Miehen itsekunnioituksen puute on hirveää katsottavaa
Mies pelkää exäänsä ja kiemurtelee, keksii valkoisia valheita ja miellyttää tätä välttyäkseen konfliktitilanteilta.
Ex saattaa soittaa silloin kun lapset ovat siellä kotonaan ja keksiä, että nyt pitää lähteä korvalääkärille ja miehen on tultava mukaan, koska hänenkin lapset. Mies lähtee kiltisti, vaikka kesken ravintolareissun, koska ei halua suututtaa exää. Kuitenkin, jos jommalla kummalla lapsella on tarve lääkärille miehen pitovuorolla, ei siihen exän apuja tarvita. Miehellä on myös urheiluauto, missä exän mielestä ei saisi lapsia kuljettaa, koska auto on hänen mielestään hengenvaarallinen. Mies valehtelee exälle lapsia tälle viedessä, että hän toi ne tila-autollaan, ja piilottaa urheiluauton kulman taakse, jotta exä ei näe, että toi lapset sittenkin sillä. Exä kyselee, missä lasten kanssa on oltu joka kerta kun ovat olleet isällään ja isä tekee vierailuistaan sukulaisilla, leikkipaikoilla, ystävien luona selontekoa ihan kuin olisi pelkkä lapsenvahti ja hakee hyväksyntää toimilleen. Jos joku vieras nimi vilahtaa näissä ystävissä, pitää hänen kertoa, kuka tämä on ja exä sitten kertoo, saako siellä käydä lasten kanssa.
Lasten vaihdossa minä esim. en saa olla mukana, koska se ärsyttää exää.
Olen todella kyllästynyt miehen munattomuuteen. Onko muilla vastaavia kokemuksia ja muuttuuko tilanne parempaan koskaan? Itselläkin ropissut jo kunnioitus miestä kohtaan kun hän ei kykene puolustamaan itseään. Ihan kuin seurustelisin pikkupojan kanssa.
Kommentit (46)
Heh.. sitten kun tuo miehen pinna tulee täyteen niin silloin naiset on pulassa. Eikä ole kellään enää kivaa.
Naiset luovat miehistä hirviöitä ja toisinpäin.
Vierailija kirjoitti:
Heh.. sitten kun tuo miehen pinna tulee täyteen niin silloin naiset on pulassa. Eikä ole kellään enää kivaa.
Mies on jo siinä tilanteessa, että muutos on tulossa eikä se ole kivaa katsottavaa. Kun itse ihmettelen tuota hänen poukkoilevaa ja exän pompottelun mukana toimivaa käytöstä, saa hän hirveät raivarit minulle siitä, että valitan kuulemma koko ajan. En saisi kommentoida mitään noihin tilanteisiin liittyvää vaan minun pitäisi "pitää turpani kiinni". Koskaan aiemmin hän ei ole puhunut minulle rumasti, mutta olen nähnyt viime aikoina tämän muutoksen, missä miehestä on tulossa raivopää sen lisäksi että edelleenkään ei kykene puolustamaan itseään tälle exälle vaan juoksee hänen toiveidensa mukaan, ettei sieltä päästä tule myös "jatkuvaa valittamista ja vittuilua".
Hän siis nöyristelee toiseen päähän ja kun minä en siitä pidä, saan huudot.
Entä jos yrittäisit täysin ignoorata miehesi ympäriinsä juoksut ja kun hän pomppii exän mukaan, järjestä itsellesi muuta menoa. Jospa hän heräisi hiljalleen siihen, miten tuo kaikki vaikuttaa myös sinuun ja teidän suhteeseenne negatiivisesti?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mies on jo siinä tilanteessa, että muutos on tulossa eikä se ole kivaa katsottavaa. Kun itse ihmettelen tuota hänen poukkoilevaa ja exän pompottelun mukana toimivaa käytöstä, saa hän hirveät raivarit minulle siitä, että valitan kuulemma koko ajan. En saisi kommentoida mitään noihin tilanteisiin liittyvää vaan minun pitäisi "pitää turpani kiinni". Koskaan aiemmin hän ei ole puhunut minulle rumasti, mutta olen nähnyt viime aikoina tämän muutoksen, missä miehestä on tulossa raivopää sen lisäksi että edelleenkään ei kykene puolustamaan itseään tälle exälle vaan juoksee hänen toiveidensa mukaan, ettei sieltä päästä tule myös "jatkuvaa valittamista ja vittuilua".
Hän siis nöyristelee toiseen päähän ja kun minä en siitä pidä, saan huudot.
Häpeää munattomuuttaan ja kaataa sinun niskaasi sen mitä ei uskalla exälle sanoa, varsin hyvin tietää että ihmettelysi on täysin perusteltua. Lähde menemään ja tyyliin heti.
Vaihda mies ja HETI. Pilaat oman elämäsi.