Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kyllä toi Paavi olo kova äijä! Ja olen tosissani. Niin edistyksellinen ja vapaamielinen.

Vierailija
21.04.2025 |

Empaattinen Paavi, joka oikeasti halusi parempaa maailmaa. Lepää rauhassa!

Kommentit (8)

Vierailija
1/8 |
21.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hanki elämä. Lopeta tuntemattomien seuraaminen, et varmaan tunne minkälainen oli.

Vierailija
2/8 |
21.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sen takia mulkku Vance oli sille liikaa, ja olen ihan tosissani. Varmaan oli raskas tapaaminen. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/8 |
21.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Hanki elämä. Lopeta tuntemattomien seuraaminen, et varmaan tunne minkälainen oli.

Sinä olet julma ja tunteeton tyyppi.

Vierailija
4/8 |
21.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

En halua mitään woke-paavia tai nek ke-paavia mitä woke- lehdistö jo veikkailee seuraavaksi paaviksi...

Vierailija
5/8 |
21.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hänen vanhempansa pakenivat Italiasta Mussolinin vainoja, työskenteli siivoojana ja portsarina, eli hän oli nähnyt tavallisen ihmisen elämän kaikessa kauneudessa ja rumuudessa.

Vierailija
6/8 |
21.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sen takia mulkku Vance oli sille liikaa, ja olen ihan tosissani. Varmaan oli raskas tapaaminen. 

Vancen pitäisi vältellä hauraita vanhuksia, varsinkin Trumpia - näyttääkin aivan viikatemieheltä tai itse Saatanalta. Vancen jankutus oli liikaa Paaville.

Vierailija
7/8 |
21.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En halua mitään woke-paavia tai nek ke-paavia mitä woke- lehdistö jo veikkailee seuraavaksi paaviksi...

Jeesus olisi sylkäissyt päin sun näköä. 

Vierailija
8/8 |
21.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Hänen vanhempansa pakenivat Italiasta Mussolinin vainoja, työskenteli siivoojana ja portsarina, eli hän oli nähnyt tavallisen ihmisen elämän kaikessa kauneudessa ja rumuudessa.

Edeltäjänsä Ratzinger oli ylempää luokkaa ja kirkollisesta suvusta. 

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän kahdeksan kaksi