Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Paavin kuolema - MAAILMANLOPUN ENNE

Vierailija
21.04.2025 |

900 vuotta vanha ennustus antaa vihiä siitä että tämä Paavi olisi viimeinen Paavi. Kohtalo alkaa sitten tapahtua?

Kommentit (82)

Vierailija
41/82 |
21.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Aina ollut näitä ihmisiä jotka luullut että maailmanloppu riippuisi omasta elämästä. Maailma kuitenkin jatkaa eloaan toistaiseksi niin kauan kun Luoja suo.

Auttaisiko Häkkäsen ja Orvon keittäminen pienellä lämmöllä rasvassa uhrauksena hengen lepyttämiseksi?

Vierailija
42/82 |
21.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Menneiden paavien ketjussa näkee näitä julistuksia, joissa paavi on nostanut itsensä Jumalan pojan asemaan / liian korkeaan asemaan. Paavius on maallista ja tekopyhää nimikristillisyyttä. Seuraava paavi voi olla se, joka vielä räikeämmin ajaa näennäiskristillisiä ja hyviä ja inhimillisesti katsotusti hyvä arvoja ja ihmisoikeuksia ja luonnonsuojelua eteenpäin, mutta paljastuukin ehkä hyvinkin antikristilliseksi lopulta.

Jeesus nousi kuolleista, vaan oliko kuollut paavi uskossa vai ei? Nostaako Jeesus hänet kuolleista viimeisenä päivänä? Jumala on hänenkin tuomarinsa. 

Kuollut uskonto nostaa ihmisen liian korkeaan asemaan ja jopa palvottavaksi. Jeesus yksin on Kuningasten kuningas ja Herrain Herra. Uskonto pakottaa ja tappaa. Nimellinen kristillinen usko tulee vielä vainoamaan Jeesukseen uskovia näinä viimeisinä päivinä. Vainoa on ollut pitkään jo muualla maailmassa, mutta tämä pullamössö länsimainen kristikunta joutuu vielä ennen Jeesuksen paluuta sen kokemaan. Todellisia Jeesuksen seuraajia tapetaan ja vainotaan. Tämä voi tapahtua jopa katolisen kirkon nimissä kuten aikaisemminkin. Tämän aiheuttaa antikristuksen henki.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/82 |
21.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä uskon siihen mitä Raamatussa sanotaan, eli "te ette tiedä päivää ettekä hetkeä" ja sen höpinän niistä vääristä profeetoista, joista yksi on ap.

Maailmanloppu ei tule tulen vaan makean veden haihtumisen aiheuttaman kuivumisen ja janon muodossa. Eläimet kuolevat, viljelykasvit kuolevat, ihmiset alkavat tappaa toisiaan veden takia ja siinä se.

Hienointa tässä on, että persut eivät tajua tätä. Ne luulevat pysyvänsä elossa bensalla, viinalla ja sikanaudalla :DDD

Vierailija
44/82 |
21.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joku hurripiispa vissiin nousemassa virkaan!

Vierailija
45/82 |
21.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Varhaisimmat tunnetut maailmanlopun ennustukset ovat 1000-luvulta ennen ajanlaskuamme.

Vanhenemisen ja kuolevaisuuden kohtaamisessa on ilmeisesti ollut ongelmia jo silloin.

Vierailija
46/82 |
21.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Varhaisimmat tunnetut maailmanlopun ennustukset ovat 1000-luvulta ennen ajanlaskuamme.

Vanhenemisen ja kuolevaisuuden kohtaamisessa on ilmeisesti ollut ongelmia jo silloin.

Skitsofrenialla ja masennuksella saattaa myös olla osansa näihin synkkiin "ennustuksiin".

Vierailija
47/82 |
21.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mies, jonka ovat äänestäneet  kirkon päämieheksi toiset samanmieliset miehet, mitä pyhää tuossa on ja kuinka vielä tänä päivänä löytyy niin hupsuja ihmisiä, jotka uskovat Jumalan asettaneen ko ihmisen paikalleen.

Vierailija
48/82 |
21.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Paavikin oli VAIN ihminen. 

Vierailija
49/82 |
21.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mies, jonka ovat äänestäneet  kirkon päämieheksi toiset samanmieliset miehet, mitä pyhää tuossa on ja kuinka vielä tänä päivänä löytyy niin hupsuja ihmisiä, jotka uskovat Jumalan asettaneen ko ihmisen paikalleen.

