Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Hyi heräsin yöllä unihalvaukseen vai mikälie! Tunsin pahuuden. Mistä tuollaiset tulee?

Vierailija
22.04.2025 |

En ole käyttänyt päihteitä tai mitään sellaista. Normaaliin tapaan menin nukkumaan. 

"Heräsin" kuitenkin siihen, että äänikirja oli päällä ja sen tarina jatkuu oudosti. Lukija kiitteli äänikirjassa ollutta päähenkilöä ja muutenkin tarinoi sellaista mitä ei kirjassa edes ole. Kuulin samaan aikaan että kotonani kävelee joku, availee kaappeja ja pitää muutenkin epämääräistä meteliä. Sydän hakkasi ja minua pelotti aivan hirveästi, en pystynyt edes liikkumaan. Tunsin että joku tarkkaili minua ja tunnelma oli todella ahdistava, sellainen pahuus valtasi huoneen. Yritin vain rauhoitella itseäni ja minulla oli olevinaan silmät auki ja olin hereillä. 

Oikeasti hetkeä myöhemmin heräsin ja havahduin ettei edes äänikirja ole päällä eikä kämpässä kuulu mitään ylimääräistä. Pystyin taas liikkumaan vaikka edelleen vähän pelotti ja olin hiestä märkänä. 

Kommentit (22)

Vierailija
1/22 |
22.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sinun aivoista. Kuten nimi kertoo olet tavallaan herännyt mutta kehosi on vielä unessa, eli "halvaantunut", siksi ei voi liikkua tai puhua mitään.

Vierailija
2/22 |
22.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä ei pahempaa kokemusta muistu mieleen kuin se että herään yöllä halvaantuneena kyljellään naama seinään päin, pumppu hakkaa tuhatta ja olen ihan kauhuissani tuntiessani jonkun pahan ihan selkäni takana (enkä ole parisuhteessa).

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/22 |
22.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Demoneita, kun pyytää Jumalalta ja Jeesukselta mielessään apua niin pystyy taas liikkumaan.

Vierailija
4/22 |
22.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ehkä se jos on katsonut netistä jotain rikosvideoita, muu netin sisältö, koneääni, joku lääke, uupumus tai väsymys, epätasapainotila, vatsan toiminta, exän ajattelu vahingossa, joku muu selittävä tekijä. Muillekin on käynyt sitä. Ihminen on kanavoiva olento luonnostaan. Säätilakin voi vaikuttaa ja viileä sisällä. Mikä värähtely.

Vierailija
5/22 |
22.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ai niin. Asento ja tyynykin vaikuttaa. Joillekin auttaa rukous ja joillekin ei. Mutta ehkä keksii mistä se tulee. Ahdistusko.

Vierailija
6/22 |
22.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Demoneita, kun pyytää Jumalalta ja Jeesukselta mielessään apua niin pystyy taas liikkumaan.

Taisin rukoilla, en muista ihan tarkkaan sitä. Kuitenkin rauhoittelin itseäni todella lempeästi ja hoin ettei mitään hätää. Onneksi en nähnyt mitään hahmoja, kuulemma niinkin joillekin käynyt. Oli siinä mielessä aika armollinen kokemus. -ap

Vierailija
7/22 |
22.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ehkä se jos on katsonut netistä jotain rikosvideoita, muu netin sisältö, koneääni, joku lääke, uupumus tai väsymys, epätasapainotila, vatsan toiminta, exän ajattelu vahingossa, joku muu selittävä tekijä. Muillekin on käynyt sitä. Ihminen on kanavoiva olento luonnostaan. Säätilakin voi vaikuttaa ja viileä sisällä. Mikä värähtely.

No olen katsonut kyllä tässä aikamoisia sarjoja, joissa käsitellään aika rankkoja aiheita. Lisäksi kuuntelin illalla ennen nukkumaanmenoa ääninirjaa jossa käsiteltiin yhtä tositapahtumiin liittyvää rikosta, eikä sekään mikään kovin rento kuunneltava ollut mitä nuorelle tytölle tehty ja menehtyi. Ehkäpä siksi tuo tapahtui että nukahdin aika ahdistuneena miettiessä tuota. -ap

Vierailija
8/22 |
22.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niin mistä se johtuu sitä en tiedä. Mullakin ollu 3 kertaa ja todella pelottavia kokemuksia ovat olleet johtuen siitä  tunteesta että läsnä on joku pahantahtoinen olento mikä myös on normaali tunne unihalvauksessa.Joillekin niitä tulee ja joillekin ei koskaan. Sitä ei voi kukaan ennustaa että tuleeko joskus kokemaan sen.

