Alkoholi hallitsee suomalaisten pääasiäistäkin
Kommentit (45)
Pitäähän sitä nyt ehtoollisviiniä juoda. Daiju
Tässä talossa ollut hiirenhiljainen pääsiäinen. Tää onkin fiksujen ihmisten kiva talo.
Vierailija kirjoitti:
Saako polttaa tupakin pääsiäiskahvin jälkeen ?
Onko pahempi. Alkoholia en käytä.
Yäk. Ei vedä mieluummin kunnon lärvit ja hakkaa vaimosi ja pasko sitten housuun.
Vierailija kirjoitti:
Mitä ruiskussa?
Missä ihmeen ruiskussa?
Joooooo, hirveeeeeeen surullista kun valtio saa verotuloja ja kansa saa resveratrolia
Niinpä tyttöystävä joi pääsiäisen pyhinä yhteensä 4 pulloa viiniä mutta niin kun hän sanoi viinin juominen on vain sivistynyttä ja kun minä join perjantainan yhden tölkin olutta saunassa sain valituksen että "enkö voi edes pääsiäistä olla juomatta kaljaa". Alkoi kyllä tuntumaan siltä että oli viimeinen meidän yhteinen pääsiäinen
Vierailija kirjoitti:
Tässä talossa ollut hiirenhiljainen pääsiäinen. Tää onkin fiksujen ihmisten kiva talo.
Täällä myös. Sivistyneitä ihmisiä
Vierailija kirjoitti:
tuu polttaa mun kanssa, vauva palsta vie multa ...
Te juopot ette kestä sitä, että asiaa moititaan. Ymmärrettävää.
minä aloitan vapun vieton jo pääsiäisenä EI OLE SINULTA POIS.
Ei se alkoholi läheskään kaikkia hallitse. Monet osaavat sitä kohtuudella juoda.
Itsekin ruokajuomana juonut ja nautiskellut hetkittäin.
Samaa paska lätinää vuodesta toiseen. Ehkä otin tai en, onko väliä sen?
Toivottavasti ottavat niin suuren annoksen että veivi pysähtyy, ovat vähempänä valtion ja eläkejärjestelmän rasitteista. Juuri toisaalla keskustelussa keskusteltiin siitä, että miten valtio ylläpitää 2027 lopussa 500.000 työtöntä. Mistä niille raha joka kuukausi.
Vierailija kirjoitti:
Ja sun kusipäinen jankutus ap.
Samaa mieltä