Kuinka monta seksikumppania miehellänne ollut ennen teitä?
Mun avomies oli pelimies ennen minua. Paljon kumppaneita. Entäs teillä? Jos paljon ollut häiritseekö teitä?
Kommentit (26)
Yksi ja sama 30 vuoden ajan. Sain siis melkein neitsyen kumppanikseni.
0. Mies oli neitsyt ennen minua. Tavattiin 25 vuotiaina. Minulla oli sitä ennen ollut 7 seksikumppania joista 4 vakavaa suhdetta.
Ei yhtään. Mulla on ollut noin sata.
Ei olla koskaan tarkasti toisillemme kerrottu, miehellä alle 10 ja itsellä reilut 20.
Kai viisi tai kuusi. En ole ihan varma. Miehellä ei ollut ennen minua yhtäkään parisuhdetta eli kyse on vähemmän mistään panomieheydestä ja enemmän siitä että on vuosien aikana yrittänyt sitä seuraa löytää ja joidenkin kanssa päätynyt sänkyyn asti.
Itselläni ollut kaksi ennen häntä, molemmat pitkiä seurustelusuhteita eli oma seksikertamääräni on tuhansissa, miehen jää alle parinkymmenen. Mitä tuosta nyt olisi mieltä 🤷
Noin 50. Itsellä varmaan saman verran.
En tiedä lukua, mutta kymmeniä niitä on ollut. Mieheni oli ja on edelleen kuuma tapaus.
En ole nyt suhteessa, mutta enpä ole yhdeltäkään kumppanilta tällaista kysynyt.
Kysyin suhteen alussa, koska arvasin, että oli enemmän kuin itsellä. Ei silti ollut mikään hirveä luku eikä onneksi ketään jonka tunnen. 25.
Miehelläni 0 ennen minua. Itselläni kymmeniä ennen häntä sekä muutamia lisää seurustelun ja avioliiton aikana, joista en ole miehelleni kertonut.
Vierailija kirjoitti:
Kiinnostaa miksi mies luopui/joutui luopumaan tuosta 30 vuoden aikana olleesta aikaisemmasta kumppanistaan.
Miesystävälleni on ollut yli 50 naista ennen minua. Siksi hän on jumalaisen hyvä erotiikan mestari.
Noin neljä-viisikymmentä. Itselläni vähemmän, mutta riittävästi.
Kerran vajaa kolmisenkymmentä vuotta sitten jopa mieheni ja hyvä miesystävämme hoitelivat minua yhdessä. Huholi ne aikoja.
Kaikkea on yhdessä koettu. Silti vakaasti mennään yhdessä ja eteenpäin. Ensi kuussa hääpäivä matkalle Kreetalle. Nyt jo ikääntyneenä hyvinkin seesteinen matka.
En tiedä eikä sillä ole mitään väliä. Veikkaan että itselläni on ollut enemmän. Ihmettelen suuresti näitä kysymyksiä, puolisoiden aikaisemmista seksikerroista. Kuulostaa sairaalloiselta mustasukkaisuudelta "harmitella" sitä jos puolisolla on ollut vilkas seksielämä ennen sinua. Oppiihan siinä uusia juttuja jos on kokeillut jotain muutakin, kuin lähetyssaarnaajaa oman peiton alla.
Jos haluatte neitsyitä puolisoksenne niin kannattaa lähteä Suviseuroihin!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kiinnostaa miksi mies luopui/joutui luopumaan tuosta 30 vuoden aikana olleesta aikaisemmasta kumppanistaan.
Entinen vaimo löysi toisen miehen, joka oli ilmeisesti jännempi.
En todellakaan kertoisi. Olisko mulla ollut noin 80 naista sitä ennen kuin tapasin vaimoni ja 20 kun ollaan oltu yhdessä nyt 16 vuotta. Mies 39v
Ei ole olut tarvetta kertoa eikä kysellä. Tapasimme aikuisiällä, eli elettyä elämää on molemmilla takana. Mieheni on edelleen 45v ikäisenä hyväkuntoinen ja muutenkin kuuma pakkaus, joten arvelisin sillä olleen vientiä, vaikka ainakin lastensa äidin kanssa olikin pitkään yhdessä.
Ei miehillä ole yhtään seksikumppania koskaan milloinkaan