Vierailija
9/22 |
22.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulle tuli yhteen aikaan tosi paljon unihalvauksia, joskus jopa samana yönä. Taisin niihin turtua silloin kun nykyisin jos tulee tokaisen vaan mielessäni että "jaaha, unihalvaus". Itselläni nuo yleensä liittyy stressiin, mutat tietty ihmiset on erilaisia niin monilla on ihan eri syyt.

Vierailija
10/22 |
22.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Unihalvaus on kyllä todella inhottava. Siis olet tietoinen itsestäsi, mutta et pysty liikuttamaan kehoasi. Ja se on todella epämiellyttävä tilanne. Sitä yrittää epätoivoisesti saada ravistettua tai jännitettyä kehoaan, että heräisi kunnollla ja saisit lihakset käyttöön. Ulkopuoliselta riittäisi, että vain ravistaisi sinua olkapäästä.

Saan noita silloin tällöin, onneksi harvoin.

Vierailija
11/22 |
22.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla oli noita jatkuvasti ikävuosina 15-35. Olihan ne aluksi pelottavia kun ei ymmärtänyt mistä on kyse, mutta tieto vähentää tuskaa tässä tapauksessa. Nykyään niitä tulee todella harvakseltaan, alle kerran vuodessa, ja jo kohtauksen aikana muistan että tää on taas vain unihalvaus. Pelottavuudesta lähtee heti terä ja yleensä heräänkin nopeasti sen jälkeen kun tuon itselleni totean. Helpottaa tieto siitä että kyseessä on normaali, vaikkakin inhottava, aivojen vinksahdus.

Vierailija
12/22 |
22.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei ole mitään demoneja (kun ei sellaisia ole olemassakaan) vaan ihan selitettävissä oleva aivojen toimintahäiriö. Ei ole vaarallista eikä liity mihinkään oikeaan pahuuteen. 

Vierailija
13/22 |
22.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla tuli nuorena unihalvauksia niin usein, että opin herättämään itseni niistä. Huomasin, että niitä tulee jos nukun selällään. Ilmeisesti liittyy jotenkin pään asentoon 

Vierailija
14/22 |
22.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos haluatte kokea unihalvauksen niin kokeilkaa jytyannosta melatoniinia, aiheutti ainakin minulla elämäni ensimmäisen ja toistaiseksi viimeisen unihalvauksen. Normaalistihan kaupasta saatavat annokset on jotain 1.5mg luokkaa ja olin saanut lääkäriltä reseptillä muistaakseni 6mg nappeja, otin niitä sitten kaksi että varmasti tulisi uni ja sitten tulikin tuo unihalvaus ja olen varma että aiheutui tuosta melatoniinista.

Vierailija
15/22 |
22.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mulla tuli nuorena unihalvauksia niin usein, että opin herättämään itseni niistä. Huomasin, että niitä tulee jos nukun selällään. Ilmeisesti liittyy jotenkin pään asentoon 

Mulla tulee jos nukun päiväunet selälläni, öisin ja kyljelläni ei ikinä.

Vierailija
16/22 |
22.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sama mulla.

Vierailija
17/22 |
22.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Unihalvaus on karmea. Yleensä siihen itsellä liittyy jonkun pahan tunne ja ei tosiaan pysty liikkumaan. Eniten niitä on itselle tullut, kun on ollut paljon stressiä. Kyseessä on ihan vain oman kropan tuottama olotila, mutta inhottava sellainen. Joskus kun noita oli itsellä jatkuvasti, opettelin heräämään niistä. Kun raivokkaasti yritti liikkua, lopulta onnistui ja heräsi.

Vierailija
18/22 |
22.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Käske demoneita poistumaan Jeesuksen nimessä ja veressä. Ne pelkäävät Jeesuksen nimeäkin. Raamatussakin Jeesus ajoi demoneita pois ihmisistä sikoihin, ja siat juoksivat päätä pahkaa alas jyrkänteeltä. Tai laula se laulu Jeesuksen veressä voima on. 

Vierailija
19/22 |
22.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Syynä on: ylipaino, uniapnea ja mahdollisesti vaihdevuodet.

Vierailija
20/22 |
22.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Unihalvaus merkitsee 100% varmuudella jo alkanutta dementiaa. 

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän yhdeksän viisi