Naiset pitävät kun mies on sopivasti humalassa
Ei saa humaltua liikaa, muttei myöskään liian vähän. Sopiva supliikki ja rohkeus vetoavat naisiin ja ne löytyvät kuin automaattisesti sopivassa hönössä. Pieni sammallus tai horjahtelu ei haittaa, mutta sopertaa tai kaatuilla ei saa missään tapauksessa.
Kommentit (46)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Uskon kyllä, että naisiin saattaa vedota sopiva supliikki ja ehkä jonkinlainen rohkeuskin mutta miksi sitä tai niitä varten pitäsi olla myös humalassa on asia, jota en ymmärrä.
Sinkkumies
Koska kaikki eivät ole luontaisesti ekstroverttejä. Itse asiassa valtaosa niistä selvin päinkin supliikki-playboyista ja hauskoista seuramiehistä on narsisteja, pettäjiä, väkivaltaisia tai muuten vaikeita persoonallisuuksia.
Niin, että meiluummin suosittelet naisia suuntaaamaan kiinnostuksensa miehiin, jotka vasta humalssa uskovat omaavan, ainakin omasta mielestään paremman supliikin kun selviin päin? - Kun tietävät olevansa itseensä käpertyneitä, jotka luottavat,että kyllä hjeidän olemuksensa kertoo mitä he ovat vailla ja haluavat naiselta kun eivät usko naien heidän puheita tai mielipiteitä kuuntelevan saati, että it
Eri. Kyllä. Näin on tehty iät ajat ja tullaan tekemään. Eivät naiset ole sen rohkeampi kuin miehetkään joten he ymmärtävät rohkaisun tarpeen.
Taitaa toimia molempiin suuntiin. Itse sain nuorenakin olla ihan rauhassa eikä kukaan varmasti tullut juttelemaan, paitsi jos olin humaltunut. Kaipa sitä on humalassa rennompi, avoimempi ja hymyileväisempi, ihan kuka vaan meistä.
Vierailija kirjoitti:
Naiset pitävät kun mies on sopivasti humalassa
😂 No joistakin juntikoista kai tulee vähän "välimerellisimpiä" sopivassa humalassa. Reinosta kuoriutuu esiin Ronaldo.
Itse kyllä tykkään eniten niistä,jotka on rentoja ja hauskoja ihan luonnostaankin ja vesiselvinä.
Kiitos tästä, ihanasti kuvailtu. :D
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mulla on oikeesti pieni ongelma tämän asian kanssa, kun haluan raittiin miehen mutta mulla on seksuaalisuuden kehityksestä asti tullut joku vinouma että vähän kännissä oleva mies kiihottaa.
Laitapa yhteystiedot niin katsotaan, olen joka päivä humalassa
t: Arto
Mulla on jo yhden joka päivä humalassa olevan arton numero. Se alkaa jo näyttääkin ihan puliukolta vaikka on mua nuorempi. Ei ole enää hot se meininki.
Kokaiini on vielä parempi. Et horjahtele tai sammalla. Olet kuin peruskallio. Kuin terästä.
Mikään ei voi sinua horjuttaa, kun tämä enkelien aine virtaa suonissasi. Naiset ovat hurmioituneita.
Mua kyllä vähän säälittää mies, joka tarvii viinaa, että uskaltaa avata suunsa.
Vierailija kirjoitti:
Mua kyllä vähän säälittää mies, joka tarvii viinaa, että uskaltaa avata suunsa.
Annatko säälip*llua? Ei tarvitse sääliä. Sinä etsit itsellesi miehen joka uskaltaa lähestyä sinua, tehdä aloitteen ja keskustella kanssasi ilman alkoholia. Suuri osa miehistä ei pysty tähän, mutta kyllä heitäkin löytyy.
Miksi haluaisin humalaisen kun en itsekään juo? Juopot puliukot kierrän kaukaa. Alkoholi on hermomyrkky.
Pikku hiprakassa sitä luulee olevansa niiiin hauska heh-heh -juttuineen henki haisten. Ja tuo naistenmiehenä olo humalassa on pelkkää illuusiota.
En itse keksi mitään vähemmän viehättävää, kuin humaltunut vieras mies. Miehillä on muutenkin niin vähäiset sosiaaliset lahjat ja rajojen tuntu naisten kanssa flirttaillessa, että humala vie viimeisenkin kohtuuden siitä. Itseäsi suurempi, alkoholilta haiseva, vähän liian kovaa puhuva mies joka tulee liian lähelle, ehdottelee liian nopeasti ja luulee voivansa koskea liian aikaisin on ahdistava, ällöttävä tai jopa pelottava.
Varmasti hurmaat naisen, kun puheesi sammaltaa ja horjahdat häntä päin kun painat 60kg enemmän.
Pikku humalassa olen saanut kymmeniä yhden yön juttuja naisen kanssa. Join joku 2 tai kolme olutta ennen baariin menoa ja baarissa en sitten juo kuin pari.
Vierailija kirjoitti:
Pieni sammallus ja horjahtelu haittaa minua. Minä en pidä humalaisia mitenkään seksikkäinä ja jos on niin kännissä että sen huomaa, niin ei kiitos. Olen saanut katsella enemmän kuin tarpeeksi kännäämistä ja alkoholisteja niin mielummin välttelen niitä.
Samaa mieltä. On itse asiassa törkeää tuoda hermomyrkky alkoholin muuttamaa pärstäänsä kenenkään katseltavaksi tai typeriä höpinöitä kuunneltavaksi. Horjahtelu on yhtä seksikästä kuin jos kulkisi paskat housuissaan.
Totta! Mikään ei ole hauskempaa seuraa kuin mieheni sopivassa hönössä. On se muutenkin mukava ja hauska, mutta muutaman juoman jälkeen siitä kuoriutuu hyvin avokätinen seuramies joka jaksaa tanssia täysillä aamuneljään asti.
Vierailija kirjoitti:
Naiset tykkää kun ne viedään baarista kebab-grillin kautta kotiin jatkoille. Kebab syödään taksissa ja se kuuluu oksentaa rinnuksille jonka jälkeen suoritetaan rakastelu löysällä peniksellä, sammutaan ja pieraistaan.
Sinuakin pitäisi vähän kutitella kännikullilla.
No mä olin vaivautunut ja punastunut kun pari vuotta sitten(olin 33v), yksi 71v mies joka luuli mua kaksikymppiseksi, yritti vietellä minut kännissä. Tämä ukko oli sitten vaivautunut kun kuuli, etten olekaan vapaa -ja oli sitten hiljaa. Olin mä aika imarreltu,a