Hallituksen leikkaukset pilasi mun elämän!
Jouduin myymään autonkin pois, joten työllistymismahdollisuudet pienenivät entisestään. Kaikenlainen itsensä kehittäminen on myös poissuljettua, koska avoimet kurssit maksaa eikä rahaa ole senttiäkään ylimääräistä.
Kommentit (71)
MENE TÖIHIN MENE TÖIHIN ettekö muuta osaa huutelijat, taidatte itse olla niitä työttömiä. T.duunari.
Mikset hakeudu tutkinto-opiskelijaksi? Esim. farmasiassa helppo ja lyhyt tutkinto ja lähes täystyöllisyys.
Vierailija kirjoitti:
Mene naukumaija töihin.
Kela suljetaan ja se vtun tuikkukuppien töniminen tulee loppumaan.
Tai töni jos haluat, mutta omaan piikkiisi.
Kermaperse laulaa kun elämä on helppoo. Sitten tulee yt:t ja lähtöpalkalla halpa työtön vakipaikkaasi. Jää velat ja työmarkkinatuki on vain 595 euroa näppiin kuussa. Katkerapa olet työssä käyväksi, eli lienetkin vain hupparityyppi alikulkutunnelista?
Vierailija kirjoitti:
Mee pummi töihin.
Hirtä ittes.
Miksi rakensit elämäsi almujen varaan?
Ai just sun elämän.
Nyt ei ole varaa autoon töissäkään. Kun ollaan matalapalkka duunissa tai osa aikatöissä.
Vierailija kirjoitti:
MENE TÖIHIN MENE TÖIHIN ettekö muuta osaa huutelijat, taidatte itse olla niitä työttömiä. T.duunari.
Muakin vituttaa noi huutelijamulkut, vaikka itse olen onneksi työelämässä. Vituttaa vaan, että noin empatiakyvyttömiä paskoja on olemassa.
Ihme homma minun elämääni ei ole pilannut.
Vierailija kirjoitti:
Mee pummi töihin.
Koulukiusaajakin päivystää palstalla? Mene töihin Urpo.
Vierailija kirjoitti:
Ne on niitä typeryksiä jotka uskovat kaiken ja möläyttelevät kaiken.
T. Osa-aikatyössä ja tyytyväinen
Vierailija kirjoitti:
Mikset hakeudu tutkinto-opiskelijaksi? Esim. farmasiassa helppo ja lyhyt tutkinto ja lähes täystyöllisyys.
Ei ole opintotukikuukausia enää jäljellä enkä saa lupaa opiskella omaehtoisesti työttömyyspäivärahalla.
Ap
Vierailija kirjoitti:
Miksi rakensit elämäsi almujen varaan?
En ole rakentanut elämääni almujen varaan.
Ap
Amk:ssa voi opiskella jotain verkkokursseja ilmaiseksi.
Sinä olet pilannut itse elämäsi. Jos tukia ei olisi alunperinkään maksettu niin olisit asuinpaikkasi ja kulkemisesi valinnut alunperin maksukykysi mukaan
Välillä mietin oikeesti, että ymmärrättekö kuinka kusessa tää maa on? Veloista maksettavat korot paisuu joka vuosi. Talouskasvua ei ole. Tästä huolimatta kaikkeen pitäisi jostain löytyä rahaa..?
Vierailija kirjoitti:
Sinä olet pilannut itse elämäsi. Jos tukia ei olisi alunperinkään maksettu niin olisit asuinpaikkasi ja kulkemisesi valinnut alunperin maksukykysi mukaan
Eli miten? Kaupungissa on kallista ja maalta ei pääse kulkemaan. Mikä on sun ratkaisu?
Ap
Vierailija kirjoitti:
Minä olin ennen ahkera työntekijä.
Tämä hallitus oikein tekemällä teki minusta työttömän leikkauksilla.
Jos olit työntekijä, niin olit siis töissä? Miten ne leikkaukset sitten sinusta työttömän tekivät?
Vierailija kirjoitti:
Välillä mietin oikeesti, että ymmärrättekö kuinka kusessa tää maa on? Veloista maksettavat korot paisuu joka vuosi. Talouskasvua ei ole. Tästä huolimatta kaikkeen pitäisi jostain löytyä rahaa..?
Antilla on rahaa tuhannet lupaukset odottavat lunastusta,REILUMMIN.
Vierailija kirjoitti:
Grahn-Laasosen ansiosta myös opiskelu on pilattu.
Sanni Grahnlapsonenpa leikkasi koulutuksesta heti 600 miljoonaa. Että sellainen ministeri meillä.
Ei se elämä ole tuolloin edes kunnolla alkanut, joten miten se voi olla pilalla joskus parikymppisenä?