Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Millainen mies vastaa "joo vaikka" naisen treffikutsuun (tinderissä)?

Vierailija
22.04.2025 |

Mun opiskelijapiireissä on yks nainen, joka kertoi jostain tinder-miehen oudosta reaktiosta treffikutsuun. Ne oli jutelleet tinderissä ja lopulta se nainen ehdotti tapaamista. Mies vastasi "joo vaikka", ei mitään muuta. Ei se kuulemma edes ehdottanut mitään paikkaa tai mitään.

Onkohan se henkisesti joku peräkamarin poika, joka odottaa naisen tekevän kaiken?

Kommentit (41)

Vierailija
21/41 |
22.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ihan sama- tyyppejä.  Viettävät aikansa verhoilla pimennetyissä huoneissaan .

Ihan sama- tyyppejä.  > >>> Ihan sama -tyyppejä.

Vierailija
22/41 |
22.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Sellainen mies joka ei ole yhtään kiinnostunut.

Etsii naista joka on niin epätoivoinen että takertuu mieheen joka on avoimen välinpitämätön. Sellainen nainen on miehelle todella helppo. Miehen ei tarvitse tehdä mitään ja silti nainen roikkuu miehessä epätoivon vimmalla.

Oon joskus juksannut tuollaisia luusereita joskus lukiossa :D Mutta vakavasti mietittynä, onko tuollaisia naisia sit paljonkin? Jännä ajatella

On, ja heille yhteistä on se, että ovat kiinnostuneita juuri niistä samoista miehistä. Jännäpä hyvinkin, siinä juuri avainsana.

t. yksi jännämies

Ite vastaisin tollaseen vaan jotain "joo vaikka sama joo, katellaan" enkä mitään "uuuuuu milloin nähdään?"

Hieno homma.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/41 |
22.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen vastannut ei aina. Naisilla on huono itsetunto jota ne yrittää parantaa pyytämällä miestä treffeille.

Vierailija
24/41 |
22.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen tainnut jutella saman miehen kanssa.

Vierailija
25/41 |
22.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Taas joku luuli olevansa prinsessa.

Vierailija
26/41 |
22.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tasa-arvoa, naiset hoitakoot nuo "miesten jutut" vaihteeksi, olettehan voimaantuneita.

Vierailija
27/41 |
22.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

"Vai että narsistipsykopaatti siellä sitten. Hienoa, pääset varmasti taivaaseen sitten kun surkea sielusi poistuu narsistisesta ruumiistasi :DD"

Olet kyllä oiva esimerkki narsistista, heti ensimmäisenä projisoimassa.

Minä en ole narsisti, vaan pelkästään kusipää, ja eniten pidän kaltaistesi narsistien tuhoamisesta.

Kaikki narsistit on kusipäitä. Jos jopa voimafantasioi omalla kusipäisyydellään, niin se on varma narsistin merkki.

Vierailija
28/41 |
22.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

On ja nainenhan tekikin. Ei nainen saa olla aloitteellinen. Jos se johtaa siihen ettei pareja tule niin sitten on voi voi. Mitään riippakivimiestä ei kannata ottaa

Vierailija
29/41 |
22.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

En lähtis naisen kanssa. Joku roti.

Vierailija
30/41 |
22.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olen vastannut ei aina. Naisilla on huono itsetunto jota ne yrittää parantaa pyytämällä miestä treffeille.

Siis juurikin itsevarmat naiset pyytää miehiä treffeille

Vierailija
31/41 |
22.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eli nainen on 0/5 ja mies kalsarikirurgiavaruuspankkiiri. Hohhoijaa

Vierailija
32/41 |
22.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Sellainen mies joka ei ole yhtään kiinnostunut.

Etsii naista joka on niin epätoivoinen että takertuu mieheen joka on avoimen välinpitämätön. Sellainen nainen on miehelle todella helppo. Miehen ei tarvitse tehdä mitään ja silti nainen roikkuu miehessä epätoivon vimmalla.

