Kysymys miehille deittisovellusten käytöstä
Kysymykseni on osoitettu miehille, jotka ovat joskus käyttäneet deittisovelluksia kuten Tinder, Hinge jne.
Tuntuuko sinusta siltä, että sinulla on runsaasti valinnanvaraa naisissa deittiäpissä ollessa? Tuntuuko siltä, että "vitsi miten Paljon täällä on upeita sinkkunaisia ja minulla on mahdollisuus tutustua heistä keneen vain!"
Entä jos olette tavanneet jonkun kivan naisen ja muutaman kerran treffailleet, niin hiipiikö teille kuitenkin mieleen, että 'pitäisikö mun kuitenkin palata takaisin sinne Tinderiin swaippailemaan, että kyllä mä paremmankin naisen sieltä löydän?"
Kommentit (5)
Minä olen tämän vuoden aikana tavannut 9 miestä Tinderin kautta. Heistä kuusi antoi minulle pakit jo ensitreffien jälkeen. Yhdelle minä annoin pakit ensitreffien jälkeen. Yhden miehen kanssa tavattiin kahdesti, kunnes kumpikin oli sitä mieltä, ettei kannata jatkaa tutustumista. Yhden kanssa ollaankolmesti tavattu, mutta ei tästä parisuhdetta muodostu, en ole kiinnostunut
Vierailija kirjoitti:
Minä olen tämän vuoden aikana tavannut 9 miestä Tinderin kautta. Heistä kuusi antoi minulle pakit jo ensitreffien jälkeen. Yhdelle minä annoin pakit ensitreffien jälkeen. Yhden miehen kanssa tavattiin kahdesti, kunnes kumpikin oli sitä mieltä, ettei kannata jatkaa tutustumista. Yhden kanssa ollaankolmesti tavattu, mutta ei tästä parisuhdetta muodostu, en ole kiinnostunut
Mulle riitti kolme kertaa. Lopetin kokonaan, miksi naisen on valehdeltava tai ainakin kerrottava muunneltua totuutta profiilissa.
Ei tietenkään tunnu. Mitä niistä naisista on hyötyä, kun kukaan ei matchaa ja jos matchaa niin ei vastaa.
Pari kertaa olen puoli vuotta kokeillut, mutta se riitti. Ollaan sitten yksin, kun ei riitä suomalaisille naisille.
Ei ja ei.