten hyysäämistä. Toivon myös sinun elämääsi kaikkea mahdollista epäonnea.
Vierailija kirjoitti:
Olisi oikeudenmukaisempaa, jos sinä olisit ollut uhrin asemassa.
Kumpaa uhria tarkoitat?
Vierailija kirjoitti:
Suomalasien mongolin geenit ovat maailman huonoimmat ja mielenvikaisimmat.
Mikäs sinä olet?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Olisitpa sinä ollut tuon puukotetun naisen asemassa hänen sijastaan. Silloin olisi osunut ansaitusti.
Hah. Ihan sama mitä kaltaisesi dorka sanoo, jatka sinä vaan rikollisten hyysäämistä. Toivon myös sinun elämääsi kaikkea mahdollista epäonnea.
Siksi sinä olisit ansainnut olla uhrin asemassa, koska olet paha ihminen. Et varmasti olisi edes auttanut sitä puukotettua naista kadulla, vaan kävellyt ohi. Olet huono ja tekopyhä ihminen.
Sellainen turvahälytin kannattaa pitää mukana, jos muuten ei pysty apua kutsumaan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Olisi oikeudenmukaisempaa, jos sinä olisit ollut uhrin asemassa.
Kumpaa uhria tarkoitat?
Kumpaa vain. Uhri kuin uhri, kunhan ei uhriutuja.
Vierailija kirjoitti:
Suomalasien mongolin geenit ovat maailman huonoimmat ja mielenvikaisimmat.
Joku väitti ettei olekaan se vain inuiitti. Kumpi siis vai kumpaakin. Monista paikoista voi olla geenejä.
Vierailija kirjoitti:
Sellainen turvahälytin kannattaa pitää mukana, jos muuten ei pysty apua kutsumaan.
Enemmän hyötyä ketjupaidasta ja -hupusta
Vierailija kirjoitti:
Ihan randomisti valitsi uhrinsa, ei etsinyt syöpäsairasta, puhekyvytöntä naista
Puolusteletko 13-vuotiasta pikkuperkelettä?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tällainen "lapsi" demoni ei ansaitse paikkaansa vapaana!
Huolestuttavinta tuossa on se että ei kadu ja oli ilmeisesti vesiselvä, mutta vain kettuuntunut. Eli onko kotimainen geenistö vai jotain muuta? Koska minulle oli itsestään selvää jo ihan 5-6-vuotiaasta, ettei noin pidä tehdä. Eikä kannata tehdä. Eikä tuollainen tullut edes 13-vuotiaana mieleen, vaikka toki oli joskus "vaikeeta ja rankkaa".