Oon joskus juksannut tuollaisia luusereita joskus lukiossa :D Mutta vakavasti mietittynä, onko tuollaisia naisia sit paljonkin? Jännä ajatella

Kyllähän sillä joo-miehellä saattaa olla jotain, mitä nainen haluaa, vaikka tästä suhteeseen ei olekaan.

Mutta eipä naisille mitään "näin valitset hyvän miehen" -kursseja ole. Itse pitää kantapään kautta oppia. Ja paatuneet juksupuksut saavat kyllä ansionsa mukaan

Vierailija
33/41 |
22.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Eli nainen on 0/5 ja mies kalsarikirurgiavaruuspankkiiri. Hohhoijaa

Se mies oli kuulemma joku nörtti + introvertti

- AP

Vierailija
34/41 |
22.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tasa-arvoa, naiset hoitakoot nuo "miesten jutut" vaihteeksi, olettehan voimaantuneita.

Niinhän me hoidetaankin. Turns out, miehiä ei juuri tarvita kun me hoidetaan kaikki.

Vierailija
35/41 |
22.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Niinhän me hoidetaankin. Turns out, miehiä ei juuri tarvita kun me hoidetaan kaikki.

Ei tarvitse kuitenkaan itselleen valehdella. Miehiä tarvitaan yhteiskunnan pyörittämiseen. Se ettet sinä tarvitse miestä elämiseen tässä yhteiskunnassa kertoo kuinka tärkeitä miehet yhteiskunnalle ovat. Pieni arvostus olisi paikallaan. 

Vierailija
36/41 |
22.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

"Vai että narsistipsykopaatti siellä sitten. Hienoa, pääset varmasti taivaaseen sitten kun surkea sielusi poistuu narsistisesta ruumiistasi :DD"

Olet kyllä oiva esimerkki narsistista, heti ensimmäisenä projisoimassa.

Minä en ole narsisti, vaan pelkästään kusipää, ja eniten pidän kaltaistesi narsistien tuhoamisesta.

Kaikki narsistit on kusipäitä. Jos jopa voimafantasioi omalla kusipäisyydellään, niin se on varma narsistin merkki.

Totesin vain faktat. Sinä ainakin todistit oman väittämäsi, kun alunperinkin aloit heittää narsistikommenttia, josta idiootit viiteryhmäsi sisällä pitivät, tai sitten itse peukutit kännykältä, puhelimelta ja läppärilta erikseen, kuten kunnon mielenvikainen tekisi.

Vierailija
37/41 |
22.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Hoidatte julkisella puolella kaikkia ihmisoikeusrikoksia ym. suojatyöhommia. Ilman putkiMIEHIÄ, ja sähköMIEHIÄ olisi äkkiä kadut ja kodit pimeänä ja molemmat tulvisi paskaa. Sitä ei aina sieltä etuoikeutetun naisen norsunluutornista näe.

Vierailija
38/41 |
22.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jep jep. Sanomattakin selvää että mies on top 1%. Ketkään muut miehet ei saa mitään treffikutsuja opiskelijanaisilta tinderissä.

Vierailija
39/41 |
22.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jep jep. Sanomattakin selvää että mies on top 1%. Ketkään muut miehet ei saa mitään treffikutsuja opiskelijanaisilta tinderissä.

Etsiköhän opiskelijanainen sugar daddya? Näin reilu 40-vuotiaana miehenä tinderissä tulee kyllä niitä 19-20 -vuotiaita naisia, jotka olisi valmiita tapaamaan, mikäli raha toimisi voiteluaineena. Olen kuitenkin kieltäytynyt niistä, mutta viime vuonna löysin pari sellaista, jotka eivät olleet vailla rahaa, vaan herrasmiehen seura ja fyysinen kosketus kelpasi, vaikka eivät mitään suhdetta halunneetkaan.

Vierailija
40/41 |
22.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Matoja, matoja... Tinder on täynnä... MATOJA