Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miten kotivakuutus oikein toimii kerrostalossa (korvaukset muille kuin itselle vahingosta)

Vierailija
21.04.2025 |

Siis jos minun asunnossani tapahtuu jotain, mikä vahingoittaa myös naapurin asuntoa, niin korvaako kotivakuutukseni naapurille aiheutuneen vahingon. Ja onko sillä väliä, että onko naapurilla itsellään kotivakuutus vai ei. (eli onko mahdollista että minun vakuutuksestani ei korvauksia makseta naapurille, jos hänellä itsellään ei kotivakuutusta ole)

Kommentit (5)

Vierailija
1/5 |
21.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lue ne vakuutusehdot. Sieltä selviää.

Vierailija
2/5 |
21.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaikki vaihtoehdot mahdollisia, lisäksi asoyllä voi olla erikseen, ne pitää itse selvittää.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/5 |
21.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Irtaimistovakuutuksella vakuutat vain oman irtaimistosi, joten korkeintaan vastuuvakuutuksesta voisi tulla jotain korvattavaksi, mutta sekin riippuu siitä mitä on tapahtunut.

Vierailija
4/5 |
21.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mikäli naapurillasi on oma kotivakuutus, korvataan vahinko siitä. Muutoin vahingonaiheuttajan tai loppupelissä taloyhtiön vakuutuksesta. Tosin vakuutusyhtiö saattaa maksattaa vahingon jälkikäteen aiheuttajalla, mikäli vahinko oli seurausta huolimattomuudesta, välinpitämättömyydestä tai tahallisuudesta.

Vierailija
5/5 |
22.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vastuuvakuutus

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme seitsemän kaksi