Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

En uskalla vastata outoihin numeroihin enää

Vierailija
22.04.2025 |

Jos se on puhelinmyyjä tai joku kysely, niin monesti ei meinaa päästä edes puhumalla eroon. Oon liian nössö lyömään luuria korvaan, mutta varmaan työkseen soittavat ihmiset kohtaavat pahempaakin työpäivän aikana 

Kommentit (31)

Vierailija
21/31 |
22.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Nro 14 jatkaa. Lämmin suositus puhelinmarkkinoinnin estopalvelulle. On todella tehokas ja toimii 3 v kerralla, sen jälkeen sen voi uusia. Estää turhat myyjät ja markkinoinnit. Voi hyvin vastata sen jälkeen kaikkeen, koska tietää, että soittajalla on todellakin asiaa. Tässä linkki, hoitakaa asia samantien kuntoon:

https://asml.fi/kieltopalvelut/

Ei toimi, eikä estä. Jatkuvasti soittavat kiellosta huolimatta. Nyt olen alkanut vastata näille ja kysyä että mistä soittavat kun eivät kunnioita kieltoa. 

Vierailija
22/31 |
22.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä vastaan tuntemattomiin numeroihin ihan kansainvälisesti, että haloo.

Soittajalla on hetki aikaa. Jos kysyy nimeäni,  en myönnä mitään ennen kuin olen vakuuttunut todellisesta asiasta. Niitäkin on!!

Myyjät älköön vaivautuko,  sanon heidän puheen päälle, etten osta mitään ja se siitä.

T. Entinen nössö

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/31 |
22.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mikä siinä puhelun lopettamisessa voi olla niin vaikeaa? Anteeksi, että keskeytän, mutta en ole kiinnostunut, kiitos hei! Ja luusi kiinni - älä kuuntele vastaväitteitä.

Vierailija
24/31 |
22.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

jos/kun väkisin länkyttä jotain vaikka sanotaan ettei halua, niin voi jättää puhelimen auki ja 5 min kuluttua sanoa siihen, voitko toistaa mitä sanoit

Vierailija
25/31 |
22.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

En todellakaan vastaa kun kaikenlaisia huijareita ja sekopäitä liikkeellä..

Millaisella magialla ne huijarit ja sekopäät huijaavat sinua ja sekoittavat pääsi? Siis miten se puhelimeen vastaaminen altistaa sinut jollekin vaaralle?

Riittää kun sanoo nimensä ja simsalabim sulle tulee jotkut 50 euron sukat postissa.Sitten siinä on aikamoinen soppa selvitellä.

Vastaan nykyään haloo. Inhonnut tuota aina mutta tähän meidät on pakotettu. 

Vierailija
26/31 |
22.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

En todellakaan vastaa tuntemattomiin numeroihin. Puhelin on aina äänettömällä. Jos on tärkeää asiaa, voi jättää viestin vastaajaan tai tekstarin.

Vierailija
27/31 |
22.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Puhelinmarkkinointi pitäisi kieltää rangaistuksen uhalla. Vähenisi suuresti ongelma, ettei ihmisiä saa soittamalla kiinni.

Vierailija
28/31 |
22.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tää on juuri tätä uusavuttomuutta.

Ystäväni on töissä työterveydessä ja ihmiset ei vastaa. Heidän jörjestelmästä ei voi laittaa tekstiviestejå.

Laitteiee sitten sähkoposteja työsähköpostiin, jossa tulee automaattiviesti olen sairaslomalla.

Puhelinmyyjistä pääsee eroon, kun sanoo ei ole luottotietoja, älä soita mulle.

Vierailija
29/31 |
22.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miksi ihmeessä ette tee markkinointikieltoa? En ymmärrä näitä valituksia, kun niin helposti näistä soitoista pääsee eroon.

Nämä soittelijat eivät mitään markkinointikieltoja noudata. Ymmärrät jos joskus numerosi myydään ulkomaalaisille huijareille tai ihan kotimaisillekin.

Vierailija
30/31 |
22.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

MIKÄ siinä on niin kauheaa, jos puhelinmyyjä soittaa? 

Tuntuu, että kyllä teillä on helppo elämä, jos tuollainen stressaa. Itselleni elämä tuo vaativampia asioita, ettei yks puhelinmyyjä missään tunnu.

Vierailija
31/31 |
22.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Harmi vaan, kun puhelin rikkoutui muutama vuosi sitten ja sen mukana meni harvemmin yhteyttä pitävien sukulaisten ja tuttujen, joihin ei ole niin usein yhteydessä, numerot. Ei onnistunut siirto uuteen puhelimeen. 

Nyt heidänkin yhteydenotot valuvat hukkaan ja voivat jopa joutua estoon, mikäli puhelin arvelee häirikkösoitoksi.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme neljä neljä