Miten se paavi siellä kardinaalien joukossa valitaan? On salaista tietoa se. 

Vierailija
50/82 |
21.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vance kävi tapaamassa paavin ja heti sen jälkeen paavi kuoli...

Ehkäpä Paavi sattui näkemään sen mustan kajalin Vancen matkatavaroissa...

Vierailija
51/82 |
21.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Suurin osa luterilaisista ei tiedä miten kokonaisvaltainen uskonto katolilaisuus on. Toki on pedofiliatapsuksia ollut mutta se johtuu pikemminkin yhteiskunnan rakenteista kuin uskonnosta sinänsä. Katolilaisuus on vallalla monissa köyhissä maissa joissa pedofiliaa ja lapsikauppaa on myös muiden uskontokuntien yhteydessä. 

Vierailija
52/82 |
21.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mää alan keisariksi.

Vierailija
53/82 |
21.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vance kävi tapaamassa paavin ja heti sen jälkeen paavi kuoli...

Ehkäpä Paavi sattui näkemään sen mustan kajalin Vancen matkatavaroissa...

Niinpä. Tiesi liikaa. :(

Vierailija
54/82 |
21.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

En keksi montaa vähemmän tavanomaista tapahtumaa kuin Paavin kuolema. Ne äijät valitaan keski-iältään noin 70-vuotiaina ja ovat siinä työssä jo lähes palkkausvaatimukseltaan kuolemaan saakka (yksi poikennut tästä jossain 500 vuodessa). Maailma loppuu taas uudelleen seuraavan kerran kolmen vuoden päästä tällä ennusteella. Ja sitten taas. Ja sitten taas...

Vierailija
55/82 |
21.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Onneksi tuostakin valehtelevasta pedofiilista päästiin eroon. 

Tilalle tulee tumma ransu

Vierailija
56/82 |
21.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miten se paavi siellä kardinaalien joukossa valitaan? On salaista tietoa se. 

Lasketaan kolmeen ja sitten nostetaan hameen helmat. Kellä kypsin, siispä paavi.

Vierailija
57/82 |
21.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ruottalaisesta papista tulossa paavi!

Lisää pian.

Vierailija
58/82 |
21.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Moneskohan maailmanloppu minun elinaikana ? Jaksaako kukaan laskea, kun itse olen jo mennyt laskuissa sekaisin. Olen siis 53 vuotias 

Seitkytluvulla piti jo tulla ydinsota ja ilmasto pilaantua. ;)

Ilmaston (ja ympäristön) osalta ennustus onkin toteutunut tai on parastaikaa toteutumassa.

Vierailija
59/82 |
21.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Suurin osa luterilaisista ei tiedä miten kokonaisvaltainen uskonto katolilaisuus on. Toki on pedofiliatapsuksia ollut mutta se johtuu pikemminkin yhteiskunnan rakenteista kuin uskonnosta sinänsä. Katolilaisuus on vallalla monissa köyhissä maissa joissa pedofiliaa ja lapsikauppaa on myös muiden uskontokuntien yhteydessä. 

Olen luterilainen ja viestissäsi ei ollut mitään uutta. Ei edes sellaiselle, joka ei ole luterilainen.

Vierailija
60/82 |
21.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Moneskohan maailmanloppu minun elinaikana ? Jaksaako kukaan laskea, kun itse olen jo mennyt laskuissa sekaisin. Olen siis 53 vuotias 

Seitkytluvulla piti jo tulla ydinsota ja ilmasto pilaantua. ;)

Ilmaston (ja ympäristön) osalta ennustus onkin toteutunut tai on parastaikaa toteutumassa.

Kuinka niin? Maapallo on selvinnyt paljon pahemmastakin. Maapallo on noin 4,6 miljardia vuotta vanha. Luulet, että äärimmäisen pienen hetken tällä planeetalla elänyt ihminen voisi tuhota sen? Toki olosuhteet ihmiselle, voivat käydä vaikeaksi ja jopa mahdottomaksi, mutta maapallo ja sillä oleva sen hetkinen elämä jatkaa kulkuaan. Ihan ilman ihmistäkin.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan yksi kaksi