Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Äidillä omaa aikaa, mitä tekisin?

Vierailija
16.03.2007 |

Mies on lasten kanssa reissussa muutaman päivän. Kuuluko nyt ikävöidä lapsia vai mikä olisi oikea tapa suhtautua tilanteeseen?

Kommentit (6)

Vierailija
1/6 |
16.03.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lue hyvää kirjaa, ompele, neulo, ihan mistä vaan tykkäät, kunhan se on jotain mitä et silloin pysty tekemään kun lapsi pyörii jaloissa. Sinun kuuluu nauttia omasta ajastasi ei ikävöidä.

Vierailija
2/6 |
16.03.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä olen kyllä nauttinut kovasti tästä illasta! Ensin tein vähän pihatöitä kaikesssa rauhassa, sitten kävin koiran kanssa lenkillä ja nyt kattelen telkkaa ja juon viiniä. Kohta paistan popcornia. siis ihan huippua olla yksin kolmen vuoden tauon jälkeen! Taatusti jaksan huomenna paremmin lasten kanssa!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/6 |
16.03.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Teet itsellesi huomenna oikein hyvän aamiaisen, minkä voit nauttia rauhassa kera aamun lehden!

Vierailija
4/6 |
16.03.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Esim. kampaaja, kasvohoito ym, museot jos tykkäät, ostoksilla, kahvilassa/ syömässä/ elokuvissa ystäviesi kanssa ym ym.

Vierailija
5/6 |
16.03.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nauti siitä, ettei sinun tarvitse huolehtia kenestäkään. Tee sellaisia asioita, joita et arkena voi; vedä lärvit jos maistuu (ei tarvitse olla lapsen saatavilla), valvo (ei tarvitse nukkua varastoon, kun aamulla saat nukkua pitkään), soittele pitkä puhelu (kun ei kukaan kilju korvan juuressa), syö roskaruokaa (kukaan ei mangu ' mulle kans' ), kasaa palapeli (kukaan ei syö / varasta paloja), hemmottele itseäsi jollain hoidolla (kukaan ei keskeytä), huudata stereoita ( lapsen korvat ei kärsi), katso jotain muuta kuin Posti-Patea tai Pikku Kakkosta, roiku netissä, kunnes silmät on kuin tomaatit. TEE ITSEKKÄITÄ ASIOITA!

Vierailija
6/6 |
16.03.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihana viesti, varsinkin tuo palapelin tekeminen kuulostaa hauskalta yksin, ilman lapsia :)