Minulle sopisi joku simppeli tehdastyö vähillä riskeillä.
Kuitenkin palkan toivon olevan päälle 2000e. Onko liikaa pyydetty?
Kommentit (7)
Sinä menet mihin tahansa työhön johon suinkin kykenet. Oleskeluyhteiskunnan aika on lopullisesti ohi.
Valikoimista ja nirsoilua pystyi vielä ennen tekemään, ei enää. Otat sen työn minkä saat, makaamisesta ei jatkossa enää makseta.
On se aika paljon pyydetty, kun ei täällä Suomessa oikein ole simppeleitä tehtaita.
Oletko koskaan kuullut teollisuusautomaatiosta? Simppeleitä tehdastöitä ei enää ole.
Tehdastyö on ihan oma ahdistava maailmansa. Kantelua, selkään puukottamista ja juoruilua. Pomot kyttäävät ja nipottavat pienimmistäkin asiasta. Koko ajan pitää olla tekemässä jotain, hetken istahdat tai satut väärään paikkaan, niin tulee heti nipottamista. Moni on jäänyt jumiin henkisesti jonnekin yläasteen maailmaan ja käytös sen mukaista. Stressiä, kiirettä. Moni purkaa pahaa oloaan muihin vittuilemalla tai suoranaisesti kiusaamalla. Parhaat hommat on yleensä jaettu kaikille pomojen ja työntekijöiden lapsille. Yläastemainen suosiokulttuuri hallitsee touhua. Hemmetin outoja kaikkia suhdekuvioita ja draamaa työntekijöiden kesken. Juuri sitä yläaste meininkiä. Olin yhdessä tehtaassa, jossa työntekijä (nainen) oli tehnyt lapsia monen eri miehen kanssa siltä työpaikalta ja sitten olivat kaikki samassa työpaikassa. Kaikkea tälläistä minun mielestäni ainakin outoa. Toinen saa sanomista jostain, toinen ei. Omia sääntöjä ja käytäntöjä sen mukaan kenelle olet sukua tai kenen kaveri olet. Lisäksi palkkataso huono ja menee koko ajan alaspäin. Yt-neuvotteluja usein ja silloin sukulaisuus/kaveruus pelastaa potkuilta. Suoraan sanottuna aika epäoikeudenmukaista meininkiä. Varmasti hyviäkin paikkoja, mutta en silti suosittele.
Kouluttamattomalle helppo työ ja kaksi tonnia. Jep.