Täytehuulet pilaa ulkonäön
Kaunis nuori tyttö hurahti täytehuuliin kuten niin moni muukin. Jotenkin omakuva vinksahtanut naisilla. Aikaisemmin oli kaunis omilla huulillaan ja sitten ankka.
https://www.iltalehti.fi/kauneus/a/34c2f76d-cd1e-47c6-88af-66ccc7020663
Kommentit (83)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miten ihmeessä se, että täyttääkö joku huuliaan vai ei, kuuluu ylipäänsä kenellekään?
Ei niitä huulia muiden iloksi täytetä, vaan siksi, että itse niin halutaan. Eikä taitavasti ja maltillisesti täytettyjä huulia erota teistä kriitikoista kukaan.Ei erota ja silti on laitettava. Miksi? On ilmeisesti ylimääräistä rahaa tuhlattavana.
Eikö oikeasti ole muuta syytä?
Varmaankin siksi että itse haluaa niihin huuliinsa täytettä. Ei siihen tarvitse olla mitään muuta syytä.
Vielä kun noihin makkarahuuliin pinkki glitterhuulipuna niin aijai!
Pakko olla samaa mieltä. Hyvä ystäväni otti huulitäytteet, eivätkä ne näytä hyvältä.
Mä otin tatuoinnin, mutta niin pienen, ettei sitä erota ellen kerro missä se on.
Vrt: Otin huulitäytteet, muttei niitä edes erota.
Siis saahan jokainen tehdä itselleen mitä haluaa, mutta tehdä vain siksi, että on muotia tehdä on outoa.
Eihän se muille kuulu, mitä joku kropalleen tekee, mutta sitten kantakoon seuraukset ihan itse. Työnantajat voivat jättää erikoiset tyypit huomiotta. Siis kaikki erikoiset eli kaikki outoudet, yksilöllisyyden korostajan, kehonmuokkaajat tai kehon leikkelijät. Ja ja terveyshaitat maksettakoon ihan omasta kukkarosta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Äidit vois puhua tyttärilleen järkeä 👍
Entisenä teininä voin kertoa, että tyttäret tuppaavat tekemään juuri päin vastoin kuin äiti sanoo. Mikäänhän ei kauhistuta niin paljon kuin äidikseen muuttuminen. Oma tytär ei vielä ole tuossa iässä, mutta ajattelin pitää mielipiteeni itselläni.
Paitsi jos se äiti on oikeasti viisas ja tietää mistä puhuu. Omat aikuiset lapseni kysyvät ja kuuntelevat mun neuvoja.
Aikuiset lapset on eri juttu! Kyllä minuakin alkoi taas äidin mielipiteet kiinnostamaan, kunhan aikuistuin. Ikävuodet 14-21 oli vähän eri asia :D
T. Entinen teini, nykyinen täti
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Entisenä teininä voin kertoa, että tyttäret tuppaavat tekemään juuri päin vastoin kuin äiti sanoo. Mikäänhän ei kauhistuta niin paljon kuin äidikseen muuttuminen. Oma tytär ei vielä ole tuossa iässä, mutta ajattelin pitää mielipiteeni itselläni.
Paitsi jos se äiti on oikeasti viisas ja tietää mistä puhuu. Omat aikuiset lapseni kysyvät ja kuuntelevat mun neuvoja.
Aikuiset lapset on eri juttu! Kyllä minuakin alkoi taas äidin mielipiteet kiinnostamaan, kunhan aikuistuin. Ikävuodet 14-21 oli vähän eri asia :D
T. Entinen teini, nykyinen täti
Lapset on 18, 19 ja 23, ovat kuunnelleet koko ajan. Itseäni taas ei kiinnosta äitini mielipiteet vieläkään.
Vierailija kirjoitti:
Puhu sinä vaan omillesi jos niitä nyt onkaan.
Vierailija kirjoitti:
Oli todella kaunis omilla huulillaan. Miksei naiset tajua tätä? Ei miehet halua tuollaisia nakkihuulia naisille.
Tajua sinä pitää turpasi kiinni muiden päätöksistä. Ei kuulu sulle.
Vierailija kirjoitti:
Mummona on sitten kivaa, kun muuten kuihtuu ja surkastuu, mutta huulet pullistelee yhä.
Saattaa olla, että pitää keksiä joku korviin kiinnitettävä nostolaite, kun veltto ylähuuli roikkuu leuan päällä
Entä jos olet luonnostaan t o p p a h u u l i?
Vierailija kirjoitti:
Pakko olla samaa mieltä. Hyvä ystäväni otti huulitäytteet, eivätkä ne näytä hyvältä.
Ei kiinosta sun kaverit eikä mielipiteet. Ihmiset päättää itse mitä tekevät.
Kaikesta ihmiset ottaakin roskalehtiin yhteyttä, että saavat huomiota
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Makkarasuukki
Häiritsisikö sinua, jos työntäisin oman makkarani kahden makkarasi väliin?
Olisin haltioissani jos lykkäisit makkarasi kannikoideni väliin.
M42
Miehenä oon samaa mieltä, mutta en tuomitse ketään, eikä multa kysytä, nii ihan sama
Vierailija kirjoitti:
Mä otin tatuoinnin, mutta niin pienen, ettei sitä erota ellen kerro missä se on.
Vrt: Otin huulitäytteet, muttei niitä edes erota.
Siis saahan jokainen tehdä itselleen mitä haluaa, mutta tehdä vain siksi, että on muotia tehdä on outoa.
Itse olet outo kun puutut. Mikä sulla on ?????
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei kiinosta sun kaverit eikä mielipiteet. Ihmiset päättää itse mitä tekevät.
Jos ei kiinnosta, miksi sitten vastasit viestiini? Jännä juttu, että sulle tuli siitä myös mieleen se, että päättäisin muiden puolesta asioita - miten se olisi edes mahdollista?
Miehenä voin sanoa että täytehuulet on ISO turn-off !!!
Vierailija kirjoitti:
Näyttäähän ne kalun ympärillä kauniilta.
Siksi niitä kutsutaan meilläpäin suikkarihuuliksi
Häiritsisikö sinua, jos työntäisin oman makkarani kahden makkarasi väliin?